地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:28006    回應:11
文亮語

領放者的恐懼

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年5月24日

  今日睇到譚新強在明報發表的文章,特朗普終將說出心底話,就是他任內中國不可能超越美國。有很多人未必很明白,特朗普點解會講這句話。我相信運動員會有這個經驗,在一場比賽曾經大幅領先對手,但眼見對手一步步追及,自己產生了恐懼。如果是隊際賽,隊友會互相鼓勵,或者由領軍者激勵其他隊友,一定要保持勝果,捱至終場。如果是個人,例如長跑,就要自我鼓勵,但不論是何種形式鼓勵,代表領放者有恐懼。特朗普見慣世面,當然不會有恐懼,但是他的言論,令到跟隨者產生恐懼。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 向泛民说不 2019-05-24 15:48:43
其实,在特朗普百年之前,中国都不可能超越美国。所以根本就是废话。只是他百年之后,就好难讲啦。

目前美国打华为,打中国科技业,令到中国人知道需要真正的建立自己的科技供应链。在以往,我们见到了美国养的黄狗话在自由贸易下,一个国家吾需要咩都识,咩都做,只要做好自己的专长,然后赚钱去买人家的服务。这些黄狗甚至话,甚至农产品市场也要开放。所以当时中国政府压力其实非常大。这些道理看下去很合理啊。

华为引进了美国人最好的零件。然后将这些零件结合成最好的产品卖比客户。其实这就是饭民黄狗主人经常鼓吹的。但是现在因为自己觉得被威胁。所以打压华为。

好多黄狗话华为不算什么,因为吾识做CPU。大佬啊,一间高级扒饭,唔通要自己养牛,自己种菜咩。

这次贸易战,终于令到中国人醒觉。中国需要制造出自己的供应链,好在大米市场没有开放,不然如果老美又制裁大米,到时中国人可以吃什么。
2. 引刀一快 2019-05-24 16:10:35
真正最怕中國崛起嘅,係俄羅斯,呢鋪一定有佢份,分分鐘就係主謀。
3. Hongkong People 2019-05-24 16:38:27
引刀有時真係幾無里頭,真係唔知点回應。笑咗!
4. 十一哥 2019-05-24 16:52:27
刀刀 對美帝嘅忠貞…值比欽敬、在後面挺你…一路向北殺去莫斯科…報毛子嘅血海深仇。
5. 領放者 2019-05-24 20:45:04
侵侵真的是最終會搞到美國人自己恐懼。中國威脅最終自我實現。
6. 向泛民说不 2019-05-24 20:50:13
楼上几位巴打,终于见识什么叫西奴。引刀真系经典。

讲真中国只要跨过这个门槛,肯定就会超越俄罗斯。到时利用自由贸易慢慢管理好俄罗斯,等俄罗斯的资源可以平卖中国。


7. 引刀一快 2019-05-24 21:20:30
HongKong people女士

睇嘢睇深啲,睇全面啲,從報紙得到嘅係資料,唔好靠報紙攞答案。
8. 引刀一快 2019-05-24 21:23:57
向飯同琳琳又拍硬檔挺住俄羅斯,驚中國唔夠死?

9. Hongkong People 2019-05-24 21:35:08
刀兄,

再睇深D分分鐘係火星人嘅作為,美國日日話探索火星,搞著佢地,一於挑起美國同強老二自傷殘殺,睇下你老美仲有冇精力去搞火星?  諗諗下呢個講法都幾有邏輯,多謝刀兄嘅啟法!
10. 雲在青天水在瓶 2019-05-24 23:06:49
解放軍的戰史,從來都是以弱勝強。之所以能够如此,有一條很重要的戰術,就是近戰。近戰能够充份發揮自己輕武器和局部的兵力優勢,和敵人攪在一起,使其不能發揮重武器的威力,從而達到戰役目的。

中國加入WTO,就是這一戰術的延續。把中國的利益和美國的利益交織在一起,你中有我,我中有你,一損俱損。這次川普對中國加徵關稅,就傷及美國進口商及普通消費者。對華為的制裁,又傷到美國的晶片業及軟件業,還危及到全球的供應鏈。因此有評論說美國的貿易戰是損人不利己,殺敵一千,自損八佰。
11. 引刀一快 2019-05-26 20:56:30
Hong Kong people 女士

火星人功力比較深厚,所以美國玩火星咁耐都未探到蛛絲馬跡,月亮果班比較衰,自古就久唔久𥄫吓嘢,又唔係月亮嘅local,居然唔俾我地踩上月亮,好吋啫!

宇宙新聞講完,Hong Kong people女士,係咪可以開始講普京?

妳睇睇企中美兩面嘅講法,一個話中國慘D,一個話美國都唔會好過,其實睇得到嘅就係中國一定慘,美國亦唔會好過。

好多人都集中講,係美國打老二,防止老二超越大佬,不過,以前玩日本仔,美國絕對唔會好似今次撳中國咁傷。

侵侵通俄門,點解唔叫俄通門?因為從俄羅斯角度出發,係成就而唔係醜聞。
俄羅斯一直出手幫美國對付中國,完全不同於過去嘅三國關係,中國今次係腹背受敵,而且唔敢拆穿普京,否則形勢更加不妙。
非洲豬瘟嚟得好應市,中國三個月之前已經失30%生豬,點解俄羅斯傳豬瘟過嚟,自己乜事都冇?
點解普京要玩金正恩?同金正恩越南會侵侵放飛彈,會唔會有關?

可以講,社會上有個普遍存在嘅執著,唔中意美國嘅人,都好親俄羅斯,覺得係盟友,又鎮得住日本仔,主觀上無法接受俄羅斯對中國嘅野心。