地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:26371    回應:77
文亮言

封城不封關,恨錯難返

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年1月31日

  在農曆新年幾天假期,我沒有在馬場跑步,轉移到山頂跑。返工之後,我才發覺康文署將馬場封了。這點我覺得很奇怪,香港政府在受盡壓力之下才封幾個人流較少的關口,但康文署核下的場地,咁容易就可以全部關閉。我想請問政府官員,封了所有康文設施對解決武炎有什麼幫助。如果沒有病毒傳入,根本就不用關閉所有康文設施,或者大型活動是應該停止舉辦,但毋須關閉所有康文設施。

  在武漢封城之後,我曾經撰文話香港應該封關不封城,現在變成封城不封關。如果畀我揀,我寧願不封城不封關,大家從網上睇到武漢的相片,人影都唔多一個。雖然有評論員覺得很平靜,但我覺得覺得很恐怖。如果長此下去,任由帶菌者進入香港,很快香港又好似武漢一樣,其他地區的人睇香港相片會覺得很恐怖。我最怕的就是香港唔封內地關口,但其他國家就會撤僑,限制香港人入境,變相香港就是被人封關。這就是對別人仁慈,對自己殘忍。

  現在政府官員最好做法就是認衰,立刻順從民意。其實,政策是根據形勢而轉變,現在形勢有變,武炎不斷擴散,沒有一個專家夠膽講已經過了高峰期。中央政府不但會體諒香港封關,甚至認為香港封關是聰明做法,為國內留了一條通道。特首應該大膽向中央反映,封關其實是體驗一國兩制最佳例子。

  有人話現在只不過確認了十宗武炎,又沒有不幸事件,毋須要封關。我認為等到有香港人死,尤其是前線的工作人員包括醫護、海關、公共交通等,香港政府就難辭其咎。如果再唔果斷封關,建制甚至會同香港政府割蓆,否則下一次立法會選舉一定會輸到PK。

  我的家務助理對我說,如果香港政府仍然不封關,她們就去信要求菲律賓政府撤僑。如果到了這個地步,香港想唔封關都唔得,因為有超過30萬菲律賓家務助理在香港工作,沒有她們的後勤支援,不少人不能夠出外工作,香港就會失去金融中心這個地位。總之,政府仲唔封關,一定恨錯難返。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 真真薯片 2020-01-31 13:22:45
林鄭賣點係好打得,你越叫佢封關,佢就係要頂左民意,唔封!從中得到快感,佢呢個年紀,快感只能靠咁樣黎

想封關?醫護工會發聲明要求唔封關,根據敵人贊成我反對既道理,林鄭可能就會封關啦
2. 鳥5 2020-01-31 13:24:19
北韓仔幫拖,準備派礼物比美国佬.…..十一哥可以準備分段做收買佬...亞爺玩得高...所有(壞消息主導權向亚爺手)市場節奏
3. 十一哥 2020-01-31 13:26:49
封唔封關係純技術考量、疫病不具備人性、唔應該有感性考慮、武漢全國中樞…阿爺都封得、香港9官好似未經人道…怕痕怕痛、唔字字清晰/指名道姓/落正疴打…就手足冇醋、港人治港…魚業點會有擔帶、獾哥話齋…份工嚟咋…識閃識避…夕陽先至和味。

4. 鳥5 2020-01-31 13:30:59
美佬想撈貨..冇問題..不過節奏亞爺人為揸莊...华...高..真係高..天災都可以加D人為節拍...高手過招...
5. 鳥5 2020-01-31 13:36:29
十一哥記得分段...可以贏少啲不可書...天災都可以玩主導預期..高手過招
6. Hongkonger 2020-01-31 13:40:50
盡量減少公眾活動,減少互相感染機會。批評人之前應站在對方的情况客觀考慮清楚。
7. 鳥5 2020-01-31 13:46:20
(北韓仔派禮物)一亞爺一可更專注自身救災.二可分散国際打低美股見低撈貨....節拍亞爺定...高..加人D果(不確定因素)...高
8. 元朗真香港人 2020-01-31 14:10:32
我就要求封市加封關,全部十四天!

所有公共交通,商業停14天!不留家中捉去坐牢。

外地回港,全部隔离14天,所有國家!

