地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:21849    回應:3
文亮語

股樓夜話(14)水與跑步

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年12月4日

  今午與樓神趙國雄以及幾位傳媒大哥大姐食飯,之前大家已經講好,午飯時只談風月,不談地產,千祈唔好以為冇話題。當大家見到樓神之後,立刻有新話題,樓神點解可以瘦了咁多,已經非常接近標準體重。答案很簡單,就是水與跑步。若果持之以恆,一定可以減體重。

  網友一定知我有跑步的習慣。在寫文時,盧楚仁博士WhatsApp 叫我加油,我打算寫完股樓夜話及明報後日的文章就去跑步,而我經常性的飲料也是水,很少飲那些帶有碳酸性飲料,但我的體重距離標準甚遠。傳媒大哥問我,點解樓神瘦,我唔瘦,大家都是跑步與水。我話,相信是我加了一些物質在我日常飲用的水。大哥問到篤,在無辦法之下如實作答,我飲用的水加了一些葡提子。而且,儲存了一段時間,大家明白。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Goal Keeper 2018-12-04 23:30:53
湯博士,一個字:正!
2. 引刀一快 2018-12-05 11:58:28
飲酒係會阻斷燃脂過程,如果真係放唔低葡萄酒,咁就選擇白酒取代紅酒,對减肥影響細D。
3. 湯瑪斯 2018-12-05 17:59:33

博士同趙國雄食飯只談杯中物不談樓市十分正確,否則人地會問點解施兄轉軑做淡友被博士疾,趙國雄轉軑做淡友博士又唔疾佢。趙生話三年前佢係好友,對樓市既睇法與博士相反,而家就一樣。過去三年趙生唔唱淡,長實在過去兩年大事賣樓,土地儲備就跌出三甲。其實李超人睇樓市全港最準。兩年內大賣大陸及香港物業,賺到笑。2019年樓市下跌,長實最能持盈保泰。趙生做人下屬,過去兩年即使睇淡後市,都唔敢講,否則點賣樓?因為睇淡後市=趕客。