地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:18980    回應:2
文亮言

易子而教的投資方法

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年9月9日

  近日股市悶到嘔,不過,股票分析員與樓市分析員不同,股市分析員見股市牛皮,成交量低,知道這是反彈先兆,唔敢叫投資者沽股票,樓市分析員有多少不同,樓價只不過比高峰時下跌了8%,已經講到地球毁滅咁樣,講來講去都是話移民潮以及加息,其實影響樓市還有很多因素,不能只講影響樓市的不利因素。

  澳門人知道,真正賭錢的人是不會自己落場,他們會搵一個比較旺的人去賭,那個人可能沒有心理包袱,真係會贏多輸少,但如果那人賭自己的錢,就會變成輸多贏少,所以,就算那些人要賭錢,都會搵一個打算賭錢的人,互相替對方賭錢,我講很少人會相信,真的是贏多輸少,這個方法來自易子而教,最高深的賭錢學問。

  現在有不少股票投資者是亂了步伐,不但唔識得在股市上升時止賺,認為股市還有得升,同時亦唔識得在下跌時止蝕,認為股市很快就會掉頭回升,如果那人替別人買賣,唔知點解,又識得止賺,又識得止蝕,所以,如果夠膽的話,搵一個股票投資者易子而教,即是你替我買賣,我替你買賣,我講唔會有很多人相信,這個方法比自己做買賣,贏錢的機會大得多,不過,最難解決就是如果我替你買贏了,你替我買輸了應該如何處理,所以,易子而教雖然是賭錢最高深學問,但始終是知易行難。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 路過 2022-09-09 19:39:45

中原城市領先指數 CCL

本週公佈
171.83
較上週
 ↓0.8%較上月
 ↓2.98%
每週五公佈 – 最新2022/09/09公佈,反映2022/08/29至2022/09/04(預計簽署正式買賣合約時段)的二手私人住宅樓價。一般在簽署臨時買賣合約後14日內簽署正式買賣合約

1997年7月第1週指數為100點
2. 引刀一快 2022-09-10 06:18:47
“不過,最難解決就是如果我替你買贏了,你替我買輸了應該如何處理”

最簡單就係將所得對分,再設一個獎金俾勝方,咁就保證兩邊都係全力以赴,而且兩邊都搞唔清邊個著數邊個蝕底。
交換賬戶都落到手,肯定對辦法充滿信心。