地產博客 > 樓市乾坤 返回
瀏覽人次:36455    回應:134
樓市乾坤

新港人加速賣樓外流

 

何熊輝

2020年9月5日

  一場肺炎疫症,再加上新法例全面在港執行,徹底改變了本港的政經環境,一向以經商效率世界聞名的經濟體系,已經改變,政策的施行再不以效率作優先考慮下,商業競爭力自然下降,也因此香港商廈物業的租值,將持續下跌,因此揸商廈收租的投資者,也難免步入資產值及租值同時大幅下跌的困局。

  香港商業物業一向備受投資者鍾愛,不少專業人士除豪宅外,也喜歡購入商廈物業作收租用途。不過自去年中起,社會運動,疫情及新法制的施行,中小企營商環境急劇惡化,倒閉的中小企不計其數,商廈的空置率持續上升,租金則持續下跌,不少單位空置了半年以上,也未能順利租出,手持該等物業的投資者,不少收入也日趨緊絀。

  過往香港憑著特殊的關税地位,商廈物業備受新港人喜愛,過往多年多幢商廈相繼由他們所屬公司購入,近年這種活動明顯減少。新政策下,香港加速融合大灣區體制,商廈租售候價只會持續下調至深圳水平,相信此形勢者,反向回深圳投資回報可能更高。

  新港人個人投資方面,眼見港人身份不在吃香,也開始減持住宅投資,近期此類人士沽售物業快且狠,此外,近期歐洲塞浦路斯的移民投資計劃,引來大批國內富人及新港人積極申請。該批人部署後路,也直接減少了在港投資。

  不能不承認,香港商廈物的租售價已由高峰滑落,基於居家工作已開始普及,曾一度非常流行的共享工作間,也備受冷落。由此可見,就算疫情平靜下來,寫字樓的需求,也難以大幅回升,投資寫字樓前路也變得甚為艱難。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大逃亡 2020-09-05 14:07:17
紐約巿向來是精英追尋夢想之地,即使市內住宅租金高昂,來自世界各地的租客依然絡繹不絕。但一場武漢肺炎疫情,曼哈頓罕見出現「逃城潮」,白領留家工作,學生遙距上課,曼哈頓住宅租金10年來首次錄得下跌,空置單位多達1.3萬個。今日紐約,明日香港。
2. 超人飛奔 2020-09-05 14:37:24
長實集團剛於約兩個月前出售成都南城都匯商住項目,昨日被內地媒體財新網引述消息人士稱,擬出售北京、上海的兩處物業,對應價值達500億元(人民幣),而去年6月已斥逾40億元,收購長實大連地產項目的融創中國,有意接手兩個項目。
3. Hongkong People 2020-09-05 18:13:18
1 樓大逃亡兄,

呢個世界無武漢肺炎,只有新冠肺炎啊!
4. 做收租佬退休 2020-09-05 18:16:20
一個1000萬港幣的房產,可full pay4個英國物業;待半年至一年後,這4個英國物業二按變現75%樓價價值,購入4個(第5至8)平均價約19萬鎊的物業。待第5至8個物業三數年升值(假設至20萬鎊)後,再二按變現其75%的樓價價值,再購買多4個(第9至12)平均價約15萬鎊的物業,即總共12個物業。到時資產價值將翻倍,英國房產的總值可高達200多萬鎊,每年淨現金收入能達7萬鎊(70多萬港幣),足以墊付一個富裕的中產家庭生活。
5. CH chan 2020-09-05 20:46:45
4樓,不要亂講害人,首先英國的稅非常重,每年只有12500磅基本免稅,之後站20%,40%加上去,又要供樓又要交稅交到你破產,傻瓜!
第二,英國的地及新區多到不得了,就算全港一起去都炒不起,怎升值呀傻佬?Brexit 一脫歐加上pandemic, 英國的經濟比現在的香港還要差很多,去接火棒?
第三,遺產稅40%英國政府同你分身家啊,傻佬!
第四,英國經常水浸,冬天長到你唔信,大部分時間在黑夜中,好多英國本土人都頂唔順,一到亞洲都不想回去了!
仲有更多更多壞處,你去到就知給人老點了。
6. 無力頑抗 2020-09-05 21:23:27
美總統特朗普正考慮是否將中國晶片製造商中芯國際 (SMIC)列入貿易黑名單內,美方將評估中芯國際與中國軍方的關係。有分析指,中芯國際是現時中國最大的晶片製造商,但技術仍是14nm(nm是納米單位,製程數字愈小,通常意味晶片的效能愈強),遠比台積電差。不過,一旦中芯國際遭到制裁,中國在晶片技術上將會遭受重創。美國先拿下華為,然後就是整個半導體行業,中國大難臨頭。
8. ANA 2020-09-06 00:12:49
外國稅重所以大部分打工仔甚懂享受人生,甚少開OT,唔係唔貪錢,而係博命無謂,做得多是多餘,除時每年比一半收入比政府。香港人多錢皆因稅種特少,稅率低。外國少炒樓,因賣樓後要比增值稅,無謂攪咁多嘢。英國管香港繁榮但管英國就好唔掂,唔多唔少同稅制有關。
9. New Hong Kong People 2020-09-06 00:37:16
舊港人急住移民去英國,新港人應是好開心留下,但情况不是如此,,事實上,他們賣樓更急,走的決心更大。新舊港人都走,剩下的不易過
10. Hongkonger 2020-09-06 10:39:45
3樓講得好。1樓又想借機抹黑。
11. Hongkonger 2020-09-06 10:43:19
5樓講晒 很多想移民外國的人不想接受的現實出嚟😄
12. 路人一名 2020-09-06 11:09:09
現在才想走的人叻極有限 !
13. 張先生 2020-09-06 12:14:08
新一代香港年青人,泛指黑衣人沒有什麼用,只懂甘心收外國資助,其中包括台灣,台灣人是很政治,機心強,機會主義。以前黑心塑化劑,電話騙案及假人民幣集團都是台湾人幕後黑手。

台灣會支持任何對中國不利的事情,包括這班受資助黑暴人仕,他們着草到台灣的錢都是由台方秘密科水,否則那有錢及如此有組織的安排?
14. 路人乙 2020-09-06 13:21:54
現在不能走的人大多是社會基層!
15. 退休住House 2020-09-06 13:47:52
二百萬已可在曼城或利物浦買到間house,有八百萬已可靠收租退休,日日上網釣魚踢波睇英超。耍有這样的生活質素,在香港要有八千萬。
16. 落錯注 2020-09-06 13:53:06
今時今日要部分港人要移民外流,以為去咗英國會發逹。 同60年代及80年代盡沽港樓為移民的港人一樣,隨時又係落錯注。 中美脱鈎中國就一定輸?香港一定玩完咁點解香港銀行體系結餘一路狂升? 香港股市go to hell點解隻港交所股價今年氣勢如虹?

