地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:17480    回應:5
文亮言

點解要將香港撇出美國傳統基金會排名

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月5日

  昨晚與幾個中學同學食飯,有同學問,在初中時,大多數同學都知道我的成績很好,但我在學期完的時候排名不高,大約十名外,到現在他仍然不知道原因,我話雖然我的成績不錯,但與教師的關係很差,班主任想了一個方法整治我,就是計排名時必須要科科及格,書本上的我當然冇問題,但體育科每個學期都是59分,剛剛不合格,我的排名要在科科及格的同學之後,所以排名不高。

  今次美國傳統基金會將香港撇除,情況也是差不多,直至去年以前,香港連續25年自由度世界排名第一,去年則排第二,但由於社會運動,美國將香港描述成一個極權統治城市,如果描述是真的,香港的排名自然會大幅下跌,但美國傳統基金會恐怕計算排名時,香港唔覺意攞了個第一,這將會很諷刺,所以一不做二不休,直接將香港除名,就冇得比較,其實,美國傳統基金會這樣做反而會削弱自己的公信力,世界上還有很多評級機構,並不是基金會一言堂。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-03-05 13:19:54
其他都係肺話、原因得一個…就係感覺到霸權被威脅被挑戰、啱先民意調查..接近9成美癈子民唔妥中國、皆因優越入骨習慣主宰世界…豈容他人平起平座…更何况溝埋禁臠、最焦慮就係已經唔怕醜卑鄙茅招亂出…奶力用盡鍊到自己力竭筋疲…老表都正常呼吸。
阿爺戰略高深、招來招往就中招蝕章、睇人面口等人關照…去適應生存非大國出路、埋頭苦幹先至係王道、由得美癈日日唏唏喘嗬、我自我行開我路、我練我武功、今日事實就係明證、美癈好想郁手開拖…不過自己心驚、指D撩事鬥非…出口嗌下無妨…找屎冇咁笨7嘅、阿爺就專注下餃子蘇呵喱 。
2. 曾代理 2021-03-05 19:47:59
美國睇中國係唔順氣,香港人睇大陸人都唔多順,尖沙咀廣東道名牌店排隊都係大陸人,心理相信都唔 舒服。
3. 中東有事中國方有休息機會 2021-03-06 09:18:06
中東必須要出事,中國先可以有喘息機會,2001年中國就有呢個千載難逢嘅機會,得以急速發展十年之久,奠定今日嘅基礎。
4. 鳥6 2021-03-06 19:20:05
香港樓價唔聴話,每次一出現移民潮(67,84-97......),香港樓價必升。今次也不例外,2021BNO所引起的移民潮,勢必令本港樓價破頂。美国傳統基金會為免打臉,只好把香港除名。

大家估下明年政府又會出甚麼新辣招?
5. 2001年中國就有呢個千載難逢嘅機會 2021-03-06 21:19:53
2001 係 911,係中亞唔係中東呀。