地產博客 > 蔡志忠 返回
瀏覽人次:22971    回應:78
蔡志忠
2020年8月5日

國安法下的香港政經前景

 

蔡志忠

亞洲地產創辦人
香港專業地產顧問商會會長
香港東區工商業聯會首席會長

  長期以來,反對派(指泛民主派)為了爭取其政治目的,不斷以抗爭來挑戰港府的底線,以為在歐美國家的監察之下,中央不敢出手,結果連做夢也沒想到的國安法正式實施。反對派嚴重錯判形勢,致使今天一敗塗地,落得如此下場,可說是自討苦吃,悔不當初。

  外界普遍認為,中央這次是孤注一擲,冒著國際社會譴責風險,尤其是美國所謂的制裁行動,威脅和挑戰香港的一國兩制。對此筆者不以為然,中央這次是有備而來,相信已充分衡量利弊得失,承受得起國際社會壓力,決心要平定亂局,讓香港恢復正常秩序。

  國安法已塵埃落定,即使短期內歐美國家出現更多反對聲音,也改變不了這個鐵一般的事實。筆者認為,反對派人士要認真思考往後的政治取態,無論是現任區議員還是將來當選的立法會議員,12名反對派參選人被DQ的案例是一個很好的借鏡,改走溫和理性路線,實實在在為經濟民生做一點事情,才有政治前途,選擇暴力抗爭,已經沒有未來。

港似新加坡   不宜搞政治

  有人對香港前景感到憂慮,筆者也不例外,不過筆者憂慮的是經濟前景多於政治前景。新冠肺炎再度擴散,傲慢與偏見使美國為首的某些國家,不知何時才能控制疫情,假如世界各地未能正常通關,環球經濟肯定難以恢復。近來最流行的一句話,是今年企業能生存下去就是贏家。

  話也要說回來,香港是一塊福地,每當渡過一段艱難歲月,就會再次騰飛。香港經歷了89年六四事件、97年金融風暴、03年沙士以及08年金融海嘯,很多港人因種種原因移民他國,賣掉了房子和轉移了資產,後來他們都感到後悔。原因是香港最終都能克服困難,浴火重生,經濟再踏征程,樓股再度上升。

  香港的成功源於商業社會的成功,在這個彈丸之地,搞政治並非太適宜,就如向來的競爭對手新加坡一樣,巿民大眾追求的幸福感,是社會繁榮穩定,人人安居樂業。如果說國安法讓香港退步,為何中國內地早有國安法,但改革開放40年,中國大陸無論在經濟發展、軍事科技、生活水平等方面,都突飛猛進?其驚人的發展速度,吸引大量外國投資者進駐,令西方國家刮目相看,也讓美國坐立難安。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. philiP HK 2020-08-05 13:25:47
蔡會長講得啱,但狗改不了吃屎的本性,那幫政治流氓,如果有一點良知,就不會引狼入室,叫美帝、不列顛二流子來搞亂香港。幸好國安法救香港于危難,使香港還有得撈,也將使香港長治久安。
2. 向饭民说不 2020-08-05 13:37:03
美帝养黄狗对抗阿爷,香港无可能避开政治。
最近美帝禁tiktok,其实打脸那些日日叫法治的黄狗。突然我们发现原来黄狗讲的法治精神,普通法精神来自海洋法律,其实就是海盗法。
3. 東成 2020-08-05 13:58:39
好啱題,香港根本就應該學新加坡,又唔係一個國家,搞咁多抗爭又有咩好處?
4. 東成 2020-08-05 14:00:02
蔡生寫得好!

"香港的成功源於商業社會的成功,在這個彈丸之地,搞政治並非太適宜,就如向來的競爭對手新加坡一樣,巿民大眾追求的幸福感,是社會繁榮穩定,人人安居樂業。如果說國安法讓香港退步,為何中國內地早有國安法,但改革開放40年,中國大陸無論在經濟發展、軍事科技、生活水平等方面,都突飛猛進?其驚人的發展速度,吸引大量外國投資者進駐,令西方國家刮目相看,也讓美國坐立難安。"
5. 自然一派 2020-08-05 14:37:50
香港人自己拿來衰,適當的自由已經比新加坡好得多,係要搞到破壞安寧,今日一鋪清袋,往後冇聲出,自己爭取返來.

目前環境香港是禍是福,有代觀察,我長遠仲係樂觀.
6. 自然一派 2020-08-05 14:40:52
上文是有待觀察.

香港有一點反對聲音是好事,咁至係一國兩制,全部俾亞爺話事,港人未必習慣.


7. 說真話 2020-08-05 16:52:11
專心搞經濟民生,香港政治已經冇前途,不過,有人覺得有些少唔同意見,至能突顯香港嘅優越感.

以前香港人慣咗優先,如今可能要跟在深圳後,年輕人都有少少唔甘心.
8. 向泛民说不 2020-08-05 17:44:48
现实是香港没有可能不谈政治,无可能避开的,只有坦然接受。也就是要为自己利益选边。

97年之前,英国佬挡住美帝和阿爷,同时控制教育,所以基本上年轻人不讲政治。但是97年后,美帝已经渗透教育,年轻人个个都是没有选票就下地狱。怎样避开政治。
9. 正確 2020-08-05 17:46:22
反對黨應該三思.香港已經回歸祖國,

[國安法已塵埃落定,即使短期內歐美國家出現更多反對聲音,也改變不了這個鐵一般的事實。筆者認為,反對派人士要認真思考往後的政治取態,無論是現任區議員還是將來當選的立法會議員,12名反對派參選人被DQ的案例是一個很好的借鏡,改走溫和理性路線,實實在在為經濟民生做一點事情,才有政治前途,選擇暴力抗爭,已經沒有未來。]
10. 未食藥 2020-08-05 20:43:53
野草燒不盡,春風吹又生。
要学美霸主手起刀落。
政冶和民生分開。
劃清紅線,果斷執行。

11. 路透會 2020-08-05 23:28:02
反對派不會就此罷休,邊度肯就咁被DQ.你係反對派被DQ者,你心甘情愿嗎?

