地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:18613    回應:4
文亮言

牛年樓市是超級牛

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年2月23日

  有老友話上星期中原指數下跌了0.24%,對於那些話牛年樓市會很牛的人,算不算是一個警號,老友始終睇唔好樓市,所以稍有風吹草動,就立刻話樓市下跌,中原指數升了兩個星期之後作出些微調整,亦是合情合理,不用大驚小怪,否則的話,會搞到自己唔開心。

  我話牛年樓市不但很牛,而且會是超級牛,老友話唔明白超級牛的意思,道理很簡單,一般分析員預測樓市,只是講樓價升跌,並沒有講成交量,我認為牛年樓市不但樓價上升,而且成交量亦會增加,所以,我話牛年樓市是超級牛。

  老友問,究竟牛年樓市會升幾多,成交量又會增加幾多,我個人估計,樓價與成交量都會比去年上升10-15%,老友話如果樓價上升,地產商可能持貨不賣,何況現在已經取消了新樓銷售稅,做成價升量跌,超級牛恐怕未必會出現。

  現在地產商做法跟以往不同,他們不會盲目追求高價,令到較早前以低價入市的業主有機會放售手上單位,無端端多了一批競爭對手,我認為15%已經是上限,當樓價上升,就會有更多新樓盤推出市場,務求食盡市場上的購買力,如果市況向好,就會價量齊升,超級牛出現。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 升又如何,垃圾港紙 2021-02-23 16:40:51
升15%都追不到港紙貶值的速度。
2. 十一哥 2021-02-23 17:59:39
鴉片海賊人自備糧草去投靠…點知獅子就趕返香港趁科場、美癈日日嗌抵制..點知架電車就全速沖去投靠阿爺、呢頭唱衰…果頭埋堆、而家阿爺落手打點…香港點會衰。
3. 十一哥 2021-02-23 18:13:38
股市咁大成交、諗真下來龍去脈、唔好聽得多喊驚…就冇事跟人喊3聲。
4. SYB 2021-02-23 18:16:45
多數無工開,就慳慳地返內地退休,托價托租,可以到幾時?