投資切記不要意氣用事。幾年後咪又一大班人死死氣氣回流返香港。
17. 窮千萬 2020-09-06 15:45:14
16 樓,一半半啦,有人移民發左達,香港媒體沒有報導,當年有中產去到外國後,買地分割再起屋,佢同我講,在香港根本做唔到,有能力,去到那都可以的。亦有父母當年有錢,自己在外國讀得不好,英文差,自己回港工作,最後一無事處,就話父母當年沒有留香港物業比佢。父母再沒有生產力,自己沒有本事,加上媒體當然要唱人離鄉賤,才可以令留在香港的人圍爐取暖。太平盛世,人人係專家,水退,沒有偽中產,才見真章。
18. 向傻仔說不 2020-09-06 19:16:50
中美脱鈎中國就一定輸?說對了,美國一出招,先拿下中國電訊巨人華為。香港一定玩完咁點解香港銀行體系結餘一路狂升? 熱錢短炒回歸上市中資股,這些不是做中長線投資資金,今日來明日可走。香港股市go to hell點解隻港交所股價今年氣勢如虹?看看其它的,强如腾訊已因微訊被制裁而股價無力再上,阿里是另一目標,也再難大升。美國只要再出禁令,阻止國內基金買中資股,港交所即時死亡。

19. 向泛民说不 2020-09-06 20:15:51
18楼,真系傻仔,甘你主子仲唔做,你主子印阴司纸,来刮你毛的QE以后可以刮边个,傻仔、

至于微信,真系踩都唔踩你主人啦,又如何啊,低能仔。

中国不像俄罗斯,土耳其,这些国家被你主子制裁时,股汇楼都断崖式下跌。

现在中国最大的弱点就是半导体生产,但是如果比中国可以全国产做到14nm,你主人就肯定彻底输。大陆估计下一年就可以做到28nm,还有2025年就可以做到14nm。不要以为什么2nm,5nm非常高大上,实际上2nm,5nm就类似于摩天大厦,而14nm就是40层楼,中国最多占时唔起摩天大夏,但是起40层楼已经足够。

还有上星期啊爷试的导弹应该是非常成功的,昨天网上有假新闻话有架苏35比台湾击到,坠毁在广西,台湾菜菜子马上出来辟谣,说没有这回事。低能黄L,连菜菜子都唔想做炮灰,点解黄狗仲要争住做。
20. 向美帝說不 2020-09-06 22:35:47
美帝不断欺压我地,不能再忍了,我地可用东風21立即擊沉南海美帝航母,只要打沉一艘美帝航母,美帝就必定怕輸,並立即要求和談,到時我地就想點做就點做。
21. 向泛民说不 2020-09-06 23:49:19
20楼,低能黄L,二战时,日本仔就是这样想,你以为阿爷会发傻咩。
美国鬼嘴叫民主斗油,人权,但是其实杀伐果断,根本就是海盗dna。对生命根本不尊重,只要不是自己,影响自己利益,其他人死都无关系。一战和二战的爆发都是这些原因。不是大家一起去提升经济水平,而是不让对手吃多一点。虽然自己其实没有减小。
所以普京话如果美帝敢射核弹,那怕是1kg的核弹,俄罗斯会当是全面核战,就看你美爹看着办。
22. 20 樓 2020-09-07 00:13:47
20樓兄


贊成閣下高見,本人認為中国仲可以用東風26,將关島剷平,將美帝趕出亞太。厲害了中国是時候亮劍了。
24. eric3 2020-09-07 01:08:22
一半一半啦
25. 引刀一快 2020-09-07 09:08:44
To 5樓

果然真知灼見!英國人民都生活在水深火熱之中,不如全部接嗮嚟大灣區,過啲好日子喇。
26. 中蕊之魂 2020-09-07 11:04:09
现在中国最大的弱点就是半导体生产,大陆估计下一年就可以做到28nm,还有2025年就可以做到14nm。
但一切完了,美国將全力制裁中蕊国際,消息一出,股價即跌兩成,連28nm都做吾到,中国科技將倒退二十年。
27. ANA 2020-09-07 11:57:43
我以前住過加拿大,稅制像英國,要移民反而可以學一樣嘢就是到埗后如能獲揭按或一次pay off 應即買一間大屋,愈大愈好,到老退休時就downsize 間屋,即沽間大屋換間細屋自住,又有得住又可得一筆現金,而又唔使比增值稅,因買賣的都是自住樓所以唔使比增值稅
28. 向泛民说不 2020-09-07 12:36:33
21楼山寨低能仔,美帝入侵我国神聖九段線南海,你竟認为不出戰是英明,怪不得一刀话你是俄佬間諜。
29. 向泛民说不 2020-09-07 13:00:09
26楼,低能黄狗,美帝制裁中芯,中芯就可以供货比华为啦。只要中芯keep几年存货,备件。等中国供应链追上,就可以。
做5nm就可能难,14nm过几年应该可以的。
30. 向泛民说不 2020-09-07 13:03:50
28楼傻狗低能山寨仔。美帝进入的仍然是可以自由航行的海域。而不是领海,你主子吾敢咯。
连菜菜子都惊做炮灰,泛民狗仲敢申头做血馒头。
31. 向泛民说不 2020-09-07 13:06:14
28楼,你主子只敢系人家门口动刀动枪。但是不敢真正入侵。
当然有颠佬系门口玩野,都系烦。
32. 向泛民说不 2020-09-07 13:09:28
27楼,甘遗产税呢?怎么避?
认识有个香港美国人卖了香港楼,要比几成税比美国政府。
33. ANA 2020-09-07 16:02:10
32樓,
加拿大沒有遺產稅,但有增值稅,舉例如老豆用五十萬加幣買咗間屋,死後傳給個仔,個仔暫時唔使比遺產稅但如果個仔若干年後用一百萬元賣咗間屋,減去成本的五十萬即計入當年收入賺咗五十萬元,加拿大最高收入一羣是比51%稅
34. 向泛民说不 2020-09-07 17:40:15
33楼,这也是其中一间可以顺利继承,但是如果有两间,第二间就要当卖出,在买入,然后交增值税。真系香港住一间,出租一间,好难玩哦。

假設一個人名下有兩套房產,其中一套自住,一套用於出租。自住這套房子無論增值多少都不要為了他的死而納增值稅,繼承人可以順利繼承。但另一套就需要他的繼承人對增值部分繳納增值稅後才能繼續。假設這套房增值200萬,就需要繼承人按照100萬的稅基繳納增值稅,總計25萬元。如果繼承人拿不出這麼多現金繳稅,房子是繼承不了的。

35. Hongkong People 2020-09-07 18:41:38
18樓,

唔太需要為華為擔心, 華為已找到無髙端芯片的解決方案,前幾日余𠄘東公告華為雲手機嘅出世, 繞開對髙端芯片需要,大部處理置於華雲中,手機只成介面;  不過,當然需要5G嘅配合; 所以暫時只在一起中國比較可行.