當局都要好好部署香港未來點行,反對派人數太多,唔係咁簡單拆得掂,宜出一啲安撫措施,香港仲有西方國家眼金金睇住.
12. 香港可做的只有超級硬件 2020-08-06 09:08:24
YouTube:      v=i0BalZQTfeo    謙秋論
13. Stephen Wong 2020-08-06 09:52:16
To 1F
經查證後,狗真係食屎㗎。
14. 向泛民说不 2020-08-06 09:52:25
9楼,不要抱有幻想,反对派必然反对大陆,他们都是美帝养的走狗。最近国内一个谣言,包括连登里面也传开了。非常低能的谣言,但是黄畜也是相信了,你看了这些谣言,你会相信泛民会停止吗?

引刀,咩你大陆手足都甘低能。同香港手足一样。

解放军被印军刺穿军车钢板造谣者

军车质量差致解放军战士在中印前线牺牲?造谣者已抓



15. 向泛民说不 2020-08-06 10:04:17
还有唔好天真啦,3月份的时候,西方十字狗,已经话疫情以后,中西方已经返无唔去以前,当中国用最严厉的手段打下疫情时,西方却话返唔到以前,西方不是和中国配合去打疫情,却搞政治,搞到今天疫情在全球扩散。
泛民作为美帝的代言人,一定唔会收声。
还有如果不是西方的pride and prejudice,3月时和中国合作,应该可以控制到疫情。但是他们选择了仇恨。
16. Hongkong People 2020-08-06 10:52:31
7 樓説真話兄,

中央完全可接受不同聲音的,大陸叫協商民主, 由下而上, 中央制定政策都係行呢套; 只要不同聲音意見係有益有建設性,中央絶對接受!大陸嘅城市治理好多時都係每個城市領導人自己制定自己嘅發展方向,小事自己決定,大事遞上中央審批!中央嘅角色係指導性同戰略性,然後下放權力俾地方政府搞!無你諗得咁專權!

香港最大問題就係所謂不同聲音,只有反中亂港,對香港冇建設性,一味衝擊中央底線,你話如何事好呢?
17. 某人 2020-08-06 12:59:14
香港就係同星加坡唔同,星加坡有組屋,香港冇,所以唔稱得上「安居」樂業。 阿爺一日唔解決呢個深層次矛盾,反對派一日都有無限嘅政治本錢—人民無法安居嘅怨氣。
19. 說真話 2020-08-06 17:00:02
 16樓Hongkong People 兄:

香港唔能夠變成深圳,香港行一國兩制,就是有獨特性,如果咩反對聲音都冇,不如返大陸生活好過.

我地中年人還可以接受,年輕人唔會接受現實,打壓言論自由,年輕人個個話移民,各位應該要正視.
20. 路人一名 2020-08-06 18:44:48
黃腦去移民喇 , 大把國內高質青年才俊等住移過來香港 , 好快換過一批對香港有貢獻的人 !
21. 自然一派 2020-08-06 19:52:58
就係要堅打擊暴徒,至有阻嚇作用,俾香港安寧環境.

可惜某些所謂嘅香港醫護專業人士,唔顧市民嘅生命安全威脅,內地專家來港支援,又話人地水準唔夠,又話應先檢測佢地身體,先隔離.

結果來咗咁多日,宜家甚麼都做唔到,根本內地醫護人士水平高過香港,唔係吹牛,喺對抗新冠肺炎方面.
22. 千年虫 2020-08-06 22:54:25
18樓又俾樓主刪留言

【若中国的社交軟件被封殺,恐成「社交媒體孤島」】
基於在中国「不允許」使用其他社交媒體,如果 WeChat 真的被外國全面封殺,中国唯一對外的社交媒體將失效,大陸居民與境外親友聯絡只能改用電子郵件或國際長途電話等「既古老、又昂貴的方式」,或者需要「翻牆」才能用   WhatsApp,Line 和 Telegram 等通訊軟件。

23. 路透會 2020-08-06 23:02:21
學新加坡只謂經濟唔講政治好唔好?見人見智.還是要中庸之道,香港保持獨特地位,太過對市民嚴厲,冇咗言論自由,唔係香港人所接受.

如果不斷加強打壓,繼續DQ,用呢種手法處理反對派,外國西方唔認同,香港也未必係好事.
25. philiP HK 2020-08-07 06:10:23
21樓:有句俚語叫做狗拉尿畫圈。香港那些黑醫護,尚未進化到人的層面,大陸的支援隊伍已經進入這些黑醫護的尿圈,所以出來吠兩聲也是正常的。
26. Hongkong People 2020-08-07 11:10:34
真話兄,

我唔明點解香港會變深圳? 我上面已經講咗咗中央絶對接受不同意見,前題係有益有建設性; 你嘅意思係,就算明知破壞香港嘅意見,港府同中央都要接受,以香港同中國利益為代價都要接受以証香港嘅言論自由,討喜班冇生產有破壞嘅腦殘??
27. 雲上青天水在瓶 2020-08-07 12:07:33
國安法一出,未來樓市必漲
28. 說真話 2020-08-07 18:53:03
hongkong people兄:

我認為香港有自己獨特之處比較好,呢個要求向來都係,唔係宜家特別提出來.

但目前形勢未許樂觀,內部強硬手段消滅大多數人聲音,世界外圍可以完全唔理?一句不得干預內政就可以自圓其說?支持國家都唔可以盲目,你都睇到唔係只是美帝反對中國,

點解咁樣呢?需要反思,以前唔係個個同中國作對,例如:歐盟嘅意大利法國德國等,還有亞洲嘅日本韓國印度,除咗俄羅斯,還有邊個大國支持香港國安法?


