地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:19168    回應:8
文亮語

美國會不會外匯管制

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年3月16日

  星期日,特朗普在演講時突然想暈低,立刻被保安扶走,以後的演講亦要取消。雖然他在較早前確認新冠肺炎是陰性,但仍然惹人懷疑他是否確診,如果係就大件事。

  同時間,美聯儲局宣布大幅減息1%,以及推出7000億量化寬鬆政策,當中5000億買國債,2000億抵押擔保證券。究竟美國點解要這樣做?我相信大家睇唔通,本來減息量化都是有利美股,但道指期貨下跌5%,代表投資者要錢不要貨,趁利好消息將資金撤走。如果是這樣就大件事,美國有可能出最後一招,就是外匯管制。這是不能夠想像的事,但並不代表不會發生,好彩幾個月前美國通過了可以制裁香港人的「香港人權及民主法案」,身有屎的香港人早已將資金撤走,否則現在有排驚。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 如果係就大件事 2020-03-16 09:32:17
唔報到最多都係肺功能減弱二三十巴仙, 仲有七八十淨, 對佢老人家黎講都唔係好大件事。
2. 十一哥 2020-03-16 12:21:13
一向都資金管制..大數拎走好多之咗、走甩全球執到都要抽水、窮起上嚟…赤裸攞…唔出奇 !
美帝一路如入冇人之境、千億百億印唔切…口噏當真金篤枱面、O息…成劈漿咁貼地彈冇得…再去就剩掘地...負息…時間還債。

3. 十一哥 2020-03-16 15:00:56
美帝自己知自己事、減得咁甘、係為疫源真相做定準備、之前冇驗就冇色認、而家焗驗…源頭就一定水落石出。

美帝就算係源頭…夠惡唔怕醜…一向慣例都係吹佢唔漲…。

4. 十郎 2020-03-16 16:48:49


      美金0息猛印博貶值 , 香港大鑊喇。

      實得哥、 鳥哥 , 記唔記得 , 我成日問港元脫鈎會升定會跌 ? 後生時買保險 , 經紀一定叫我買多d , 我no. , 理由係我唔信美金 , 到我40年後標會果日 , 收番d美金唔知夠唔夠供會咁多 , 加埋貶值就真係制唔過。

      全香港有幾多A1A、暈你信徒 ? 佢地有天文數字咁多草紙 , 😱😱😱😱 。 我諗過一個辦法 , 係問保險公司借美金買其他投資 , 第二日美元跌左還少好多 , 衰在貴息7% , 所以我諗唔掂。

5. 磚頭vs草纸 2020-03-16 23:02:27
美金快变草纸。Cash is not king, cash is 草纸。
6. 加速去美元化 2020-03-16 23:25:43
中國加快復工, 第一個走出困境,可以利用今次良機加快全球去美元化步伐。
今疫的大輸家是美国,以美国的防疫能力及意願,去到5月份應該有過百萬美國佬中招。害人终害己。活該也。

唉!居然有班天眞港人旨意美国做靠山。笑C人🙂🙂🙂🙂🙂🙂
7. Reality 2020-03-17 00:08:00
The Dodd-Frank Act :

To be clear, depositor funds and assets can be legally confiscated by the bank to maintain its solvency. This is called a “bail-in,” and it affects every depositor in the US. If you are like most Americans, you too are a depositor, meaning that your funds are vulnerable to confiscation. 
8. 十一哥 2020-03-17 09:19:22
7樓   專業👍…赤裸攞 😭😭😭