要做就徹徹底底,拖泥帶水,用途不大!
9. 鳥5 2020-01-31 14:16:25
6/F,我幾欣賞你果種同理心..易地而處既生活態度
10. 大鄉里 2020-01-31 14:19:33

中國人能共患難,不可共富貴,香港人能共富貴,不可共患難。
看市民瘋搶口罩,如末日來臨。
一封關,有心人即散怖恐慌,制造混亂,有其必然性,暫時我信中港專家。

11. 鳥5 2020-01-31 14:44:01
同理心,易地而處係係慧根,5係IQ .. 曾經何時,我問一位我尊重既僧侶,何以中國以武修禪.打交同彿道何以有关...又武術同搏擊兩者分野...第一題佢叫我自己諗...第二題佢就咁樣..你如果心中冇敵,又如可擊敗敵人...我話5明...佢再問我,心中冇敵同目中冇人兩者分野....我開始有Didea...佢回歸第二問題武術同搏擊分野...我開始睇到D新角度.. 
12. 十郎 2020-01-31 15:06:32


       總之各安天命喇 , 有人18蚊賣9晒d企鵝 , 有人150蚊沖入去買。嗱 , 有人怨正苦而鬬氣攪破壞 , 有人樂天而進取攪 前進 , 攪破壞就死路一條,武 肺唔死都變殘廢。最污糟未必死 , 最乾淨未必安全 , 唔死得就總有出頭天。






13. 十一哥 2020-01-31 15:16:11
雀仔  多謝忠告、撓手仲未有心水出手、阿爺本厚…玩黃雀熟哂手、外夷瀬過嘢已經好柯唇…否則呢鑊直踩7-8千點閒事。

敵敢入局…誘而唧之、斷估2月內會控制到疫情、美帝睇完各省市自持能力…真係要重頭計過哂數。

攪掂呢壇嘢後..就衹有更落力催谷經濟-...


14. 鳥5 2020-01-31 16:12:57
十一哥,正如你所想,全國往後更專注實体...
15. 鳥5 2020-01-31 16:17:44
中國人係奇怪...遇強越強...你封佢'佢反而自己做到。。
16. 十一哥 2020-01-31 16:54:23
多少覺得係任由各方誇張事件、傾全力應對…驗證全國應對事故戰爭能力。

17. 難求 2020-01-31 17:23:05
一罩難求,你話點樣控疫?唔通唔返工?唉!冇能即係冇能。
18. 真真薯片 2020-01-31 17:28:43
林鄭好波!加油!頂住民意!

一句講晒:唔封關,冇口罩,湖北港人食自己

幾星期前,犯民質詢正苦話夠唔夠口罩,正苦答“供應穩定”,依家咩環境大家都知

今日人人叫佢封關,佢又頂住!好打得!最堅要堅持到底!
19. 封水源 2020-01-31 18:14:18
封城又封關之餘,更加應該封埋水源。仍然俾東江水流入,如何防毒?

所以最緊急要做的,就是封水。一滴都唔俾流入香港,方為上上之策。
20. 元朗真香港人 2020-01-31 19:27:46
封水源兄,高見!

食物,菜,肉,衣物都要消毒才入口!

種菜,運輸百分百已被大陸人的口水污染了!

問一問港大班教授,用乜消毒,先可吃!
21. 元朗真香港人 2020-01-31 19:36:31
封水源兄,
忘記了重中之重! 封口罩,大陸口罩禁入口!
22. 封水源 2020-01-31 19:52:28
病從口內,水源才是最危險的導毒工具。應該立刻停止從大陸輸入東江水。香港市民應該封住大廈水喉。封水源比帶口罩更急切。
23. 好波! 2020-01-31 20:02:45
如果真片哥想睇啲推撞拉扯嘅大戲,阿娥嘅淡定真係悶親你。
24. 封水源 2020-01-31 20:03:14
封口罩是必然的,但更急切的是要封所以從大陸輸入的食物及一切物品。只有冇腦的人,才會從疫區入口物資。Make Sense! 下一步就系要拒绝從所有已有確診国家的旅客及物品進入本港。

香港人加油💪
25. ! 2020-01-31 20:26:55
 最好多留家中,自我隔離,儘可能少用口罩,多留給醫護使用,助人助己。
26. WWSG 2020-01-31 21:09:47
國內口罩緊缺,網傳中央批800萬口罩供港應急。
看評論毫無感謝聲音,只有不滿不足,冷嘲熱諷。
港人真係當香港是地球中心,自己是香港中心。

27. 元朗真香港人 2020-01-31 21:36:49
封水源兄,博士級人馬!

