地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:14640    回應:1
文亮言

在歐美經濟制裁下,俄羅斯早應輸了

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月2日

  今午在遊艇會食午餐,有外國會員同我講,俄羅斯真係叻,同烏克蘭開片,打到現在仍然未輸,我問佢有冇講錯,一般人來說,尤其是鬼佬,應該會話烏克蘭好叻,點會話俄羅斯。

  鬼佬話,理應如此,不過,在俄烏衝突開始,歐美國家已經用金融核彈,唔准俄羅斯用SWIFT ,沒收俄羅斯人財產,即是一個大隻佬,如果唔俾飯佢食,就算同一個低幾級的人打交都會輸,俄羅斯就是那個大隻佬,到今日仍未撤軍,都算普京捱得住,不過,長此下去,以一敵四十,俄羅斯一定輸,所以,俄羅斯出動核威脅,亦是無可厚非,估計將會有國家停止送武器給烏克蘭,只要有一個國家這樣做,聯盟就會散,沒有先進武器,俄烏有機會和談成功,我望下條友,究竟係咪鬼佬。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 短板 2022-05-02 21:58:05


在歐美經濟制裁下,俄羅斯早應輸了......似乎未輸住......俄羅斯以準備打核戰為要脅......似乎孤注一擲冇人敢打......但暴露咗高科技戰爭的短板......