地產博客 > 絲絲細語 返回
瀏覽人次:14814    回應:0
絲絲細語

早餐與理髮

 

左丁山

2018年4月16日

  中環街市對面,祖庇利街有一條小橫巷,得一百幾十呎長,叫做「鐵行里」,就在中環中心後面。呢條鐵行里有五六間小店,都係小型食肆,其中一間叫「新香園」,每日早上生意好到不得了,店內只可擺三張細枱,曾在巷內門口擺多兩張枱,最近就時有時無。無論如何,呢間新香園一定年年賺錢嘅,否則邊度會年年放暑假東主外遊,關舖兩星期吖!左丁山估計老闆一定係自置物業,如要交租,點會捨得閂門唔做生意去遊埠呀!

  前幾日有在中環中心上班嘅朋友告知,新香園已發出結業通告,4月27日關門大吉,多謝各方人士光顧25年咁講。朋友為此若有所失,佢食慣新香園之多士與餐蛋公仔麵,之後要另換「供應商」也!

  如此光榮結業,想必有內情,於是問一間地產代理行,鐵行里最近有無成交,不久就有答案,探子回報:「新香園是自置物業,剛以二千萬元賣出,可能係老闆趁有高價,變現退休去也!」一間小巷內之小店,竟值二千萬元,果然係有土斯有財,香港地開門做小生意,一有機會必須買舖,幾十年後就會成為自己嘅豐厚退休金!二千萬元,買有6%回報嘅證券,能收股息百二萬,對老人家來講,生活遠勝於朝朝凌晨出門開舖嘅工作生涯。

  買家以二千萬元買入一間老殘小店,打乜嘢算盤呢?線人話:「你同佢定,我睇一定係有人收樓,低調收埋街舖,整幢大廈都幾殘舊,或者有重建價值呢!」唔,如此推論,唔會錯得去邊。香港地太陽底下無新事,高價收舖,必有後着。左丁山雖非新香園常客,亦覺得實在可惜,街坊傳統小店日漸消失,唔通中環早餐客一定要幫襯翠華、太興、太平洋咖啡與Pret A Manger?但歲月催人,舊人舊事唔會永遠延續嘅。星期五在陸羽飯聚後,本想去飛髮先,點知收到間接轉發過嚟嘅短訊,余道生行一樓之美華理髮麥師傅已在三月底歸天,享年九十。過去十幾年,左丁山一直幫襯麥師傅剪髮,由舊龍子行開始;龍子行拆建後,麥師傅話與余道生行幾位余先生相熟(好可能係佢嘅客仔),得到關照,可以搬去余道生行繼續營業,佢在中環做理髮超過70年,董建華曾是顧客,黃偉綸局長與不少馬主係佢客仔,剪髮剃鬚只收140元,以後在中環成絕響了,真是十分遺憾!

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