封晒大陸一切,香港人一定身體健康,長命百歲!

湯博士,連家俑的意見都向政府反應,應該都會反應兄台的意見!——— 卦水,封食物,封口罩!

admin, 麻煩通知湯博士一聲!
28. 引刀一快 2020-01-31 22:20:33
真真薯片兄

你傷咗人地心,今次唔係玻璃心,係假愛國心。
29. 真真薯片 2020-01-31 23:51:44
刀兄,你知我一向講堅持邏輯,講道理,果d冇pt既言論我係唔會覆

武漢既經驗證明呢隻毒係有能力令一個千萬人口大城市幾千人感染,死百幾人

林鄭唔封關,咁香港就進入左個賭局,香港到底會唔會變另一個武漢?

我認為重點仍然係視乎廣東省既情況,由於即經停左新批簽證,黎到香港既大陸人都係有舊簽證既人,由於交通成本關係,大灣區尤其是深圳居民會比較多會持有長期簽證,假如肺炎係深圳失控,深肺醫院會排長龍先爆煲,咁有肺炎又有簽證既深圳人係深圳睇醫生遇到困難,就有好大動機食退燒藥黎香港衝急證室,跟住香港就會失守

呢一刻香港同深圳都未有社區爆發,風險唔太大,重點係要睇實深圳各大醫院門口,如果大排長龍,咁香港就可以收皮了

廣東省話十號開工,如果要爆,開工後兩星期左右,即係如果要黎料,近二月底就有爆發,大家如果錢多可以先離開香港,冇錢既就唯有扣好安全帶,坐穩機,希望中果個唔係你


30. 港樓有運行 2020-02-01 00:34:52
今次事件又一次證明香港優勢,港樓貴得來有道理。估計以後會更多大灣區及其它内地城市有錢人湧入香港置業。 特區政府抗疫之餘,應該要馬上提升BSD百分率。區區三成BSD看來不夠也。點搞!封關之餘,要封埋大灣人民對港樓的熱愛,才可解決香港的居住問題。





31. 封關後果 2020-02-01 01:52:58
港人要求封關,直頭系捉蟲。冇腦😡。封關可以有効把確診個案減到零,令香港吸引力大增。咁以後再加辣,一樣難阻內地土豪移民來港,勢勁炒起樓價。


32. 十郎 2020-02-01 08:39:50


      我想報告一下街市行情。

      琴日去街市補貨。一包腐竹13蚊變15蚊 , 波菜廿蚊斤 , 菜心三十蚊兩斤。雞蛋同凍肉鮮魚都冇變 , 超市的米由92蚊加到120蚊。蔬菜已經漲一倍 , 唔敢逛得耐 , 係咁多先。

33. 元朗真香港人 2020-02-01 09:11:23
真真兄,

封關後,幾十萬内地港人俾唔俾入?

唔俾入,有冇違反人權,誰人够膽唔俾入? 香港人是否完全不能返大陸?

俾入,隔唔隔離?

唔隔離,封關有用嗎?過關的七成港人和三成内地人感染機會一様!

隔離,幾拾萬人點隔?

肺炎開始到而家,香港内地,有幾多出出入入,每天幾拾萬人,總共幾百萬人次!

呢幾百萬係香港會接觸其他人…

深圳,廣州,香港,台灣…大中華,除湖北嚴重d,其他地方現時感染機會均等!

我認同如果深圳,廣州變武漢,到時要和現時湖北人一樣處理!

大香港人!大陸很大,湖北出事,禁止西藏人入境?

現時西藏可以禁香港人入境!

34. 港樓有運行 2020-02-01 09:17:28
今鋪從1月初拉人封口,搞到要四處封城及封國,認真經典。

信息不流通此一死症,令深圳上海永遠都取代不了香港國際金融中心的地位。

香港樓係貴,但貴得嚟有值,鬼叫你係資金,訊息,人才都係全流通的國際金融中心。冇計。
35. 元朗真香港人 2020-02-01 09:17:34
“大家如果錢多可以先離開香港”

如果廣州,深圳出事,搵鬼收留香港人!
36. 港樓有運行 2020-02-01 09:34:29
支持33樓。林鄭不全面封關的決定是明智的。香港不是星加坡,更不是台灣。我哋系中華人民共和國的一部分,中華民族的一份子。身為特首,要全面地及從香港長逺利益計算下治得失。林鄭今次難得做了一次正確的決定,展示了政治家的風範,希望可以堅持到底。

你可以話人命關天。咁根據政府報告,2019年香港流感也死了差不多380人。次次流感爆發就要全面封關,不現實。
37. 老朱 2020-02-01 10:02:30
说得有道理,为何政府总是不听大家有建设性的话???