36. 引刀一快 2020-09-08 03:09:12
Hong Kong people女士

你覺得咁都可行?你知唔知高速通訊耗電大過CPU耗電好多,華為搞雲計算亦冇可能同時應付上億手機,而且遇上訊號不良環境就會hang機,甚至出現數據缺失。呢類講法,純係策略性發言,冇實質意義。
37. 自醉 2020-09-08 09:00:13
雲計算唔洗用美國電子技術同芯片? 
38. 元朗灣區人 2020-09-08 09:07:16
林引刀,
雲計算有如搭公交,應是節能的。

至於掛機,是技术问题。互联网香港出入口都靠某些server.  咁多年都未有事。

你d大牛龟,手动镜…思维。乜都唔使做。
39. 向泛民说不 2020-09-08 10:14:45

其实现在手机很都是云计算,只是手机仍然负责很多服务。今次华为被逼发展云手机,那么以后5nm,2nm的光刻机,真系有鬼用咩。


目前需要2nm,5nm,基本上就是新的AI 逻辑,但是如果这些逻辑放到云端,肯定更快,更有效率。而手机芯片基本上14nm已经足够。


目前CPU的效能不像65nm升到28nm那样,集成度,成本和效能都提升。由28nm开始,制程上升,除了集成度提升之外,成本和效能都没有改善多少。


40. WWSG 2020-09-08 10:18:08
5G 加雲計算,乜都中央處理,新手機賣3舊水,月費20元,點會冇客?更可賺時間發展高端晶片。
41. Hongkong People 2020-09-08 10:56:48
刀兄,

泛兄已經幫我解説了!我就唔再講了!

不過,雲手機要全球通行,需要5G嘅廣泛覆蓋,相信除中國外,其他地方應該仲要好多年,加埋政治氣候,5眼聯盟應該會嚴重落後!

如果雲手機係中國運行順暢,應該最終會成為全球趨勢!
42. 向泛民说不 2020-09-08 11:57:45
其实iphone都做紧,只是唔同叫法。

40楼,还是需要GPU功能,如果打机的话
43. 只是唔同叫法 2020-09-08 12:05:23
咁啫係叫咩呀?
44. 其实iphone都做紧 2020-09-08 12:06:15
叫五眼phone呀?
45. 引刀一快 2020-09-08 15:37:47
自我陶醉兄

先唔講芯片問題,手機冇網冇繳費就冇主控運算功能,玩咩。
雲計算成本,係咪電訊公司代收?還是華為補貼?
雲計算,換一種講法,借腦嚟諗嘢,有乜風險,不言而喻。
雲計算加5G套餐,對比其他牌子普通智能手機,何來優勢?
我真係諗唔到,連呢啲講法都有人支持。

46. 引刀一快 2020-09-08 15:40:39
Hong Kongpeople女士

靠向飯代你解說?唔係淪落都呢個地步卦?你有冇睇清楚佢寫乜呢?
47. 一刀好野 2020-09-08 15:42:55
刀兄,

一刀見血分析,好野。就算買華為手机的人,也不會用華為云端,點解?你懂的。
48. 引刀一快 2020-09-08 15:46:18
向飯哥

果然真知灼見!又令世人大開眼界,腦洞大開,增長見聞,追上世代脈搏,讀向飯一言,引刀恍如劉姥姥進大觀園,簡直唔敢見人呀!
49. 你有冇睇清楚佢寫乜呢? 2020-09-08 15:47:50
同王之瘋一樣的唔知瘋。
50. 向泛民说不 2020-09-08 16:22:43
低能仔林引刀,吾好又扮代表啦,苹果的业绩已经有一大部分来自云端啦。成个科技发展都系将业务放在云端。华为手机加快优化这些业务,更多业务放在云端。淘宝用照片search产品已经是云计算啦。华为就将计算放在手机到,所以先有5nm。

当然目前最大的问题还是游戏,游戏需要GPU,如果连GPU也能放在云端。甘高端手机真系唔知道点卖了。

以后手机只是保存最基本的功能,其他功能就放在云端。云端可以说超级电脑。

51. 甘高端手机真系唔知道点卖了 2020-09-08 17:09:51
同汽油車定電車咁你知點賣了?
52. Hongkong People 2020-09-08 17:19:33
刀兄,

泛兄代言我又唔覺有幾淪落噃! 呢方面我識嘅嘢真係皮毛,泛兄講嘅嘢聽落又言之成理; 你覺得雲計算+5G plan,無人㑹buy,點解呢? 所有嘢都係性能同價格啫! 呢個世界就係要夠膽想要夠膽做就有機會有新方向.  無嘢係咁絶對,係嘛!更加唔會刀兄話唔 buy就代表唔 work 呱!
53. 自醉 2020-09-08 17:34:05
引刀兄

唔知點解,我總覺得低端手機加雲計算,有啲似曾相識。  

令我想起阿爺年代嘅mainframe +terminal。  當人哋部手機有mainframe嘅勁時,你同人講我部手機其實係terminal,可以駁上mainframe㗎! 哈哈哈!

54. 泛兄講嘅嘢聽落又言之成理 2020-09-08 17:40:57
以老飯用 $78 任用長者限速 plan 都可以吹到言之成理, 確是難得。不過如果問落去 icloud 同嗌交有咩唔同, 佢應該答唔出。
55. 平常心 2020-09-08 18:26:55
雲設備是必然出現。

PasS, IaaS ,SaaS + 微服務,就是雲計算。其實還有很多重要技術構建以下4點
A (AI)
B (Blockchain)
C (Cloud)
D (Data Science)

怪不得香港只懂「地」+「產」,原來大衆有咁多不懂。

中國原來已超出我們想像。

以上論述只希望香港那麽多有識之仕,多吸收,因為知識是要堆疊出來,不是香港近10年的吹文化。

只是路過,多多包函。
56. 引刀一快 2020-09-08 18:32:04
向飯哥

原來冇主控芯片嘅手機都可以用到淘寶嘅拍立淘,呢個天大嘅專業知識,除咗向飯哥,世界上冇人有資格識,向飯哥果然人中龍鳳,諸葛再世,簡直係塞錢入我袋呀!