29. 說真話 2020-08-07 19:01:08
我重申,我唔係反對國安法,我意思係點解要搞到四面受敵?唔好話天生中國就同佢地有仇,就欺負我地係東亞病夫?

如果中國表明人類追求世界大同,就應該尊重國際聲音.
30. 說屁話 2020-08-07 22:24:17
謬論一大堆 ! 邊個國家無國安法? 人地可以有, 自己不可以有 , 因為太多人反對 ! 人地反對你食飯 , 你去食屎喇 ! 世界外圍不可以完全唔理 , 追求世界大同 , 就應該尊重國際聲音 , 你快去食屎 ! 
31. Hongkong People 2020-08-07 22:27:29
說真話兄,

我都係唔明,国安法点樣令香港變成深圳? 澳門一早已立23條,我睇唔倒澳門已變成珠海;咁香港點變成深圳呢? 香港仍然係自由經濟港(大部份產品入口免税,資金自由出入,法治行普通法(雖然有時法治失效)),呢D一切都冇變!

至於其他國家嘅反應,你唔好想得太單純,國際形勢面臨大國搏奕,中央嘅考量都係會衡量得失,究竟西方跳樑小丑可做損害多D,定係放任香港由西方操控損毁,做反中橋頭堡的損害多D!So far, 叫得最大声嘅美國,虚招就打得多,有D咩實質招數呢?其他D就更搞笑,取笑引渡協議喎,真係好多人驚啊!
32. Hongkong People 2020-08-07 22:42:56
說真話兄,

美國壓制中国係國策,唔好覺得香港好重要,香港只係美國壓制中國嘅其中一隻棋,無香港國安法,美國都不斷出招啦!美國自身國力唔夠就不斷拉攏盟友,而盟友亦因為各種理由而出來敷衍敷衍,基本無乜實質意義!你都毋須太在意!
33. 說真話 2020-08-07 23:24:22
hongkong prople兄:

閣下係比較理性嘅人,大家可以討論下,真理係愈辯論愈明.

我有邊句講錯亦請兄台指正,我怕我呢種較為理性嘅聲音,好快就冇得出,如果果日到來,你都唔會鍾意.
34. 一言 2020-08-07 23:25:15
當今世界,有二百多個國家。美國的聲音,以及部分西方國家的聲音,不就自動等同於國際聲音。

中國聲音也理所當然是國際聲音的一部分,而且極具分量。

未來中國聲音會更大更響。聾都聽到,盲都見到。繼續再扮聾扮盲,唔實際。
36. 說真話 2020-08-08 00:10:15
我們都犯咗一個盲目的民族主義大忌,以為滿腔熱血打倒美帝國主義就是愛國情操,凡是批評我們的人就是我們的敵人,要與之誓不兩立,於是西方國家和日韓印都不友善,全部與之對抗,試問還有甚麼友好國家?

今日香港高官給人制裁,Tiktok及微信受到驅逐,以後或者陸續有來,大家又話反制,不得屈服?所謂君子不立危城之下,某些魯莽嘅行為,會令國家和香港腹背受敵,國家與香港前進步伐受阻,是否應該認真思考,香港又得到甚麼好處呢?
37. Hongkong People 2020-08-08 10:39:54
説真話兄,

其實大家説話都會好難定義絶對嘅對與錯!大家理性討論係有益有建設性的,除咗大家互相促進,更多係俾旁觀嘅看眾可多兩重思考!

我哋互相討論多回合,但到而家,我仍然期待你可闡述下香港點解就變成深圳一樣? 我嘗試向你不同方向解説我點解覺得香港不同深圳,不知你是否同意?

你講嘅嘢,最核心係香港人會失去言論自由,我之前都解釋過我所認知嘅中央係如何的,在此不敘; 我認為你嘅擔心係無實証,屬子虛烏有; 你對國內情況不了解,你或者可上中國嘅討論區睇睇,你會發覺大陸有好多美奴公知經常隨美國大棒起舞,係網上大放厥詞,但仍然係大陸生活得好好地; 呢排少咗聲氣,係因為中國青年三觀端正,不恥公知們美奴狗相,口誅筆伐下讓公知們沉寂了!  只要不觸及底線,中央亦隨之任之!

所以你話你嘅理性不同聲音會被滅聲,我覺得好奇怪,可能你睇毒果或大紀元太多,多少對大陸情況有誤解! 香港有樣好,夠自由,你自己去多方了解事實嘅真相啦!
38. Hongkong People 2020-08-08 10:44:39
説真話兄,

我哋應該有足夠認知,呢幾十年,地球同人類嘅亂事,9成由美國做成,打倒美帝,無關中國嘅民族主義,只為造福人類,為人類長久發展而努力!
39. 自醉 2020-08-08 11:11:18
從前有個森林,住咗一群會生金蛋嘅鵝,但森林主人覺得呢群鵝好煩,日日嘈喧巴閉,於是問佢嘅智囊有咩辦法令鵝繼續生蛋,但全部要封住個咀,以後不得亂叫。 

問題來了,森林有咁多鵝,點樣可以搵晒出嚟封咀呢? 有聰明人就向主人出了個“好”主意,一於用火將森林燒光,鵝就無處可逃任你捉了。 

森林果然一夜間被燒光,但是聰明人發現自己忘記了這些鵝是有翅膀的,會飛的,而且森林裡還住着很多在這裡生活上百年的獅子老虎。 

現在森林沒有了,鵝準備飛走了,只留下小數飛不動的肥鵝和獅子老虎,看著這情景,主人非常生氣,聰明人就說,放心啦,當一百年後森林回復正常,啲鵝就會返來,他們回來見到森林依然咁繁榮,一定會很後悔的。  主人滿意地說: “是是是,你真係聰明! 有道理。 ”

主人又問: 咁現在我們如果對付那些獅子老虎呢? 

