地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:27813    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(521)失眠人士的特效藥

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年5月28日

  今早去到茶餐廳,水吧安哥話收到老闆WhatsApp,老闆昨晚失眠,要晏些少才返工。不過話口未完,老闆已經返到茶餐廳,仲話昨晚失眠,甚至連安眠藥都冇效,問有冇一些可以治失眠方法。治失眠方法因人而異,各施各法,李白就會舉頭望明月,低頭思故鄉;孟浩然在風雨的晚上睡唔著就會想夜來風雨聲,花落知多少;鬼佬就會數綿羊;亦有人睇書,不過全部都冇用,失眠是冇得醫,亦沒有特效藥。不過,有一種天然藥物可以治失眠,百分百有效,就是天光。很多失眠人士希望早些天光,他便可以起床,但很奇怪。當天開始光,他們便會眼瞓。老闆話真的冇錯,今早他打算早一些回茶餐廳,但五點幾天開始光,他便很眼瞓,於是立刻WhatsApp 水吧安哥話遲些少返工。老闆問我點知失眠特效藥,久病成醫而已。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2019-05-28 10:14:19
刀刀 打更係搵食…唔好對號入座呀!

2. 引刀一快 2019-05-28 12:12:32
點止打更,仲要倒屎,捉田雞,開的士,拗魚。
3. 引刀一快 2019-05-28 12:17:56
如果失眠係見黎明想瞓,咁同吸血僵屍模式好相似。
4. 點止打更 2019-05-30 10:32:51
漏咗最專果瓣 , 賣 畝 。