美研究机构指搜房变「炒房」

新闻资讯 > 楼盘网热潮 返回
浏览人次 : 25071
楼盘网热潮
美研究机构指搜房变「炒房」
(东方) 2013年4月18日
最近,丝丝喺网上见到美国研究机构Glaucus Research(格劳克斯研究)嘅报告点名批评纽交所上市嘅中国房产讯息网站搜房网(SFUN),话搜房已经变咗「炒房」!

格劳克斯研究喺报告入面,话搜房网近年嚟喺华尔街、曼哈顿同埋海南三度分别买咗办公室、豪宅同埋酒店,质疑搜房网真正目的系用上市公司嘅资金炒楼!

丝丝睇过份报告,提出对搜房网嘅三大指控。第一就系搜房网喺一一年嗰阵,用咗超过6,000万美元,买咗华尔街72号嘅AIG大楼!公司就话呢一栋大楼,系要用嚟做员工培训。不过格劳克斯研究就话,搜房网只不过系一间中国嘅互联网公司,点解系7,000英里以外嘅地方,起一个员工培训中心呢?何况搜房买大楼至今已经20个月仲系空置喺度!

搜房:买楼培训员工

第二个指控就系,一一年搜房网仲喺曼哈顿近郊买咗一栋别墅,价值650万美元。搜房网主席两公婆透过其成立嘅一个慈善基金买入,但奇就奇在咁大笔数目,竟然无喺公司嘅帐目度出现。格劳克斯研究仲查到,呢个慈善基金成立到依家,都好似无做过慈善项目呀!

而最后一个指控就系搜房网唔单止喺美国买楼买地,仲系海南岛收购咗间酒店呀!加埋喺美国嘅投资,搜房网已经用咗超过8,000万美元,但系公司好似仲未够咁,仲打算系上海、北京等地继续买楼买地喎!搜房网就话,咁样做系因为需要地方用嚟做员工培训喎!

谁是谁非依家都仲未知,但系搜房网就回应话虽然报告嘅资讯冇准确咁反映事实,但都好欢迎外界意见喎!