聰明人和其他智者不約而同一齊說: 唔洗驚,面前的都是幻覺,這些都是紙老虎嚟嘅,到落雨就會消失。

他們就懷著盼望,面對猛獸一步一步走過來,期望着大雨快點降臨。
40. 十一哥 2020-08-08 11:49:33
我們都犯咗一個盲目的民族主義大忌,以為滿腔熱血打倒美帝國主義就是愛國情操,凡是批評我們的人就是我們的敵人,要與之誓不兩立,於是西方國家和日韓印都不友善,全部與之對抗,試問還有甚麼友好國家?


今日香港高官給人制裁,Tiktok及微信受到驅逐,以後或者陸續有來,大家又話反制,不得屈服?所謂君子不立危城之下,某些魯莽嘅行為,會令國家和香港腹背受敵,國家與香港前進步伐受阻,是否應該認真思考,香港又得到甚麼好處呢?

天真話   最大嘅盲點..就係以為惡霸係盲嘅、未奄割就夠膽比~孟丁哥~做太監、睇下套戲嗒下深層次啦!

白痴都想與人為善、你所提嘅國家…隻隻都跟咗個惡大佬㗎、想同佢地揸手…等於害佢地…唔好一相情願啦 !

70年前、一味烚熟9頭…攪到成個中國幾乎見者有份、結果民不聊生。

點解共產黨可以得天下 ?  滿清就係打擊義和團…流放林則徐..向外夷屈膝…以為可以苟且偷生、共產黨就正係以義和團精神起家、證明同一把刀..識用更要敢用…先係勝負嘅關鍵。

今日嘅成績 ! 解釋咗老表咁愛國 ! 
晚清至民國~怕死~卑躬屈膝以為忍辱可以偷生…衹換來屈辱…體無原膚…民不聊生。
共產黨遇敵就忘生…敢搏命…膝蓋未彎過、還看今日冇人睇唔到中國、民豐物阜、唔交易…對手就要計算損失。

香港有班人已被馴養成奴才心態、做慣奴才…逆來順受…主子自會醒多少、偏偏老表就證明咗硬硬淨淨先真正…風生水起。
41. 十一哥 2020-08-08 12:22:27
奴才最怕主子唔高興、一聽到制裁就喊驚、試下自己出力企直…正常會行會走、根本玩緊小學鷄遊戲 !

醉婆  醉醒 ? 發咗個惡夢呀?
42. 說真話 2020-08-08 15:09:06
hongkong people兄:

同樣地閣下也答唔到我嘅疑問,例如香港實施顛覆國家政權罪,其嚴厲之處.

正如作者蔡會長所講,香港嘅成功是商業社會嘅成功,大國博弈本由貿易戰開始,就係因為香港強硬對付大多數市民,西方國家都睇得清清楚楚,宜家搞到俾人制裁及圍攻值得嗎?唔好又講如何愛國,愛國都要愛港.

作為香港嘅建制派,強硬打壓異己之時,都應顧及香港成功嘅基石,營商社會以和為貴,凡事都有妥協餘地,為何要搞到玉石俱焚,同果班無知者一起攬炒?
43. 說真話 2020-08-08 15:20:29
十一哥:

愛國愛港唔係咁樣,愛國愛港者應該實事求是,聆聽人民嗁聲音,係言論及行為要令社會變好.觀閣下呢種舉動,正是大多數支持建制的行為,結果令當局錯判形勢,推出逃犯條例,鑄成大錯.

唔係扮高尚,我才是真正愛國愛港者.


44. 說真話 2020-08-08 15:42:48
hongkong people兄:

閣下講法本人某程度上是認同的,國家的確是進步咗好多,我推崇在經濟上的成就,實行國家資本主義制度很成功,當然,企業的成果是要與執政者共享.

可惜的是政治方面行倒退,例如打壓異己和貪污等等,官場威權比以前更強,閣下可否知道,喺西方國家眼中,香港目前也是政治行倒退,所以才制裁香港.或者有一日,市民見到高官要巴結鞠躬時,大家才會明白我的憂慮.
45. 說真話 2020-08-08 15:48:53
hongkong people兄:

另外,我稍後會回應一下,關於香港變成或者說接近深圳的看法,我怕閣下會很失望.
46. 說真話 2020-08-08 15:56:22
39樓自醉兄:

雖則平時閣下的文章我未必都認同,但今次閣下所引述嘅故事寓意深長,很值得大家細膩觀看,很有共鳴.

真是恨鐵不成鋼,無語問倉天啊!


47. 向饭民说不 2020-08-08 17:59:49
讲真话,睇下红番,日本和tiktok的结局。你要跪,人地就接受咩。

就是仇中也看看大陆学者的看法,知己知彼。这应该是中央的看法。
https://youtu.be/N82Felkj_jk
48. 向饭民说不 2020-08-08 18:02:07
跪之前,也睇下浅黄的看法,

https://youtu.be/DG10tZ7Qhqg
49. 自醉 2020-08-08 19:30:54
說真話兄

成件事最搞笑係,那個聰明人其實是星洲森林主人,一條燒森林橋,現在就執金蛋執到手軟。 真高! 哈哈哈!


50. 說真話 2020-08-08 22:13:40
向泛兄;

睇事物唔好太偏激,香港就係香港,倘若人民自由愈來愈受制,官場威權愈來愈大,慢慢向深圳方向行走,香港人得到甚麼好處呢?到時或者你我適應得到,但好多香港人未必接受.