38. 普通香港市民 2020-02-01 10:23:15
如果要全面封關,是否要禁止全部土生士長的香港居民由國內回港入境,我都想了解一下那些支持全面封關的人,如何具體地建議政府去實施?
39. To 32 2020-02-01 10:25:28
十哥,早幾日麵包都冇,有冇興趣買麵粉自己做麵包?
40. 十郎 2020-02-01 11:24:45


      呢個我知呀 , 年初五打完麻雀 , 11點去圓圈K買麵包 , 竟然冇啊 , 得番d唔等駛嘅散包。

      補充下 , 蘿蔔3蚊斤變8蚊 , 番茄6蚊磅變16蚊一斤。



41. 圓圈K 2020-02-01 12:11:27
咦,禾晚黑十一點仲發現有腸粉同燒賣,即刻斥資據為己有。
42. 亞Q 2020-02-01 13:26:35
而家讓港青率先體驗香港獨立係會乜景況 !
43. 真真薯片 2020-02-01 13:32:52
實驗證明反對封關既人都冇睇清楚醫護工會既訴求


陣線:封關指禁任何國籍經內地到港

林鄭月娥昨拒絕封關,稱不准某些人來港,助長歧視,與世衛聲明有衝突。醫管局員工陣線回應,呼籲政府停止抹黑及玩弄數字,促政府公開經內地入境數字。陣線主席余慧明表示,工會一直要求「封關」是禁止任何國籍的人經內地來港,港人經內地返港亦要隔離14日,絕無歧視「某些人」,稱政府對大眾意見無動於中,令人更憤怒,料將令更多人加入罷工,強調「醫護不想罷工,是政府逼我們去絕境」。

----------------------

我認為如果真係封關,具體對本地人既操作可以參考日韓撤橋既處理手法,所有從大陸回港既港人過關經醫生檢驗喉嚨,鼻孔,探熱,冇事先可以過,有事就直送香港醫院

不過講乜都冇用,林鄭話晒事,佢話唔封就唔封,中門大開,所有大灣區持有效簽證既人任入,已經唔需要探討操作方法,不如全力睇實廣州深圳各大醫院門口有冇排長龍,有風吹草動係外面未封香港人而自己未中招前即閃

44. 檢驗喉嚨,鼻孔,探熱 2020-02-01 13:46:51
咁易測出?潛伏期唔係十四日咩?
45. 鳥5 2020-02-01 14:14:34
金管局負資產第三季跳聲第四季53道128鐘'''中原指數??唔通我有幻覺。以上負資產不包括二按財仔打靶本未計只係銀行條數。麥當勞道買兩萬蚊呎最高造成四五萬唔通我有幻覺。龍床盤百幾萬計數跌咗差唔多一半,唔通我我有幻覺。
46. 鳥5 2020-02-01 14:19:39
上面實體正式進入現金是王香港未到。。。疫情過後大陸人會返香港進行樓宇買賣。。不過係沽。。下半年財仔打靶盤到期。。。發展商照舊焗住手尾門。。。我嘅預測。唔係全中不過有幾多中。大家心知肚明。。。未上車千祈唔好上車。。呢鑊嘢本來就唔關你事,
47. 有幻覺 2020-02-01 14:55:53
雀哥,益智而富趣味嘅租市如何?好似唔行咁喎,未見好有代表性嘅中高層成交。
48. 真真薯片 2020-02-01 15:16:44
可以假設病徵輕微或接近冇病徵,佢既傳染力就有限,總好過上呼吸道發晒炎,食粒退燒藥就過關周街行
49. 元朗真香港人 2020-02-01 15:36:41
真真兄是否衰過自己喊打喊殺的武漢人?

“有風吹草動係外面未封香港人而自己未中招前即閃”!


