地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:16609    回應:1
文亮言

裁員的最好辦法就是加人工

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年6月25日

  星期六早上,有老友到公司吹水,佢話疫情似乎很快就會過去,一切將會回復正常,我有冇加伙記人工,我話冇,佢話我是無良CEO,佢加了4%,這才是真老闆。

  到我問佢有冇炒人,佢話大約炒10%人手,全部都是那些WFH的同事,在疫情後仍然留戀WFH,不時仲單單打打話WFH點好點好,老友炒人是有一個原則,就是WFH的同事,最遲回復正常工作時間的就會被炒,老友強調,如果唔炒,對唔住返足工的同事。

  老友果然是精明老闆,利用WFH淘汰一些冗員,在職的又可以加薪5%,不但拉高士氣,而且仲贏得掌聲。我唔知道自己有冇做錯,我唔准WFH,結果我沒有炒人,但亦沒有加人工,好彩同事們都明白事理,沒有要求我加人工。我的意念是大家有飯食,唔好幾個冇得食,其他就加餸。但我始終認為老友的方法好過我,不過我做唔出。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-06-25 14:29:17
WFH其實都有可取嘅地方,可以將所有OT嘢盡量推俾佢地做,各司其職各擅勝場。