我之所以認為要團結全世界,係因為唔想咁快同自由社會脫離,正如歐盟日韓等,之前與中國尚算友好,冇必要與其反面.與其滿腔熱血國家民族大義,同全世界為敵,落得如晚清時被八國聯軍圍剿結果,誰勝誰負雖未知,但都唔係光榮嘅事.


51. 說真話 2020-08-08 22:16:44
美帝欺凌世人皆見,當然需要與之抗衡.中國政策明顯且戰且和,用智慧,拖字訣,長遠拖低美帝侵侵政權,等年底大選後再作打算.

不過,強如美帝尚且要拉攏歐洲日本等國家支持,聯合一齊對中國香港封殺,話唔定將來香港資金唔能夠自由出入他國,呢一步唔係冇可能,似乎愈行愈近.

是敵是友應該分清楚,對外政策也應收放自如,目前形勢還要養精蓄銳,團結更多力量,咁至係負責任嘅大國風範,待時機成熟,一舉擊潰美帝國主義.
52. 十一哥 2020-08-09 10:16:46
天真話  掉轉哂邏輯…誰惹了誰 ? 老表身水身汗爛做慳洗…幾十年儲到多少家底、梗會惹D浪蝶投懷送抱…令到D空心老倌頰醋、美癈食慣便宜…被服待到癈癈地、知道時不我予…趁而家尚有餘威…梗攝服住D嘍囉站隊、霸哂車位…就係唔比泊、就算老表烚熟9頭咁4圍揸手…衹會派埋利是…都冇人敢蘇 !
美癈想開拖…長時間大家鷄棚各搭…信心已失。
如果硬…1/贏得清脆當然繼續唯我獨專…更加冇法冇天。
2/膠着鍊過就身嬌肉貴…換得兩拳就會痛到呱呱叫..傷到筋骨。
3/如果落筆打3更…輸咗頭威、肯定後宮佳麗…田鷄過河…江湖地位盡失、郁手牙煙 心震 ! 一於…偷鵝頭橋知識產權…生安白做8婆亂咒…唱衰老表為止。
53. Hongkong People 2020-08-09 11:01:42
説真兄,

港版國安法,比起香港現行暴動罪係比較嚴厲,但對比英美國家嘅罪則就算寛鬆了! 香港未立國安法前暴亂一年,經濟一潭死水,你認為對暴亂放之任之係愛港嘅表現? 如果係咁,我真係唔能夠愛港!

香港嘅成功係商業社會嘅成功,但暴亂下,商業社會會成功嗎?我講過,美國所謂制裁係虛招廢招,佢地嘅制裁,我睇唔倒對香港有咩實質影響,或者你可以量化俾大家知有幾大影響? 但暴亂下,香港嘅旅遊,酒店,零售,,保險業,同餐飲業全面受衝擊,冇國安法,疫情完咗,香港都冇法恢復, 暴亂嘅影響只有負值,國安法有正有負,但絶對係正遠大於負!  我唔只愛國,更愛港!

營商以和為貴,你講得冇錯,但冇國安法,日日暴亂,係你口中嘅"和"嗎? 你嘅認知有D奇怪,一般港人好難苟同! 你講"玉石俱焚",呢個唔係"攬炒"概念咩? 國安法正正係阻止"攬炒派"攬炒香港,你咁愛港,唔係應該撐咩?

ok.我已逐點回覆你,到你回覆我,"香港點樣變成深圳"? 期待!
54. Hongkong People 2020-08-09 23:09:10
説真兄,

你講"政治方面倒退",係因為你有前設,你覺民主先係先進,但我唔同意; 我嘅理念係國家政治設計應該不斷改進使之可更好地服務人民,令國民改善生活,身心嘅健康,我不拘泥於民主政制或社會主義政制,只要有效達到目的就可以.

以呢一刻嚟睇,美國嘅民主制度係失敗嘅,只服務背後嘅黑金,人民真係生活係水深火熱, 三十年來,人民嘅財富無增長,中產委縮,人民大量向下流,健康亦得唔倒保障,國家基建落後,社會秩序混亂,治安不靖,人均壽命低過中國; 中國係點我都無謂講,樣樣指標都比美國強太多; 所以,我嘅結論係中國嘅政治體制,經事實檢驗,係適合中國嘅體制,對中國來講係先進同有效率.

同埋,你講錯一點,中國要求企業業要有社會責任, 企業成果並非與執政者共享,企業賺嘅錢由國家同人民而來,企業就應該有使命一起承擔國家嘅進步同發展.

你講打壓異己同打貪, 打貪我相信應該冇爭議,如果唔係,大家嘅道德層面就有好大落差;講打壓異己,我之前都講過,大陸大把公知帶路黨,生活得不知幾風流快活,冇你想像咁專制,你去了解下先啦!

再有,你可唔可以有D自信呢? 西方國家自己都亂曬籠,不知所謂, 你何必介懷佢地點睇呢?你一介懷就奴性盡露! 佢地咁不知所謂,我睇佢哋都覺得好可憐,不過,我作為中國人,個品好D,唔會去指手劃腳,對佢哋二度傷害; 但係佢哋對中國或香港嘅comment, seriously, I don't give a shit la! 
55. To Hongkong People 2020-08-09 23:52:36
👍👍👏👏👏👏
56. 說真話 2020-08-10 00:05:47
Hongkong People 兄:

聽君一席話,勝讀十年書.閣下都講得好有道理,小弟甚有體會.我地都係支持香港繁榮穩定嘅人,自然希望香港明天會更好.
坦白講,香港比起兩年前差咗好多,唔講疫情嘅影響,疫情是全世界都受害.
講其他,一個地方進步或退步,從來都是執政者負上最大嘅責任,例如美國大型反政府示威,到處搞破壞,燒車打爛建築物等,在大眾眼中,多數人怪責執政者施政錯誤,唔會怪罪於人民,而警察要拉嘅,都係極少數趁機搗亂者.
57. 說真話 2020-08-10 01:27:44
喺歐美國家眼中,如果香港仍然一國兩制,市民應享有示威遊行嘅權利,在大型示威中出現一些暴徒不會意外,但並不表示呢班人代表所有大眾市民,大多數遊行市民是和平理性,而破壞活動佢地同樣唔認同.