50. 元朗真香港人 2020-02-01 15:49:07
“”醫護不想罷工,是政府逼我們去絕境”

1.香港醫療capacity=十多位確診病人!  

糊紙的城堡!

2.肺炎醫護都算!急診,糖尿病,外科,骨科那班,良心被狗吃了?封關,罷工關你x事?


51. 鳥6 2020-02-01 17:51:04
F4XU同鳥5所講啱啱相反,今年下半年開始中美會大放水,全球將進入負利率時代。Cash is pain! 負利率時期揸現金被收死是常識。2003沙士爆發後,有好多港人叻唔切,沽物業揸現金,結果收場慘淡,後悔到撞牆,搞到多年後都冇勇气再上番車,淪為冇樓的窮中産,日日夜夜怨天怨地。

沙士出現就沽樓變現? 
52. 沙士出現就沽樓? 2020-02-01 18:37:29
單就呢個命題而言,沙士出現才沽樓好似遲咗啲喎。
53. 鳥5 2020-02-01 18:59:02
47/F,當年放租唔放買。好奇怪係由實力果班轉業主轉世去到冇實力嗰班?。。。通咗水畀你㗎喇。。。我估係因為買唔出,希望幫到你啦。升市為跌市一做準備。跌市為升市做準備。。中介人要做嘅兩份功課。。。香港樓市買賣成交大概最旺嗰年係九個月最正嗰年係四個月計好自己個成本價先先。通水通道好白㗎啦... 我唔敢講咁多喇。。鳥6哥好嬲呀。。哈哈!大家明
54. 鳥5 2020-02-01 19:23:45
47樓。不過如果你唔係地代。咁我又用第二個科學啲嘅方法講返個租金升跌。租金係同嗰個地區流動人口當中包括遊客商業活動。人口出生率直接關係同買賣升跌未必係直接關係。sorry我架設咗你係地在
55. 鳥5 2020-02-01 19:34:00
47/F,所以一個地區嘅大牛屎行先係酒店。如果你唔信你睇下貝沙灣宜家長實間酒店有冇買出嚟就知啦
56. 真真薯片 2020-02-01 19:41:24
如果我100%冇中肺炎,香港又未爆發,但我見到廣州來勢洶洶,對林鄭正苦失去信心,我決定用腳投票閃人先,有咩問題?留係度陪你攬炒?
57. lol 2020-02-01 21:02:07
今次攬炒恨到了,反政府的人,為乜反而更緊張?乜唔係睇香港和政府點死咩?

58. 元朗真香港人 2020-02-01 21:34:09
真真兄,
一.14日後先知有冇感染,兄台點100%肯定?

二.如果兄台是外國人,係可能走到。係貴國被隔離14日!

如果不是,你會好似湖北人係香港,被人捉走!
59. 我估係因為買唔出 2020-02-01 23:08:39
哩個當然係老問題,想賣嘅時候賣唔出,正如想買嘅時候買唔到。不過對哩個命題,要加入息率嘅考慮。03 年嘅息率,加上就業不穩,轉供為租係有數維,也是求生。即如為咗回應烏6,如果佢相信 Lucy 指數係真實同忠實,而 17、18同19年尾嘅定存息率係現實,咁 18 年中沽而家定存係幾咁神奇一件事。
60. 真真薯片 2020-02-02 01:10:50
如果我乜病都冇,又冇返過大陸,依家走佬都係衰人,按此邏輯,所有大陸人依家都唔應該出國或者黎香港,咁即係你建議大陸自我封關,但你又堅持唔封關,即係話根據你既邏輯,唔封關比大陸人落黎香港就得,但係我對林鄭正苦冇信心早走早著就唔得,真有趣

