地產論壇
登入名稱
密碼
41. 引刀一快
2019-10-03 16:08
自我陶醉兄

公就佢地贏,字就人地輸,風同太陽,都係人地負責除衫,佢地負責睇嘢。

佢地講咁多做乜?點解唔發起支持送中條例唧,應該去搞支持送中遊行,或者去搞反撤回遊行嘛,一提到送中條例,佢地個個都縮口,顧左右而言他,咁即係點?

有本事就公開支持送中,或者反對撤回引渡條例。
42. 引刀一快
2019-10-03 16:09
自我陶醉兄

公就佢地贏,字就人地輸,風同太陽,都係人地負責除衫,佢地負責睇嘢。

佢地講咁多做乜?點解唔發起支持送中條例唧,應該去搞支持送中遊行,或者去搞反撤回遊行嘛,一提到送中條例,佢地個個都縮口,顧左右而言他,咁即係點?

有本事就公開支持送中,或者反對撤回引渡條例。
43. CH chan
2019-10-03 17:04

我只是一個小市民,但我很難想像今天搞到如此境況,香港政府反應之慢,做事拖泥帶水,效率之低超乎我想像,本人有些建議,希望政府可參考一下
建議一  立刻召喚教育局長吳得惦,要求他馬上同全港中學校長開會,應對校園滲入過多政治甚至多於正當學業,  校園受到錯誤引導,宣傳參加暴動的後果及法律責任,會影響一生!!要從教育及加強宣傳活動;
建議二 立即申請某些地區及熱點禁制令,實施某時段某地方宵禁,在這特定地區及時段禁止蒙面,集會等,一犯就馬上拘捕,不要講耶穌!!
建議三。馬上請大量保安人員,在所有重要設施及所有車站效發深圳地鐵有拿警棍及防暴裝備人員站岡及巡邏,一旦發現違法行為馬上報警及初步處理,有些甚至可拿雷明燈槍戎備,甚至在所有重要道路站岡,設保安站;
建議四。如有黑衣人阻塞道路,晚上任由他們塞如不是主要幹道,明天早上再慢慢派人清理,如他們想要訓街由他們吧,不用防暴發催淚彈擾民,明天再處理,不用過急,以防止警民衝突,因黑衣人正想挑起矛盾,令警民衝突中正他們的計了!!

44. 自我陶醉
2019-10-03 18:54
引刀兄

我覺得是否支持反送中立場都唔重要,各有看法,各自表述,但部份警員已經失控,就好似在冇任何武力挑釁情況下,回頭向一群記者放冷槍,導致印尼藉記者永久失明,完全係可恥行為,再繼續放任下去,只會令法治蕩然無存,將香港推向深淵。

45. 珍惜香港
2019-10-03 20:19
珍惜香港(2019-10-03 20:19)TO:41/F、42/F 引刀一快

啲黃黑成日掛在口邊,話放火、掟磚、掟汽油彈、打人果啲,全部都喺警察、公安假扮嘅,啲示威者,個個都好和平喎!引刀兄,呢啲先至叫做:公我贏,字你輸!

仲有,我對於修訂逃犯條例,已經公開表咗態(緣結.天璣 101/F),你自己 CLICK 去睇清睇楚,我認為已經寫得好具體,你有邊忽唔明白嘅,請指教!

不過請引刀兄理解,我讚成修例,唔代表修唔到例就等於世界未日。如果你讚成或反對一啲政策,但你嘅意見,得唔到接受或體現呢,就發哂難渣搞抗爭,不惜破壞一切都要迫人地「答應」嘅話,咁你同果班黃黑,又有何分別?

至於遊行,我從來都唔認為有乜代表性,尤其喺七一,跟本就喺為泛民做 SHOW。況且現實喺,只有唔滿意嘅人,先至會出嚟行,滿意或支持政府嘅,又點會冇嘢揾嘢嚟搞?或者你唔鍾意,但呢個喺人之常情,所以社會永遠只會聽到反對嘅聲音,搞到好似所有人都反對咁。除非啲反對者,越搞越癲,癲到啲支持者都頂佢地唔順啦!但到咗果個地步,啲支持者企出嚟,就唔喺表示支持政策,而喺反對呢班反對者囉!引刀兄,民主何價?