或者佢地唔認同警察強硬對付泛民議員或反對派領袖,但嚴懲滋事破壞社會分子,佢地並沒有作出反對.

遊行示威中出現黑暴破壞有好多原因,反對派認為是政府唔聆聽人民聲音嘅結果,可悲嘅事實是這些人民佔咗香港大多數,作為接受意見又開明嘅領導,是否應該作出檢討或作小小讓步?

唔知大家同唔同意,據溫和反對派透露,佢地追求更多西方式嘅自由,希望有一些話事權,例如一兩個官職之類,當年嘅激進反對派副主席,現在做咗局長,大家都見到佢嘅能力比其他局長還要高,為甚麼不可以?至於五大訴求只是一種談判要價,佢地絕對無意亦無能力推翻國家政權.

必須承認高官是高薪厚祿,政權在手,一個地方進步或退步,當權者負最大責任.唔能夠將責任推給唔支持政府嘅市民.呢一點係所有西方國家唔接受目前香港嘅原因.中國經濟進步神速值得欣賞,但政治方面仍然一黨專政,顛覆國家就等於批評共產黨,香港正朝著呢個方向前進,我相信閣下唔會好鍾意.

People兄,我最近已感受到官威,不久將來你都會感受到,呢個就係我話香港愈來愈似深圳嘅原因,深圳係特式社會主義先行示範區,粵港澳大灣區龍頭,香港只能是阿二,如果連言論自由都與內地差不多,我和你接受得到,但請你問一問下一代,佢地接唔接受?






58. 元朗灣區人 2020-08-10 06:03:02
自醉,
不吃東西,又可以生金蛋?

而家金價創新高。使乜留係中共手掌下?

走啦,投奔“白人才自由”的民主社會。
59. 元朗灣區人 2020-08-10 06:13:22
講真話,

就個名,都知你中了“民主屍毒”。

呢個被黑煤統治的世界,憑乜你知道“真相”?

所謂你口中“國際社會”,佔世界人口多少?
憑乜叫民意?
60. 滿記 2020-08-10 10:14:54
筆者最尾反問十分精彩!感謝分享!還有有,若果外國真是民主國,為何最影響活口的工作,的所有公司裡面的經理及及董事長,不是普選出來?民主只會使公司結业,因為大多數人錯的!喜歡給政客欺騙!
61. 國家安全 2020-08-10 11:00:19
港人不是智障的話,應該明白國家安全是一切的基石。中國寧可核爆也不會收番國安法,肥佬黎有美國佬照又點。郁你就係要郁你。
62. Hongkong People 2020-08-10 11:44:50
説真話兄,

很高興你可客觀冷靜去睇我寫嘅嘢; 我相信我哋都有共同願景,希望中國同香港嘅未來更好更繁榮,願大家一齊努力吧!  

今時今日,你覺得西方日日對中國口誅筆伐,事實係絶大部分都無理亦無恥,但係西方主導嘅世界仍然比較大聲,中國正式秀才遇著兵有理説不清; 此情況源於西方主導國際幾百年所建立嘅話語權,中國崛起短短1-20年,硬實力跟上咗,但話語權呢D軟實力同西方距離就真係好遠,亦需要更長時間去改變及積累,而係呢一方面,並唔係單國家層面可以改變,係要每一個中國人去努力,推廣,揭開西方謊言,向世界展露事實嘅真相;大家一齊努力吧!

至於香港政府嘅執政,我同意香港政府內真係無乜叻人,但同時我亦客觀去評價香港政府,香港政府係值得同情嘅!  香港政府施政無效率,源於英國政府離開時係香港埋下嘅雷,令香港施政舉步維艱,政府架構有極多港英餘業,收香港俸䘵,為英美服務; 司法層面我都唔講,教育層面放任反中勢力係學校漫涎,教育局脫不了關係, 資本/利益集團綁架香港醫療同地產.

今次疫情,盲嘅都睇倒醫護界如何為私利騎劫香港,妄顧港人生死,阻止國家隊進場!  地產界為自己私利,聯合泛民阻止,以官商鈎結或環保藉口,不斷阻撓大東北開發,郊野公園開發或填開造地. 但香港市民都係蠢人多,容易被騙或受蠱惑,所以香港萬事不行,佢哋嘅結論就係政府嘅錯; 我深深同情香港政府!

弱勢嘅香港政府好難有作為,而港府髙官亦成為箭把,咁嘅setup, 港府好難有叻人肯坐上去!所以,我地無謂過度批判政府! 香港要有作為要動大手術,從司法,教育著手, 亦要切割資本影響政府政策.國安法最主可清理外部勢力對香港嘅操控反動,雖然對香港有短期陣痛,但長遠一定係好!淡定有錢剩!

我相信我同你都肯思考嘅人, 希望大家都可想深一層,盡量係網上給予理性討論,讓更多人可以多維度思考, 會有對社會國家有更正面嘅貢獻.
63. 說真話 2020-08-10 11:56:40
俱往矣,香港一切已成定局!仇恨種子深深埋下,再討論已沒有意思.

往後,希望執政者聆聽到人民嘅聲音,尊重多數人嘅意願,拋棄獨裁專政思維,照顧香港客觀現實,團結所有力量,化解國際危機.