咦?50000000000咁大面額嘅?哎吔,未過農曆七月.......
57. 引刀一快 2020-09-08 18:44:20
自我陶醉兄

幾百蚊個“mainframe”唔用,要無限期個個月“租”mainframe兼俾流量費,呢樣就係聞名遐邇嘅租樓日日賺。
58. 引刀一快 2020-09-08 19:00:26
Hong Kong people女士

首先,你睇睇我舉出嘅繆誤之處,睇睇係唔buy還是唔work先。
有一點你講得好,就係價錢同性能之間嘅問題,如果雲計算同數據流量嘅成本,下降速度大幅拋離芯片成本的話,咁呢啲無芯電話會有一定嘅市場。唔好忘記,芯片成本一樣拾級而下,即係你加速度要在一定時間內大幅超過佢,否則拖到有日自己可以正常生產芯片嘅時候,呢個無芯概念仲有冇市場價值?而且,前提係,我提出嘅幾個問題,必須要先克服。
好簡單,如果一部電話,冇網連相都影唔到,你會唔會揀佢?
59. 自醉 2020-09-08 19:27:02
56樓 引刀兄

仲唔明? 到時手機只係一個冇運算功能嘅顯示屏,同terminal差不多,一年紀輕可以未見識過。 哈哈哈!

60. 元朗小粉紅 2020-09-09 10:19:34
華為好勁?連14納咪晶片都做吾到,點勁?9月14日後就再無新供應,等死。小粉紅又傻下傻下叫直接做云端手机,这种諗法跟当年土法煉鋼有何分別。現在弄到天下圍堵,外地不批旅遊簽証,更不批学生簽证,中国將何去何從。
61. 向泛民说不 2020-09-09 10:55:17
自醉,引刀这类地产佬,根本对科技完全没有认识。自醉仲要自作聪明的terminal,系啊,其实手机可以view as terminal,其实目前手机根本都是云计算,比如淘宝,微信,tiktok,facebook,所以引刀,自醉的主人话美国佬话资料送大陆。手机根本就是termianl。在通信业务上手机定性为终端。

华为的做法实际上就是加快云端计算,当然手机本身要保持一定的能力,如果没有网络的时候也可以使用,但是14nm已经足够。当然最艰难的是GPU,如果连GPU都可以放云端,甘真系14nm已经足够。
62. 向泛民说不 2020-09-09 10:56:24
自醉,说对了,netfix其实就是这个概念。你不是买美股吗?傻仔。
63. 向泛民说不 2020-09-09 11:02:43
51楼,估计你这种井底之蛙,中国将会在电动车将会垄断市场。

最近比亚迪的电动车标价和model 3一样,而且是热卖。

在大陆的发展,每2年上升一个代,5年后完全可以取代汽油车。

大陆电动车市场,比亚迪是由低端向上,而另一家NIO是做豪华跑车,定价over 30万,一样有好多fans,上一年仲以为破产,点不知道今年股价升了10倍。

大陆比tesla进来,令大陆电动车要生存,就要提高竞争力,所以最近发展超快。
64. Hongkong People 2020-09-09 11:10:03
平常心兄,

真係要上來講多幾咀, 多多分享!等大家受益,同時亦可拆解一D謬誤,畢竟係網上扮專家嘅人唔少,要D有識之士先可以真實理據,專業嘅知識去讓受眾者有更清晰理解,以免一D扮專家者,含糊其詞又模稄兩可咁糊弄受眾!
65. 你这种井底之蛙 2020-09-09 12:21:50
傻來, 你屋企梗係冇電視, 恒馳你又唔講。其實引刀一早踩緊電瓶車, 不過仲未取代到汽油車。
66. 引刀一快 2020-09-09 12:28:29
爆笑,成班喺度扮世外高人,我舉嘅問題就含糊其辭,閃爍其詞,顧左右言他。

係咪我打出嚟啲嘢睇唔明?唔明就出聲,終止討論。
因為洗廁所阿蟬都明嘅嘢,你地睇唔明就咪討論嘞。
67. 引刀一快 2020-09-09 12:40:40
To 55樓 平常心兄

請問兄台55樓所言,同冇主控芯片手機有何關係?
有主控芯片手機就唔可以使用雲計算?


68. 自醉 2020-09-09 13:04:20
引刀兄

你又篤爆人啦! 有芯片手機用唔到“雲”嘅! 一定用唔到。 哈哈哈!

呢班友嘅能力,返鄉下呃啲農民工應該綽綽有餘嘅。  現今手機已經係微型電腦,現在由微型電腦變回顯示屏,要吹大佢的確有難度㗎。  其實呢個轉變,完全係科技大突破,不過唔知向上定係向下。  哈哈哈!

69. 我係外行 2020-09-09 13:10:14
用兩粒14nm芯片可否頂替一顆5nm芯片?超級電腦都是多枚CPU同時計算的。smart phone 也可以不止一粒U吧。
70. Hongkong People 2020-09-09 13:18:06
刀兄,

雲手機都唔代表完全無芯,只係需求髙端芯片運算可以置於雲端, 影相功能芯片要求不髙,可內置,價格亦不會大影響; 雲手機因為相對內核要求低,整體價格要比髙端手機平好多,而且手機UPGRADE運算要求低,雲手機壽命應該比一般手機長, 一般手機要跟上運力需求,大概3年就要換.

舉例雲手機價格2000,但每月5G PLAN比普通手機貴100, 假設雲手機6年壽命,6年機價 2000+7200 = 9200.  而普通高端手機7000一部3年壽命, 6年兩部就14000.  價格上似乎雲手機佔優,但6年對住同一手機,有人會覺得悶,不過中間換部新嘅都係平. 普通手機就要忍受最後一年不順暢運作.

相信各有客源,本人唔抗拒雲手機.
71. 向泛民说不 2020-09-09 13:40:38

引刀,你究竟有没有睇清楚,手机当然需要芯片啦,但是吾一定需要5nm,2nm咯,14nm的cpu已经足够啦。比如你用微信,你手机都芯片噶,但是用14nm已经足够啦。


要用到2nm技术,主要就是新加的AI技术,所以要加更加多的半导体在芯片中,为了提升效能,芯片就要设计都非常复杂,要加更加多的半导体。所以才需要5nm,2nm。但是如果新功能移到云端。有云端计算,甘就吾使用到5nm,2nm的技术。


当然华为要优化手机和云端的传输,还有如果几亿人同时用云端,会唔会拖死服务器。当然这个问题,amaozn,阿里巴巴等都已经处理过,每年双11,阿里巴巴可以处理几十亿业务。



72. 元朗灣區人 2020-09-09 13:52:51
其實,晶片都打咗三年啦! 中興,華為,中蕊仲生勾勾。

除非是以上公司高層,否則討論有意義吗?

