嘆代理難做 谷業務數碼化

新聞資訊 > 代理新聞 返回
瀏覽人次 : 6408
代理新聞
嘆代理難做 谷業務數碼化
(東方) 2017年7月17日
很多人認為物業代理「搵錢」容易,以致持牌物業代理人數再創新高,但美聯集團(01200)主席黃建業直言「代理難做」,未來更會數碼化,節省五成工序,前線分行、員工可能會減少。不過,「代理喺香港有得做,因為香港已經無乜行業好做。」

時代進步,美聯亦計劃逐步將業務數碼化,除網上放盤、網上搵樓,還提供VR虛擬實境方便客人睇樓。美聯最新服務「物密Chat」,由一組客服團隊在網上解答客人置業問題,假如有興趣睇樓,就會轉介予前線代理跟進。黃氏估計,未來代理行業透過數碼化,可簡化四至五成工序,屆時前線分行及員工都會減少。

問及這一天何時來臨?他笑說要視乎市民、員工的接受程度,欲速不達。

要識法律風水有口才

黃建業以「八二定律」勉勵有志從事物業代理的年輕人,「仍然係兩成嘅人搵到錢」,「唔好抱碰運氣嘅心態入行」,需終身學習,成功代理必須是通才,法律、風水、公關及談判技巧「乜都要識」。