地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:22366    回應:4
文亮語

泛民沒有搬龍門,因為底線就是龍門

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年9月30日

  今早去到茶餐廳,大家講起龍門,究竟龍門幾高幾闊,我講大家都唔信,原來冇人知道,不過有百度,冇難度,百度話龍門高2.44米,闊7.32米,到最後,有客人問老闆,今次14位泛民議員延任立法會民意表決,最後通過他們可以延任,不過,大家睇極都睇唔明當中理由,有人話泛民議員任搬龍門,或者究竟泛民龍門幾高幾闊,老闆話泛民沒有搬龍門,因為整條底線都是龍門闊度,又沒有高度限制,點樣射都入,不過,就的確難睇一點,今次為了一年任期搬龍門,可謂得不償失,其實,要做可以去做,這是現任立法會議員的權利,大大方方接受延任,反而冇人會講閒話

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2020-09-30 10:25:10
泛民嘅圖騰…美癈已經出唔到糧比佢地、唔撈邊度揾老細、睇今朝兩老嗌交…真係好似街市婆、邊個揸庒已經唔重要。
2. 擺烏龍 2020-09-30 12:18:04
Trump同Biden,合力擺佐個烏龍,攻入美國自己個龍門。

畀世人睇到美國政治的真像

但以後泛民點sell美式民主?咁醜陋!咁樣衰!!

以前包裝得好靚,好Grand。泛民擁有美式民主香港及大中華區獨家代理權,搵唔少。

以後可能單sell黒暴。
3. 十一哥 2020-09-30 12:45:50
美癈出妖孽…日落西山之象。
4. 無耐 2020-09-30 20:24:06
經濟差,無錢用,俾無限自由给你都無用啦,即是說無錢無自由。