如果以上公司二年内執咗,引刀/自醉,你地就赢。
73. 向泛民说不 2020-09-09 14:10:56
65楼,真系井底人咯,恒馳又点啊,其实同你老友萧肉元一样啦,当然.com 泡沫时,他也是.com老板啊,

当电动车的时代开始,肯定有人浑水摸鱼,就像科网股时代,你老友老萧一样出来浑水摸鱼,结果今日有堕落到去台湾做kol,结果真正做野能够跑出的就是王者,中国有腾讯,阿里,美帝有amzon,facebook等。

今日电动车一样,塞钱落你袋啦,恒馳是地产佬推动的,地产佬点会搞创科。用下脑啦。
74. Hongkong People 2020-09-09 14:27:14
元朗小粉紅,

你知華為是生產甚麼產品的嗎? 你好似係度講緊,Tesla 好叻咩,連iPhone 都做唔出!
75. Hongkong People 2020-09-09 14:39:12
刀兄,

我覺得雲手机係係無高端芯片嘅情況下嘅另一選擇,總不成無高端芯片就放棄一個咁大嘅市場呱! 雲手機同普通智能手机,就算係華為應該都唔係mutually exclusive.  高端芯片夠平又readily available, 我估華為又唔會唔做普通嘅高端智能手機啦!呢個世界,只要有市場,點解會抗拒呢?

我嘅point 只係,係無高端芯片嘅情況下,華為設計出雲手機,理論上完全可行,但普及性就要睇性能同價格啦!

太高深嘅嘢我就真係唔識,亦唔打算扮代表!我只係從消費者立場睇,有性價比又唔影響性能,why not?
76. 塞钱落你袋啦 2020-09-09 14:48:00
嗱, 又等禾塞錢落你袋啦, 你屋企飯煲有冇 2nm 芯片呀? 如果你用唔知雲端飯煲, 冇左訊號點開飯呀?
77. 自醉 2020-09-09 15:24:10
61樓 向飯

電腦當然可以扮terminal,terminal可以扮電腦嗎? 天才可以扮白痴,搵個白痴扮天才得唔得? 哈哈哈!


78. 引刀一快 2020-09-09 16:02:20
向飯哥

尊貴嘅向飯哥又獻新猷,原來手機無芯勝有芯,無芯手機功能比有芯好,向飯哥虛無哲理又上一個台階,可喜可賀。
79. 向泛民说不 2020-09-09 16:29:52
引刀,真系好低能,边个话手机没有芯片,14nm的芯片不是芯片咩。现在很多低端手机仲系用紧28nm芯片啦,傻西。


80. 向泛民说不 2020-09-09 16:30:50
74楼,黄x真系成日有这样的逻辑,Tesla 好叻咩,連iPhone 都做唔出!
81. Hongkong People 2020-09-09 16:55:45
76樓,

無咗訊號,乜智能手機都可以如常上網, send whatsapp, twitter 咩?  你部手機真係好勁喎!睇怕有芯,所以自己可製造同發射訊號添. 真係勁過雲手機好多噃! 無訊號都可如常運作! 借問聲係咩牌子?
82. 引刀一快 2020-09-09 18:54:24
自我陶醉兄


白癡當然可以扮天才喇,我喺地產網扮咗好多年,就靠扮天才,KO緊一個真正曠世天才,向氏。
83. 700尺95萬 2020-09-09 23:51:14
長洲東堤小築2座一個頂層戶,建築面積700方呎,另設700方呎天台,登記以95萬元成交,呎價僅1,357元,較市價約240萬元低約六成。資料顯示,原業主2013年以97萬元買入單位,持貨7年,是次易手賬面蝕讓2萬元離場。
84. 向泛民说不 2020-09-10 08:17:36
华为要优化手机和云端的传输,还有如果几亿人同时用云端,会唔会拖死服务器。
暂時未來五年,我地用住阿爺代的二G水牛龜手電,平靚正,我地華為为打不死,大家俾5年時間佢。五年后一定更好。
85. 烏5 2020-09-10 08:57:11
即將迎來通車兩周年的高鐵香港段,受本港爆發疫情影響,自今年1月30日起暫停營運,重開無期,令高鐵營運出現嚴重虧損。運輸及房屋局首次證實,由於高鐵至今停駛7個月,損失嚴重。
86. 自醉 2020-09-10 09:23:21
引刀兄

請問馬同鹿都唔識分嘅人,算是天才定白痴呢?
87. 向泛民说不 2020-09-10 09:31:44
楼上山寨黄L,二G水牛龜手電不可以云端啦,你的巴打引刀闹9你啦。
还有呆娃L返呆娃啦。
88. 向泛民说不 2020-09-10 10:36:34

黄x,这是BBC的报道,

中芯國際是世界領先的集成電路晶圓代工企業之一,也是中國內地規模最大、技術最先進的芯片企業。

該企業最開始的選址並非上海,而是香港。

香港主權移交中國後,資本開始自然選擇,香港輕工業逐漸北移到營商成本更低的珠三角區域。但香港並未立刻放棄製造業,而是試圖對其進行產業升級。

1999年,從台積電離職的張汝京和漢鼎亞太風投徐大麟希望在香港推行「矽港」計劃,但彼時香港輿論質疑實為「炒地皮」,港府最終沒有撥地。

與此同時,上海以近乎免地租和五年免稅的優惠措施,吸引這一計劃落地,建立「中芯國際」。

目前已發展成擁有七個工廠,在中國科創板上市後,一路暴漲,市值一度突破6000億元。

有經濟學家認為,對於香港而言,錯失中芯國際是一次很大的失誤,這些高端製造業,不僅佔地更小,GDP產出高,污染少,而且可以為香港科技背景的高學歷學生提供大量優質的工作崗位,避免香港經濟脫實向虛。

89. 向泛民说不 2020-09-10 10:50:18
84楼山寨仔,40nm芯片相对美帝的技术是2000年左右。还有本人目前的电脑,用紧32nm的技术,超频到4G,效能吾差过目前最新的CPU好多。这篇文章我都系今日见到,所以同本人的分析一样,大陆今年达到40nm国产,2年后28nm。2025年去到14nm或者7nm,而估计也准备了足够的备件和耗材,这就是中国人喜欢囤货的文化,