記得佔中當年,我呼籲大家唔好去行七一,你大力反對。引刀兄,我明白你對香港嘅價值,有你一套睇法,但亦希望閣下明白,七一,喺一項具深層影響嘅政治活動,唔喺一項旅遊或慶祝活動,更加唔喺乜嘢象徵。而七一嘅主辦單位,喺民陣!
46. to 13 樓珍哥
2019-10-03 20:47

芝心欄始創人 ,竟然被滅聲,令人震驚 !!!

47. 引刀一快
2019-10-03 21:24
珍港兄

唔好拉link咁隱晦嘞,直接講咪得囉。你支唔支持重新推逃犯引渡條例呀?

依家仲講咸豐年嘅佔中係冇意思,我都唔支持佔中,連核心價值四個字你都唔敢打,到底你叫珍惜香港,還是我叫珍惜香港?到底呢度仲係咪香港?驚成咁就咪喺度講政治嘢喇。

我對大陸有份特殊嘅感情,因為我人生好多重要嘅過程都係喺大陸完成,從來就以大陸為家,我比呢個論壇裡面絕大部分人更適應大陸模式,或者應該咁講,我本來就好中意大陸嘅生活。舉個例,Maria 肥媽介紹食魚生都俾人鬧到翻天,在我地呢類人嚟講,初階啫,我係爭在唔敢食埃及塘鲺咋!香港嘅事情,我大可以話之你香港咩境況,我返廣州就得喇,可以講,我地呢類人,可以隔岸觀火,抽身唔理。

然而,我對香港亦有份特殊嘅感情,土生土長,好多嘢都好好,仲可以為祖國做好多貢獻,咁嘅一個地方,值得珍惜吖,國家裡面最文明先進嘅地方,以此為標桿,全國競爭上,對國家係好事,點解要削低佢高度先?

唔好同我地定義藍絲黃絲,我敢代埋自我陶醉兄講,兩樣都唔係,我地係紅絲。

為人處世,一片丹心,唔係紅係乜?
48. 引刀一快
2019-10-03 21:39
自我陶醉兄

早就冇得返轉頭喇,都係果句,心裡有數,唔好將見到嘅嘢當係底線,否則分分鐘會一次又一次被震撼,或震懾,或震驚,或......震怒。


將呢啲事情,計入港樓嘅值裡面,會係討論樓價最值得做嘅事情。

49. 珍惜香港
2019-10-03 23:52
珍惜香港(2019-10-03 23:52)TO:46/F 唔知乜水

珍哥」喺一個敏感嘅稱呼,恭喜你!你已經觸動到我嘅神經。雖然唔知道你有乜嘢目的,但似乎我有必要回應一下。

首先,我唔喺乜嘢始創人,呢度嘅主場,喺網主,唔好要我再重複。

講到滅聲,言重啦!我只喺冇得寫上專欄啫,但仍然可以回應,點算滅聲?

至於點解要告知大家,喺因為我呢份人,唔鍾意冇頭冇尾,所以只喺想交代一下,就喺咁簡單,唔使諗多。

我從來唔覺得,寫專欄有乜咁大不了,我鍾意就寫,唔鍾意就唔寫,冇人可以迫到我,亦冇人阻止得到。呢個平台唔寫得,咪去第個平台囉!我又唔喺要搏 LIKE,有乜所謂?只不過,待人處世,寧人負我,莫我負人。我曾經响《緣結.天璣》一文中提過,如果我走去其他平台嘅話,會覺得對唔住網主,對我而言,可以話喺一個封印,而我亦唔太介意。但既然網主咁慷慨,將我從寫上專欄嘅授權名單中剔走,咁呢個封印,當然喺立即解除。都喺果句啦,凡事有多面!

不過,千祈唔好誤會,截至呢個時刻,我並冇任何計劃去其他平台寫嘢噃!
50. 引刀一快
2019-10-04 00:04
犀利,珍港兄原來解除封印!係咪地產網仲有個結界呀?

殺意隆、真豪鬼、暴走八神庵,預計全面出籠!
51. 自我陶醉
2019-10-04 10:39
引刀兄

珍兄咁認真,咁謙虛,你就咪玩喇!在好多網友心裡,一向都覺得佢勁過博士,勁過網主㗎,我初嚟步到時,仲以為佢係網主呢! 

