地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:25060    回應:3
文亮語

樓價下跌是冇問題,最緊要有成交量

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年1月18日

  中原指數連跌兩個星期,跌幅1.2%,並且創43週新低。有不少人很擔心,認為樓價會繼續下跌,唔知跌到幾時。其實有乜好擔心,老施一早話今年是先跌後升格局,樓價比年初時跌10個8個%是等閒事,最緊要是有成交量,如果有足夠成交量,樓市會在第三季尾作出反彈。如果樓價下跌,但成交量仍然維持在低水平,咁就大件事。第四季一定會下跌,今年跌15-20%亦非順口開河。所以,大家應該留意樓宇成交量,而非樓價升跌。

  買樓唔同食飯,因為社運激烈而沒有到酒樓食飯,唔會在社運緩和時食多一餐,但買樓是講需要的。因為社運而沒有買樓,在社運緩和時就會考慮。如果樓價下跌,就會吸引到更多人買樓,而事實上在過去兩個星期,二手樓樓價下跌,但成交量不俗,所以大家亦不用擔心樓價跌無止境。其實,樓市好似一架直升機,車葉轉數夠,直升機就會上升。樓市成交量增加,樓市就算唔升都唔會下跌。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 樓市好似一架直升機 2020-01-18 15:48:38
直升機冇新油,大家唔敢寫個勇字去借,上升的動力已經無從說起,講苦已經用按保去頂。
2. 物業 2020-01-18 16:38:19
我依家手上揸住八個物業,就算出售物業,一定唔會經過地代,只會登報紙。
3. 泡湯 2020-01-20 02:07:25
舉一反三:股票格價下跌不過成交量大增喎,所以最緊要每天都有賣買成交,就算股價唔再升都唔怕再大跌嘅!
果然高見,明白曬。