【中芯國際】中芯啟B計劃 40納米芯片年底去美國化


中美科技戰白勢化,美方擬封殺中國芯片(又稱晶片)業龍頭中芯 (0981) 。日經亞洲評論周三(9日)引述知情人士透露,中國芯片製造商擔心美方進一步升高制裁,正在加快去美化腳步,試圖降低對美國半導體設備的依賴,例如中芯對產線進行試驗,長江存儲努力實現在地化目標。

中國最大芯片製造商中芯、和中國第一家3D快閃記憶體製造商長江存儲等企業,都已經立下目標,嘗試在製程中導入本土和非美國設備。多名消息人士說,一些國有芯片廠已經落實這件事。

https://china.hket.com/article/2748274/%E3%80%90%E4%B8%AD%E8%8A%AF%E5%9C%8B%E9%9A%9B%E3%80%91%E4%B8%AD%E8%8A%AF%E5%95%9FB%E8%A8%88%E5%8A%83%E3%80%8040%E7%B4%8D%E7%B1%B3%E8%8A%AF%E7%89%87%E5%B9%B4%E5%BA%95%E5%8E%BB%E7%BE%8E%E5%9C%8B%E5%8C%96

90. 引刀一快 2020-09-10 11:34:34
自我陶醉兄

呢種人,絕對係動物分類學嘅天才,創動物分類先河,開拓分類學全新領域。
如果問我應該點表揚佢,我認為係:一個諾貝爾獎!
91. 向泛民说不 2020-09-10 12:18:36
哈哈,特朗普话要諾貝爾獎咯!!!.不过諾貝爾獎为白人独身定做。华人好难拿到啦,

除非玩断背,玩仇中,恨中,那么还有机会拿到和平奖,毕竟做妓女立牌坊奖。
92. 烏5 2020-09-10 13:03:38
美國國務院發言人周三說,截至本周二,美國已撤銷超過1000名中國留學生和研究人員的簽證,相信他們與中國軍方有連繫。發言人說,美國仍歡迎不以推動軍事為目標的合法學生和學者到美國。美帝忘我之心不地,呼籲所有在美国人立即回国,尤其那些官員子女,留下只會被視作間諜,既然如此,回国讀北大清華那,为了国家,不能不走。
93. 超频到4G 2020-09-10 13:13:15
84樓咪係你自己, 你發生左追尾事故?
其實講咁多做乜? 阿爺唔賣稀土咪得囉, 老尾四五年開礦建設運輸環保都做唔切啦。
94. 美國國務院發言人周三說 2020-09-10 14:22:08
麥卡錫主義復辟, 真係令當年一心去找尋樂土的人大跌眼鏡。
95. 向泛民说不 2020-09-10 14:22:30
93楼,真系想老萧那种老人痴呆,仲系记住10几年前的事故,低能黄L,过去10几年,日本,美国,欧洲,印度发生过好多次更严重的事故啦。

在提醒下你啦,大陆毒奶粉事故,也是10年前啦,不过当年差小小破产的蒙牛,已经有1个几升到现在的接近40元啦。

在自由市场,市场就是上帝,上帝已经打低能仔脸啦,用下脑啦。香港通识科都低能的,教埋d垃圾废青,完全没有分析能力。

吾L钟意做中国人,就弹开啦,美帝已经抛弃香港。香港只能够选择加入大湾区。香港不能够依靠内循环生存,必须加入大湾区,有大湾区的支持,才有可能生存。
96. 自醉 2020-09-10 14:24:01
91樓

可惜冇諾貝爾老作獎,否則你一定攞硬! 做定第一個立牌坊嘅妓女。 哈哈哈!

諾貝爾獎華人名單
1. 屠呦呦 2015年
2. 莫言 2012年
3. 高錕 2009年
4. 錢永健 2008年
5. 高行健 2000年
6. 崔琦 1998年
7. 朱棣文 1997年
8. 李遠哲1986年
9. 丁肇中 1976年
10. 楊振寧1957年
11. 李政道1957年
12. 賽珍珠 1938年
97. 在提醒下你啦 2020-09-10 14:51:45
係咪冇廢青肯理你, 一條友坐響公園, 等我地得閒同你消遣下。
98. 动向 2020-09-10 17:42:09
华为开发者大会自今天(9月10日)起一连三日在东莞举行。从第一天上午的发布内容看。华为芯片设计的发展恐怕要按下暂停键了。而华为强大的研发能力将转向软件开发。包括search engine,鸿蒙OS, HMS Core, 和EMUI 11。未来鸿蒙OS将会用于各种移动或固定的设备,物联网,5G设备。汽车,电视,PC,手表。
99. 向泛民说不 2020-09-10 18:08:53
97楼,睇你年纪轻轻,就患了老人痴呆,天天想到毒奶粉,追撞。食药未啊。
还有大陆人食美国猪没有瘦肉精。台湾人就有。
100. 向泛民说不 2020-09-10 18:11:10
自嘴,都知道你会这样说啦。牌坊奖指的是文学奖和人权奖。
101. 海外華人威威 2020-09-10 18:25:42
諾貝爾獎華人名單
1. 屠呦呦 2015年
2. 莫言 2012年
3. 高錕 2009年
4. 錢永健 2008年
5. 高行健 2000年
6. 崔琦 1998年
7. 朱棣文 1997年
8. 李遠哲1986年
9. 丁肇中 1976年
10. 楊振寧1957年
11. 李政道1957年
12. 賽珍珠 1938年
这班人,大多是海外華人,國內的,,要加把勁。

102. 动向 2020-09-10 18:32:46
华为余承东:
HMS生态活跃用户达4.9亿 
103. 动向 2020-09-10 18:46:04
过去一年,华为HMS生态加速构建,全球开发者踊跃加入HMS生态,注册开发者的数量达到了180万,全球集成HMS Core的应用有9.6万个,增长超过一倍;海外精品应用上架到华为应用市场AppGallery 的数量从去年的6000个现在跃升到7.3万。

华为张平安表示,"有了开发者和合作伙伴的支持,有了HMS自有应用的基础体验,有了大量精品应用的上架,我们的 HMS手机从今年5月份开始销量快速增长,这代表着海外用户对华为手机的喜爱、对HMS生态的认可。而且越来越多的开发者认同并加入HMS生态,越来越多的应用上架到华为应用市场上,全球第三大移动应用生态已经崛起。"
104. 自醉 2020-09-10 18:51:26
加個最雞騙子牌坊獎俾你好唔好? 哈哈哈!
105. 40納米 2020-09-10 19:14:46

40納米都唔知有咩用, 根本用唔到喺智能電話上面.而家係量產5納米. 手機係用7納米. 40納米係用大哥大手機上.  現在我們的電腦用14納米, 40納米電腦就可能仲喺ibm80386嗰度.  上網都上唔到.可能要用飛鴿傳書. 所以生產40納米都不知有乜用, 擺去洋娃娃度就太貴, 擺喺電腦度又太慢, 擺喺手機度就開機都開唔到. 