願香港仍然係自由開放嘅城市,同樣受到西方國家尊重,經濟保持阿二位置,下一代繼續安居樂業.謝謝大家!
64. 十一哥 2020-08-10 12:00:52
落手之前…乜西瞞…避開先、唔係醒目…肯定係枱底默契、冇謂令美癈落唔到台、塔奴才就冇~蝦3寧~點忠心都非我族類、畜養奴才係要嚟為主犧牲嘅。
65. 支持真話 2020-08-10 12:15:20
支持真話兄,多啲咁嘅聲音至係百花齊放,香港兩制且行且遠,言論空間逐漸縮減,是好是壞見仁見智.
唔想見到內地嘅官場奉承擦鞋文化,好快到來香港之前,請支持及珍惜講真話嘅時間.
66. 十一哥 2020-08-10 13:08:06
美癈維生部長果頭呆灣落地、呢頭阿爺就捉9…比9主睇、主人嗌親交…奴才就實受…做9真凄涼…



67. Hongkong People 2020-08-10 13:27:52
説真話兄,

人民聲音究竟係咩? 五大訴求,缺一不可? 解散警隊? 反暴政,反極權,打倒中共?回歸英國,重歸殖民?定係換美國成殖民主??

國安法後,香港人失去咗咩自由呢? 唔可以去移民? 有咩言論自由失去咗,(除咗分裂國家,搞港獨)?鈎結外國勢力顛覆政權同國家?

你認同分裂國家同港獨嗎?你覺得鈎結外國勢力冇問題??

你哋好似死亡物錄音機咁,不斷重複話冇言論自由,你認真梳理下,除咗國安法定義下嗰4個範疇,你有咩自由失去咗?
68. Hongkong People 2020-08-10 13:30:09
支持説真話兄,

官場擦鞋文化??你講緊美國??
69. 十一哥 2020-08-10 14:14:46
講真心話、唔等於係…真話 !

70. 說真話 2020-08-10 14:45:39
 Hongkong People 兄:

網主刪除咗我57樓的文字,我回應咗我嘅憂慮和睇法,點都好,我們都是愛國愛港之人,分別在於你對前景樂觀,我較為悲觀.
我並非唔同意你嘅睇法,不過我在大陸生活咗一段好長嘅時間,我認為我對大陸嘅了解比你更深,或者我們中和一下,就會好一點,多謝!
71. 亞Q 2020-08-10 15:17:40
今朝早肥佬泥一家數口與一全霉幾個高層被拉 , 唔知攞景抑或贈慶 , 一全霉股份急升4倍 ! 證明國安法下香港政經前景大好 .
72. Hongkong People 2020-08-10 16:02:11
同意十一哥所說,真心話唔等於真話,距離真相可能更遠!
73. 支持真話 2020-08-10 17:02:01
Hongkong people兄好!

由閣下對我嘅回應,睇得到對內地官威並不太了解,點都好,我們都希望國家更進步,政治與經濟同步是我等樂見.
有一點我想糾正閣下,內地成功嘅企業負起社會責任天經地義,但真話兄講嘅"企業的成果是要與執政者共享."呢句是成立的.
74. 一點觀察 2020-08-10 20:45:05
樓上各位討論中,關於美帝與中國的關系。有不同看法。

第一,表面上美帝欺淩中國,實際上這種印象多來自於口頭上。中國真正吃虧的地方其實不多。最近三年,特朗普政府幾乎用上除軍事以外的一切手段,中美勉強算打個平手。經濟上美國受到的打擊比中國還要大得多。今年下半年,中國經濟將會強勁反彈,到時會看到,三年中美經濟戰,美帝是輸家。實際上,今天的美帝根本沒有能力霸淩中國。

第二點,中國官方並沒有以“打倒美帝”為戰略目的。不但不打倒美帝,而且要幫助美帝。從三月開始,源源不斷供應美帝口罩,防護服,呼吸機,這就是明確的證據,中國要幫助美帝,而不是打倒美帝。當然妳可以說是為了賺錢,但起碼中國沒有加征出口稅。一個繁榮友好的美帝,其實是符合中國利益。中美之間並沒有邊界土地的紛爭,中美友好符合兩國利益。這一直都是中國官方的立場。民間有很多看不慣美帝所為的聲音,但非官方的觀點。中美平等,和平共處,將產生極大的和平紅利,對雙方都有好處。

目前是美帝強求中國臣服於美。而中國並沒有強求美帝臣服於中。平等對待,是中國的立場,並不尋求打倒美帝。打倒美帝是過時的冷戰心態,是中國官方所批判的。

第三,真正能夠打倒美帝的是特朗普。他所做的一切,都是在撕裂而不是團結美帝,都是令美帝更弱,而不是更強。如果他再連任四年,美帝恐怕命危,國家很大機會解體如蘇聯。
75. Hongkong People 2020-08-10 21:33:19
樓上,

我哋大家都知以中國嘅實力不足以打倒美帝,打倒美帝亦非中國嘅願景,中國只想發展自身,以復興中華民族!

美帝係不作不死,佢要作死,亦冇人攔得住!但美帝隻手伸得太長啦,香港,台灣,西藏,新彊,無處不在, 為非作歹,分列中國之心不死!

至於貿戰,係美國挑起,一套七傷拳,各有損傷,無話边個嬴,中國只係被動應戰一方,亦願意讓利換取和平; 只係美國鐵咗心,要將中國往死裡打,中國只係認真事實,丟掉幻想,沉著應戰罷了!

