地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:20987    回應:3
文亮言

何謂柒,何謂叻

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年10月4日

  昨日中午在遊艇會食晏時,有會友話睇我Facebook ,有好多人話我好柒,自己又唔知自己柒,仲衝出嚟講台積電,會友話睇完我幾篇關於台積電文章,又唔係太柒,都有一些見地,會友問,何謂柒,何謂叻。

  其實做叻仔很容易,就算唔識嘢都可以做叻仔,以今次為例,不少網友話我咁柒就唔好衝出嚟講台積電,令人認為那些網友已經掌握答案,原來又唔係,他們連一知半解都未達到,不過,既然話得人柒,唔使講自己一定好叻。

  台積電是台灣護國神山,如果處理不當,隨時被美國佬掠奪,台灣無論藍綠都震過貓王,香港人隔岸觀虎鬥,當然唔擔心,台積電是否是代工廠或者來料加工廠,我們鬥咀都冇用,大家等多一個月,如果台積電唔交機密資料,而美國政府又没有追究,台積電可以證明自己主權獨立,不是代工廠,如果台積電交資料,反證台積電是代工廠。

   會友問,如果台積電唔交資料,美國可以做什麼,美商務部長雷蒙多話,她的工具有很多法寶,隨手攞一件叫「國防生產法」就可以置台積電於死地,少則沒收50台ASML光刻機,現在全世界只有102台,重則將台積電收歸美國國有,所以,我認為台積電一定會交出機密資料,而且自願罰上一大筆美金,這是上策

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-10-04 13:18:33
十一仔咪叫做叻囉,鋪鋪估乜都中,關鍵係timing,公佈自己中彩嘅timing,準確搭正事後,諸葛亮再世。
引刀就正式係柒,同呢種東方不敗對戰,贏咗都蝕水。
2. 十一哥 2021-10-04 14:21:31
刀刀 咁QK嘅…成日吹贏…原來蝕水、又鬼拍後尾枕嘞、正常嘅…輸人唔輸陣…眼淚往心裡流…忍住…唔好上天台…唔好去河邊…
3. 十郎 2021-10-04 15:44:44


      何請柒? 何謂叻?

      好簡單 , 柒少d就叫做叻 , 即係話全世界都是柒柒地。說別人柒的人 , 得罪人 , 其實比別人更柒。識得解釋“五十步笑百步” , 就識得呢個問題了。