地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:17911    回應:5
文亮語

因人而異的「逢三退一」

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年6月3日

  有老友問,現在是否應該「逢三退一」,如果要做,應該怎樣做。我反問老友「逢三退一」的本意是想做什麼?不同人不同行業,逢三退一的做法亦有所不同。如果是講樓宇買賣,本來是應該趁市旺賣走手上最差的物業,或者趁市淡買一些優質物業。現在樓市表面上是平穩,其實是充滿不確定性,打算賣樓的業主會認為樓市很旺,要價非常進取,反之買家會認為樓市疲弱,開價一定很低,最好什麼也不做。因為如果想賣樓,一定會被買家鋤價,最後就算唔賣都唔開心;如果想鋤價買樓,唔知點解,鋤嚟鋤去都鋤唔入,做來做去得個吉,始終買唔到樓。

  做生意就剛好相反。現在市況不佳,而且在疫情及社運下疲弱市況相信仍然要橫行一段時間,不少生意人亦進行「逢三退一」,結束一些不賺錢生意或者分店,解僱冗員,將整盤生意的架構精簡,待社會回復穩定,生意額上升。由於支出減少,盈利自然有保證。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 要橫行一段時間 2020-06-03 11:00:14
果啲共享乜共享物, 即刻現形。
2. 十一哥 2020-06-03 11:17:31
生意好就谷…輸就縮、磚頭生意就睇本底、債主臨門就無奈焗退多少嚟冚債、有銀何需逢3退一…退咗唔郁紙水縮....銀両除咗磚頭又冇乜好歸宿、郁..不如㩜住磚頭一支動不郁。
3. 一支動不郁 2020-06-03 12:41:50
冇人黎買活絡油, 磚頭產利以至自身價值也會下降。經濟好時候業主至上, 經濟差時租客至上, 你諗下美帝使館做左你租客, 身為業主的你如何維權? 
4. 十一哥 2020-06-03 19:09:04
 3樓  買舖唔係淨計租金回報、有多餘錢買location天價舖係要嚟守三代…唔賣就好難敗家。
美帝售後租回…租比惡陀地美帝、有乜抝撓..外交豁免…打官司就揾自己笨、有銀買樓收租…何苦買D嚕囌嘢..有機會整到一身痕、同美帝交手..問下純官/康少就最清楚、買咗賺得金…美帝就會揾籍口要分甘、茅本質冇極限。
比D案例: 美帝外交官老婆倫敦揰瓜人…人命關天..都可以閃人、攪到拆天先話會交人…但仲未有下文。
5. 最清楚 2020-06-03 19:16:18
勝哥哲學,如果你有本事響帝境賺1000億 ,哩100億唔怕俾佢。