BTW, 中國今日嘅成果,並非美國嘅恩賜,兩國係互利共生嘅關係,基本係win win situation.  美國嘅社會問題,係源自美國自身利益分配不均,而非特朗普所言中國攞美國著數,搶走佢哋嘅工作!
76. 美帝恐怕命危 2020-08-10 21:44:32
塔咗老泥竟然冇塔陳大,佢做咗聞豉 kol 咁耐,如果佢供出來,美帝真係恐怕命危。
77. 元朗灣區人 2020-08-10 22:13:51
74樓,有見地。

但白人,耶教是自戀的文化。

要他們變文明,明白多極文化,可能要多幾拾年。
79. 有見地 2020-08-11 01:58:11
為什麼還要提供口罩和防疫裝備比美帝?其實事情很簡單,因為根據阿爺的官方講法,即是中國的和平崛起,就是不靠打砸搶,而是正正常常的行自己的路,也可以贏掉你。這樣對成日喊打喊殺的美帝,即是在機場難途截劫人家的防疫裝備的,對我們就沒有辦法了,只能等時間了。
80. ! 2020-08-12 00:56:14

美国为什么要围堵中国,这里我们不谈经济,有几个重要原因,我们在美帝的眼中已经罪无可恕。

中国有全球最为完善的工业体系,39个工业大类,191个中类,525个小类,完全碾压全球各国,可以不受美国的约束,成为全球多个国家的最大贸易伙伴,此罪一;

中国在人工智能领域已经拥有和美国几乎同样的重量级公司,且有华为这样的巨无霸企业,试图研制芯片,抢夺第四次技术革命的最高点,挑战美国一直以来的秩序,即美国做技术输出,盟友们做二次开发,此罪二;

中国宣称使命为14亿人的幸福而奋斗,美国人均GDP6万美元,让中国人民幸福,中国GDP达到84万亿美元,中国人幸福了,美帝霸权荡然无存,只能去吃草,此罪三

中国宣称人类命运共同体,改变安格鲁撒克逊文明,在西方世界掠夺非洲等落后地区的大背景下,在非洲做基建,建工业,办教育,让贫穷的人们站起来,修改美帝统治下的全球格局,此罪四。

中国拥有可打击美国的核武器,近海作战1000公里无敌,让美国无法进行有效的抢劫和掠夺,中国连续5年军舰下水数量甚至超过美国,盾舰数量全球第二,055型驱逐舰全球第一!此罪美帝怎么可能容忍。

美国,通过苏联、伊拉克、利比亚、乌克兰、叙利亚已经告诉了我们答案,或者投降处死,或者战死,这就是美帝的诉求。

有些人以为以上的滔天大罪,向美国道个歉、服个软就完事了,真的太天真太拿自己当回事了

英美的海洋霸权之下,尸骨累累,这对英美来说,是世界之规律,是美国主导的全球秩序,无关道德,不可能对黑人或印第安人有任何歉意,如同你踩死一只蚂蚁,你会难过吗?你会忏悔吗?

你不会的,安格鲁撒克逊人也不会。

如同澳大利亚与中国相距万里,利益上无任何冲突,为什么敌视中国?因为中国南下是东南亚,中国有能力吞并东南亚,接下来就吞并澳洲。

中国说:我不会啊。

安格鲁撒克逊人会说:你没这么干但是你有能力这么干,你今天不过来抢钱,明天也会来抢,否则你不是傻吗?

这就是安格鲁撒克逊的世界秩序和思维模式,否则我们仅仅以澳洲来看,中国给澳洲吃,给澳洲喝,为什么澳大利亚仇视中国,这是盎格鲁撒克逊给出的唯一解释









81. ! 2020-08-12 00:59:59

我们是人,我们永远无法了解和不需要了解动物想的是什么。

我们是东方文明,我们永远不会了解安格鲁撒克逊人想的是什么。

我们不和他们一样做海盗,做毒贩子,去烧杀抢掠,在他们的世界观中,只有一个原因,你随时有可能这么干。

美国欺骗了俄罗斯,美国会感到内疚吗?

彭培奥在大学的演讲已经给出了答案:我们偷盗、我们欺骗、我们抢劫,这就是伟大的美国精神。

苏联你智商不够,你蠢,被我骗你是活该!

相信美国,男子为奴,女子为娼,地球公理,从未改变

82. ! 2020-08-12 01:18:01
20岁的大学生十分单纯,在好莱坞的美国电影中,美国人连条狗的生命都舍不得放弃,还有主持正义的美国队长,维护人民权利的蜘蛛侠,美国怎么可能骗人?
 

美国将苏联整垮了,俄罗斯人民饥寒交迫,美国会像好莱坞电影中的那样良心难安吗?美国欢呼雀跃,欣喜若狂,他们为自己伟大的胜利而骄傲。「谁让你傻逼相信我的?」

一个毒贩子、军火商人、黑奴贸易者、杀人犯.....的话都有人信,要怪就只能怪自己作死

美国人兴高采烈,如同他们欺骗卡扎菲停止发展「大规模杀伤性武器」,卡扎菲听话后,美国总统小布什对卡扎菲进行了盛赞,是朝着防止大规模杀伤性武器落入恐怖分子手中迈出的重要一步,卡扎菲的行为「将使我们的国家更加安全,我们的世界更加和平」,并许诺利比亚的诚意将「得到回报」。

卡扎菲对美国的信任很快就得到了回报,自己毫无尊严的横死街头,利比亚陷入内战,人民流离失所,朝不保夕,卡扎菲的死只换来了希

在500天休克疗法中,美国一步步将俄罗斯肢解分割,让俄罗斯如同一只开膛破肚的北极熊,鲜血淋漓。

「加强金融管是万恶之源,是回到专制时代」,俄罗斯相信了;

「按照金融市场看不见的手来控制」,俄罗斯又相信了;

「分割国有企业私有化,我们的援助很快就到了」,俄罗斯也相信了

相信的结果,就是那曾经代表勇气和荣耀的苏联卫国战争取得的一枚枚勋章,被他们的主人,创造斯大林格勒战役和莫斯科战役的卫国英雄们拿到街上摆摊售卖,只为换一口酒喝。人民冻饿而死,俄罗斯人的平均寿命直接下降10年

邓小平说过:香港问题,一点都软不得。