珍兄,啲芝麻綠豆事,就冇謂講完又講了,其實對我哋啲小市民嚟講,出唔到post好平常㗎咋,我見你無端端寫一大堆嘢,仲以為你好介意,先安慰你兩句。 嘿嘿!雖然我唔知咩係封印,不過聽落都幾得人驚。

在我心裡,珍兄嘅氣勢,直頭勁過呢兩位阿蛇呢!


52. 珍惜香港
2019-10-04 11:43
珍惜香港(2019-10-04 11:43)TO:50/F 引刀一快、51/F 自我陶醉

乜兩位咁關心,在下真喺多謝都嚟唔切。芝麻綠豆事,何足掛齒,但如果有人借機玩嘢,就唔可以當睇唔到。

食肆阿蛇、為民除害阿蛇,乜唔喺引蛇出洞?

IP 喺 TRACEABLE,不過既然引刀兄咁討厭撈波弟,自醉兄又疾黑如仇,如果 46/F,同埋果班唔知乜水,同你地冇關係嘅話,我建議兩位避嫌!
53. 自我陶醉
2019-10-04 11:48
珍兄真係奇怪,成日都提人IP可以trace, 係咩目的? 莫非香港已經有文字獄我唔知? 堂堂正正留言怕咩俾人trace? 我冇用VPN, 亦唔怕文字獄! 哈哈哈!
54. 歷史長河
2019-10-04 11:55
紫醉綠刀又在光復珍港?

真係估唔到點解紫醉摩斯咁仇警?

受過甚麼傷害呢?唔通菊花已殘,滿地是傷?
55. 自我陶醉
2019-10-04 12:10
其實,我一啲都唔仇警,不平則鳴係香港人嘅性格,在骨子裡,可能你唔知。

示威者唔啱我一樣會出聲! 哈哈哈!

******

11. 自我陶醉2019-07-14 09:27

其實啲警察只係打份工啫,遊行就遊行,唔洗出鐵枝毒粉啩? 人哋都有阿媽生㗎! 呢班咁激進嘅人,一個都唔應該放過。 希望年青人和平理性,同呢班人劃清界線,否則只會失去社會支持,最後成為被打壓嘅對象。

56. 歷史長河
2019-10-04 12:15
陶醉兄,唔使 copy and paste. 你的那個回應我記得,不過從仇警回應的占比和語氣來判斷,你仇警無疑。你可以自己 fact check 吓。你的偏頗仲偏過啲黑記。

不平則鳴?又未聽到你為那些被蒙臉「義士」暴打人士鳴喔?


57. 自我陶醉
2019-10-04 12:22
當然要copy and paste喇! 我嘅留言係7月14號。 

之後一星期,係令大部分香港人心碎嘅日子。洗咩fact check?
58. 乜春
2019-10-04 12:47
印度之父甘地爭取印度獨立時,即使他的追隨者和平靜坐時被英國警察暴打,他本人被下獄,他也堅持和平爭取,約束支持者不要反抗,更不可搞破壞。“不合作運動”也只是自己造鹽,自己織布。點解?因爲佢真正愛印度!
59. 自我陶醉
2019-10-04 13:09
除咗間中在這裡留言,從來冇在其他討論區留言,更加唔會得罪人,我熱愛生命,冇抑鬱,冇欠人錢 ,亦絕對唔會自殺。 

哈哈哈!
60. 引刀一快
2019-10-04 16:00
自我陶醉兄

長河san又喺度玩白色恐怖,逐步會話你反黨反革命分裂國家喇。
既然係咁,長河san不如陪我推大灣區推大陸樓喇,依家一句樓都唔提,一味揾帽子扣人,忘記咗最愛嘅港樓?忘記咗唔睇價都要入嘅港樓?

向飯都係老屈啫,長河san同珍港兄就玩恐嚇,正式係青出於藍。




我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

聲 明

所有議題/文章由其作者提供,大部份回應/留言是即時上載,少部份未註冊為會員的回應/留言會經我們的系統過濾,所有議題/文章/回應/ 留言/資訊及評論並不代表地產資訊網(Property.hk)立場和觀點。由於本【地產論壇】受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察 所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,歡迎以留言或電郵方式與我們聯絡(admin@property.hk),我們有權刪除/堵截任何留言 (刪除/堵截留言前不會作事先警告及通知), 如有任何爭議,本網站管理員擁有最終的詮釋權 。