地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:21320    回應:10
文亮言

移民前一定要去聽移民講座

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月7日

  有老友話香港被美國標籤為難民城市,而且是最低層,與古巴,伊拉克,委內瑞拉同級數,現在應該趁其他國家未落閘就要去搞移民,否則蘇州過後冇艇搭,況且現在有很多移民公司,仲經常有移民講座,一定可以幫到手,老友坐言起行,在未聽移民講座之前,就已經通知物業代理話打算出售手上物業。

  老友老婆知道之後嚇到暈左,問我有冇辦法令到佢老公唔搞移民,辦法當然有,不過一定要由佢親自出馬,首先當有物業代理睇樓,一定要表示你們打算移民,物業代理知道之後,一定會鋤價,而且仲係鋤得好深個隻,如果老友唔捨得賣,就未必會移民,如果唔賣樓不能算真正移民,只可以說是移居,老友老婆話我有冇搞錯,我曾經講過,就算因為移民而要賣樓,都唔好講畀物業代理知道,否則一定會被鋤價,我當然冇搞錯,現在她是不想移民,所以就要逆其道而行,一定要講畀物業代理知道。

  我提醒老友老婆,在搞移民之前,一定要同佢老公去聽移民講座,那些移民顧問除了目的國家的美麗風景線之外,一定會講在那裏怎樣可以搵食,很多香港的專業在彼邦又不是那麼吃香,就算做都要從低做起,做醫護就要由做執屍開始,移民的專業人士要有心理準備,最安全方法就是要有一門手藝,學下做燒臘,叉燒包,整水喉,做開鎖佬都唔錯,收入比很多專業人士還要高,老友連煲水都唔識,叫佢做燒臘,開鎖佬,真的是開玩笑,所以,一定要老友參加多些講座,多些了解其他國家民情,就會發覺香港並不是難民城市,美國給予香港這個稱號是有其政治目的,為了美國的政治目的而移民似乎不值。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2020-10-07 10:14:05
喺香港嘆慣食慣比人服待慣…呢D咁難得嘅體驗好寶貴、掉轉嚟服待人就好貼心、所以好多人認屎認屁喺香港會飛會昧、移民去番邦專科做企堂…話人地唔歧視夠公平喎 ! 
諗真連根拔…為乜 ? 香港又係衰嘅…對住陀鉄嘅都可以大大聲、去到番邦學到乜嘢叫收聲服從…呢點香港享受唔到。
2. 大鄉里 2020-10-07 10:34:02
幾十年眨眼就過,好地地有福唔享,攪到自己同家人咁頻撲,輸定嬴啊?真係咁值得?


3. SYB 2020-10-07 10:42:34
快去體驗收聲服從
4. Fisherman 2020-10-07 10:49:04
姐姐,我對襪擺喺邊呀?

5. 引刀一快 2020-10-07 10:54:00
十一仔去俄羅斯啱嘞,大把俄仔俄妹服侍你,萬能插蘇最佳去處。
6. 最佳去處 2020-10-07 11:53:25
香港是福地,大家要珍惜。
7. 十郎 2020-10-07 15:19:27


      香港人真係自己攞黎衰 。 小學畢業都未識挷鞋帶 , 返大陸一定搵唔到食 , 捧餐摘蘋果都輸給大陸仔 , 去番邦是唯一出路 , 比番鬼仔踢蘿柚。早去果班人還有優勢 , 遲去果班就------。唉--------。

8. 十一哥 2020-10-08 10:20:31
刀刀  自己蝕底過比毛子…就成日人北上揾交打、11哥就成日叫你番歸有着數、己所不欲勿施於人、心地要調教下。
9. 野性世界 2020-10-08 21:26:21
買匯豐前一定不要聽故事。
10. 滿記 2020-10-09 10:35:21
中美戰打左幾年,不但美失去幾十萬職位,貿易逆差更差。而且,朗朗普控制疫情很差,所以在中國眼中,他 繼續做蠢 統是最好的。而且,若果別人上位,新對手難預計出什麼招!從十一黃金周看,中國五億人內地旅遊都無問題,全部不 用戴口罩 ,中國經濟將不久成為世界第一,因為中國控制疫情系統跟外國不同。相反,美國因為第二、三波疫情反彈,經濟只會更差。而且,差不多天天在豆音都可看到,示威破壞,美國不久了。所以,美國只會不斷再推無限量寬印銀紙,香港樓在受惠中國經濟最先復甦,及港樓供應少,大陸樓供應多情況下,港樓必升!