另外,林鄭正苦連湖北人都唔敢捉走,只係酒店去搵佢地再“提供健康建議”,連澳門都不如,澳門起碼有湖北客數字,司警搵湖北客出黎強制隔離,又有口罩供應,香港就三樣都冇,難怪中央話澳門做得好過香港,今次我完全同意
61. 鳥5 2020-02-02 01:21:06
03家債係3成'而家係72%...至於QE..紅van響高位跌咗幾多?同而家的士牌價係高位同而家跌咗幾多?酒店市值價格同而家跌咗幾多?舖位價格由高位跌咗幾多?QE 呢個地球地心吸力。淨係鍾家同細價樓冇?鳥6哥大家都係估下啫,不過我覺得你都/幾囉。我又5係專家。我只係經常隨口中。你計加減數我計係函數。。
62. 今次我完全同意 2020-02-02 01:24:04
因為你係湖北人或湖北畸就強制捉走你隔離或者趕出境?咁仲係法治嘅表現?如果咁係得嘅聽日就可以以言入罪啦。
63. 鳥5 2020-02-02 01:32:02
97 最後先瓜既屋苑係元郎天水圍5係一線同豪宅屋苑。。當年第一班外國人沽貨回家。係泰国人向太古城。
64. 引刀一快 2020-02-02 01:40:30
https://mp.weixin.qq.com/s/uknueO4uBOBI5gyOv1OCSA
65. 鳥5 2020-02-02 01:43:40
鳥6哥。。QE?  酒店享高位價格跌咗幾多?紅van香高位價格跌幾多?的士牌價係高位價格跌幾多?傳統豪宅跌咗幾多?qe地心吸力淨係中價樓同細價樓冇?你樂觀到,我都戥你高興..(直頭高興到都笑咗出嚟)。。。香港而家係水浸---去到眼眉...
66. 引刀一快 2020-02-02 01:44:42
俄羅斯,不共戴天
67. 鳥5 2020-02-02 02:03:35
刀兄你要明冇人會交自己條命比敵人㗎。。因為過左第一層洗牌轉碼。冇人可以控制到定向種族DNA 襲擊。。。。動機利益佢係有。但中國抗疫全面失敗佢都好大鑊㗎。。。冇人夠膽咁賭㗎
68. 鳥5 2020-02-02 02:12:20
中國对付俄羅斯既政策'係用利益。。比亞爺用十年時間...  綁咗上車'中國如果大規模死亡。。。過幾年佢係第一個比美國再次支解。到時佢只係得一條路。。三戰
69. 鳥5 2020-02-02 02:19:55
呢個世界冇咗俄羅斯,係美國嘅利益最大化。。。呢個世界冇咗中國。唔係美國利益最大化。。貧窮又人多嘅中國。先至係美國利益最大化。。返去諗下
70. 鳥5 2020-02-02 02:24:55
中國係唯一打雲5常國既国家。如何同5常相處。佢係最清楚对手利益
71. 元朗真香港人 2020-02-02 04:27:58
“冇返過大陸”

本身,現時香港都是疫區之一,越南已同等對代!

正如湖北省,不再分武漢市,全隔!

香港是廣東省!深圳出事,全省隔!


72. 元朗真香港人 2020-02-02 04:30:39
大香港人,

香港高危d?

大陸西藏高危d? 
73. 全省隔! 2020-02-02 12:50:32
真片哥未搞清楚,關埋門一家人,內地未有一個省市政府敢將湖北人推出門口,跨省城際又停晒你推佢過深圳叫佢行返屋企?澳門再做多啲啲港澳辦便會用智能電話照其肺。
74. 封封 2020-02-02 13:59:51
今次深圳大煲,中招人數遠遠超过香港。全因為撤咗二線關,變成不設防。以後更多事業在深圳的富人,會在香港置業,把家人從深圳搬到香港安居,享盡一國兩制的好處,攞著數到盡。

今次疫情後,香港豪宅勢必更進一步成為大灣區富豪的首選。政府加得咁少少辣,只是擺個勢討好班連上車盘都買唔起的本地窮人,作用不大的。
75. 大疫區 2020-02-02 18:13:58
大灣區已經搞到變成大疫區,大灣區置業風險巳經展现昄曬出來。香港要嚴防住在大疫區的發瘟港人,拒绝這班高危人羣内境。大灣樓平系平得有道理的。


76. 引刀一快 2020-02-02 19:50:48
鳥5兄

你睇睇03沙士,美國一個死都冇,人家有揸拿。
你又睇睇豬瘟,俾病豬中國惹到全國,周邊都有事,俄羅斯冇嘢喎。
呢鋪,最有動機就係俄佬,技術係毋庸置疑,同侵侵貿易戰夾擊,又或者係自主出招,侵侵都唔知。豬瘟誅你唔死,肺炎廢你武功。
77. 引刀一快 2020-02-02 19:53:51
75樓

大灣區,尤其廣州深圳,今次抗疫表現係全國最好。