106. 向泛民说不 2020-09-11 09:44:14
105楼,吾识野就收爹啦。80386是微米级别。不过这种产品是用在军事上,因为稳定。
intel前I7之前的版本是65nm,这是08年的版本而32nm的i7是10年左右。
科技上只要做到40nm,每2年迭代一次,5年之后就可以到达10nm。
还有其实作为追赶者,并不需要做发现,因为外国人已经发现了,只是中国不知道用咩方法,中国只要找到方法就行了。小了一个最难的步骤。
107. 向泛民说不 2020-09-11 09:46:58
自嘴,骗子牌坊当然系比美帝,他叫人唔好做骗子,自己可以做。
108. 向泛民说不 2020-09-11 10:27:39
105楼,井底人,以下是权威性的CPUbenchmarking,intel 65nm的cpu 都归纳入high-mid range。

https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html
109. 权威性 2020-09-11 10:48:25
老飯,Gameboy 用咩 cpu?
110. 回101樓 2020-09-11 11:42:44
中国的大学至今未出過諾貝爾獎得主,水平幾高,你明的。
111. 向泛民说不 2020-09-11 12:22:24
gameboy用咩cpu,当然系独家啦,不过用的是微米级别的技术,未去到纳米级别。
微米级别的cpu,大陆已经可以做到全国产化。
现在追的是纳米级别的工艺。
112. 中国的大学至今未出過諾貝爾獎得主 2020-09-11 12:28:43
1951年,屠呦呦考入北京大学医学院,在北大医学院药学系生药专业学习。1955年,毕业于北京医学院[註 1]。毕业后曾培训中医两年半,并被分配到卫生部直属的中医研究院[註 2]中药研究所工作。
113. 自醉 2020-09-11 12:46:16
107樓

全地產網都知你向飯係最誠實可靠嘅中國騙子。  哈哈哈!
114. 華為收皮 2020-09-11 12:48:53
9月15日,華为已冇最新晶片,要買的,不如買小米。華为的鸿蒙俾誰用,佢都冇新手机出咯。
115. 向泛民说no 2020-09-11 13:10:50
過去一世紀,至今得一個甘大把,覺吾覺有D醜,看看日本,看看美国有幾多個。有了錢只識炒樓,買名牌,不去讀書,好了,現在冇得出国讀,下一個得主,怕最少要再得一百年。
116. 110樓醜甩耳仔送燒酒 2020-09-11 13:39:42
地下有個窿 , 可以捐落去遮吓醜 !
117. 點分畀你? 2020-09-11 13:53:36
各國科技成就,從來都優先用於軍事。軍用科技永遠比民用科技行先幾年甚者幾十年。例如互聯網,本來就係爲提昇美軍戰力而開發。

從蘇聯到俄羅斯,論軍事實力,尤其太空科技,絕對可以同美國抗衡。甚至某些學科,例如太空船,成就超越美國。但有幾個蘇聯或俄羅斯的科學家獲得過諾貝爾獎,或得過其他由西方國家頒發的獎项?基本上沒有,或者很少。唔通日本,德國的軍事技術比蘇聯,俄羅斯更強大?值得更多獎?

問題係:西方點解要頒獎畀俄羅斯或中國科學家先?

與科學成就無關。因爲軍事政治上係敵人,經濟上是競爭對手。人地唔係傻架,當然不會頒。點解要獎勵對手。

太公分豬肉,你分唔到,同你的成就和貢獻無關。都唔係同一個太公,點分畀你?

用得到幾多個諾貝獎來衡量一個國家的科技實力,就好似幼稚園學童的家長,互相鬥多豬仔印,話自己個仔幾叻咁。好無聊。
118. 向泛民说不 2020-09-11 14:07:45
115楼,开始有点创新啦。其实西奴畜知唔知道美帝吾比大陆留学生过去,是他们的损失。需知道现在在美国的硅谷,主要工程师是中国人,印度人,和俄罗斯人,而最聪明的犹太人现在只做投机,也就是炒股票,炒楼。

没有中国工程师帮美帝,只剩下吹牛的印度人,美帝点搞高科技啊,还有大陆的大学其实已经追上了美帝,讲真大学本科教育,哪里都是一样。以前中国人大部分去读书,完成学业之后,留在美国,为美国服务,同时等于送钱比美帝。我们跳水皇后告诉我们,要培训一个大学生需要400万。也就是说一个读完大学的学生留在美国,等于中国送最少400万比美帝,同时这个人的一生,可能创富3000万以上。现在美帝说不要,你说谁损失大啊。

大陆对美帝吾比留学生过去,唔知几开心,以前大陆的本土教育唔得,所以需要过去学习,现在根本不用。

还有大陆对于清华,北大学生读完之后去美国,都发现好有问题,大陆将主要资源培养清华北大,结果这些人去美国为美帝服务。

低能仔,用下脑啦。
119. 點分畀你? 2020-09-11 14:18:08
西方好鐘意代表全人類。明明係獎勵西方科學家的諾貝爾獎。把口會講到係獎勵人類科學家。所以通常隔好長一段時間,就安排一個半個中國或俄羅斯的科學家入圍。或者華裔,俄羅斯裔入圍都唔出奇。以証明個委員會係要公平地獎勵人類所有科學家。但評獎冇咩準則,冇太認真。

至於和平獎,文學獎,屬於政治獎。同大紫荊勳章差唔多。同科學更完全無關。
120. 冇咩準則 2020-09-11 14:48:02
何大一都沒有, 好多人都沒有, 那又如何? 上世紀國難太多, 華人學者要依附外國學術機構無可置疑, 如果連在困難時期在國內開發得到成果的也算在內, 根本唔夠獎頒。
121. 和平獎 2020-09-11 14:49:54
素姬有沒有迫害羅興亞人? 爭論和平是自尋煩惱。
122. 向傻仔說不 2020-09-11 19:02:38
大陆对于清华,北大学生读完之后去美国,都发现好處多多,大陆将主要资源培养清华北大,结果由於在国內学術研究落後,这些人去美国得到滋養,才得到發揮,所以国內難出国際学者,就是此原因。
123. 引刀一快 2020-09-11 22:39:59
諾貝爾獎從來都唔係以應用為評審標準,關啲軍事技術咩事?

124. 點分畀你? 2020-09-12 09:53:06
最後一個蘇聯人得到諾獎的是哥巴卓夫,得到和平獎。這種頒獎屬於西方的統戰工具。之後沒有俄羅斯人得過獎。但不能就此判斷俄羅斯的科學水平不如日本和德國。如果在基礎物理學,理論物理學沒有足夠實力,研發十倍超聲速航天器就是幻想。若果用中學物理學知識就足夠研發太空科技,咁HKU都可以探索火星。

諾貝獎只有評審流程,沒有評審準則。未必完全唔睇應用。科學是對未知世界的探索,點可能為未知的東西訂立評審準則。評審本身也沒有太多透明度。個獎係人地頒,人地鐘意畀邊個咪邊個,唔需要咩透明度。點解要解釋個準則俾妳先?

中國和俄羅斯都各有自己的國家級科學家獎勵。俄羅斯聯邦國家獎,中國的科技進步獎,就是。

很多國家的研究成果,包括基礎科學研究,都系尖端科學技,屬於國家最高機密。為左拿少少獎金,將研究成果公開曬俾人睇。唔會咁做囉。如果科學家任職於商業機構,就屬於公司的商業機密。同樣不會為了得獎而公開自己的研究成果。
125. 向泛民说不 2020-09-12 15:12:14
所以,112楼这一类香港傻仔,除了傲慢和偏见之外,仲有能力。

低能西奴狗,大陆大学在美帝标准下,排名已经升上头20,比香港大学,东京大学,和新加波还要高,记住这些排名本身鬼佬就有主场优势。

还有在科学领域上的諾貝爾,比如物理和化学,都是属于基础科学。外国沉淀了几十年的科学研究,当然有着数,加上比分以外国人标准,有主场优势,当然鬼佬容易获得。今次美帝发动科技战,令到大陆开始意识到要建立自己的基础科学。不能将自己的科技建立在美帝的基础科学上。所以在过几年,中国会进步
126. 向泛民说不 2020-09-12 15:16:40
119楼,所以我话和平獎,文學獎根本就是妓女立牌坊奖。

美帝叫你要老实,但是没有话自己要老实,蓬佩奥说的很清楚。
127. 2OO8 2020-09-12 16:39:51

2008年,一个俄罗斯天才数学家,让华为一步登顶世界第一

俄罗斯是一个数学强国, 包括华为在内的很多世界一流企业都在俄罗斯抢人才,尤其是他的数学人才。

华为在俄罗斯有个数学算法研究所。这个所里有个小伙子,大家只是知道他很牛但是都不知道他在干什么。他好像整天都在玩电脑,但是华为也没问他。他就这么干了很多年。突然有一天,他说他把从 2G 到 3G 的制式标准算法打通了。

华为立即组织工程师在上海测试,一看果然行。这个算法被命名为 SingleRAN。它使得华为用一个基站能同时处理 2G 和 3G 信号,用一根天线能处理多个频段。而且这个基站的体积和重量比原来的小了一半,成本降低了 30%。华为的技术一下子就超过了爱立信。因为体积小重量轻,这个基站可以放在楼房顶上而不用专门再弄个发射塔,这一点深受欧洲人的欢迎。

华为凭借 SingleRAN 基站在 2008 年拿下了沃达丰的大单,然后迅速横扫欧洲,乃至征服世界。华为因为这一个算法,从通讯设备市场排名第四上升到了第一。
128. 2OO8 2020-09-12 16:46:17
11年前,一位土耳其的科学家发表了一篇数学论文

这位土耳其科学家名埃达尔·阿勒坎,1958年,他出生在土耳其首都安卡拉。1981年,阿勒坎在位于加州理工学院获得本科学位,随后他去了美国的另一所名校——麻省理工学院,于1985年得到电子信息工程专业的博士学位。

勒坎在博士毕业后,回到故乡土耳其的毕尔肯大学,继续刻苦钻研,终于在2008年大功告成,发表了主要用于5G通信编码的极化码技术方案。

他的论文发表在IEEE期刊上,23页的文章,作者只有他一人!

我们这里不得不说华为的厉害

华为有很多一流的科学家,而且具有前瞻性的评估了阿勒坎的论文,敏锐的他们意识到这篇论文至关重要,因为其中的技术可以用于5G编码。

于是,华为与阿勒坎取得了联系,在这项技术的基础上申请了一批专利,并且以极化码为基础封锁了一批专利!

由此,开启了华为和这位土耳其数学家的“牵手之旅”,也开启了华为的5G时代。

11年来,华为在5G产业化锲而不舍的尝试,凭借着众多尖端人才,凭借着对时代机遇的把握,凭借着对国产手机的担当和责任,它在一步步地迈向着5G,并且终于率先研发出5G手机来。

正如,任正非曾经说的一句话:

也正因为,11年前,这位土耳其的科学家的一篇论文,才奠基了5G技术的标准,才让5G 时代提前到来。
这里,给我们一个启示:不要小看科学家、数学家……人类的进步,离不开他们。

130. 向泛民说不 2020-09-13 13:25:14
文学奖,人权奖,金像奖,这些十字人设计的奖,外国人要得到不外乎做走狗数臭自己文明,等十字人圣母上身,哪会有机会,上年的韩国的寄生虫数够了,终于获得了。
131. 大逃港 2020-09-13 13:43:29
放一個個心,形勢比人強、風大雨大,幾年後好多又會回流番香港。 


132. 引刀一快 2020-09-13 15:19:21
向飯哥

尋日拜讀咗你喺微信篇大作,果然振聾發聵!
133. 向泛民说不 2020-09-13 15:50:04
引刀,你又错了,咩微信呢?不过真理就是真理。点像10字人喜欢做假新闻。
你的12门徒手足今次真系惨啦,阿爷已经将他们定性为判国贼。要是2年前,阿爷一般会轻判。不过自从被铜锣湾书局出卖之后,阿爷唔会在傻,该怎么判就怎么判,反正十字狗吾识感恩。
134. 向泛民说不 2020-09-13 16:01:01
还有香港人就不要献丑,什么法治,自从假发人守尾门之后,落场做埋暴徒的辩护律师,香港仲有咩法治。
135. 引刀一快 2020-09-13 16:15:41
向飯哥真係謙,呢篇風靡大江南北嘅好文,一睇就知道係向飯哥手筆,感覺向飯哥就快要封為華南第一健筆!
136. 引刀一快 2020-09-13 16:21:21
向飯哥

十二門徒係你高徒,唔係我㗎,依家限聚令,邊個有向飯哥咁崇高嘅社會地位,可以晚晚食最後晚餐呢!真係令人羨慕嘞。
137. 向泛民说不 2020-09-14 01:10:50
引刀原来为一遍文章自high,我们应该什么陪葬,傻仔,网上咩人都有啦,甚至是你巴打扮爱国都可能