地產博客 > 樓市散打王 返回
瀏覽人次:14576    回應:20
樓市散打王

買樓唔再睇Location?

 

方卓如

2017年12月9日 (信報)

  恒生指數昨日收報28639點,升336點,成交1154億。全年最得人驚嘅時刻終於在年尾出現。股樓都由年頭升到年尾,估跌嘅贏面當然比較大,所以個個專家上電視都話小心睇住跌,但係邊個聽專家話買跌就輸到甩褲。去到而家,更加多人話睇跌,但係你夠唔夠膽同全世界對着幹?股市受北水影響,傳統分析方法已經失靈,樓市又何嘗唔係?你用伯爺嗰代嘅思維去分析樓市,慘過你300蚊放晒騰訊,400蚊唔敢再追。 

  傳統豪宅地段,中半山、山頂、大坑道,呢啲地方應該樓價貴一截啩?錯,以呎價計佢哋仲平過九龍新晉豪宅。油麻地頂層1575實呎賣1億,呢個價錢買到2800實呎愛都連3個車位有找。唔通油麻地地段靚過中半山?買樓唔係話Location Location Location咩?點解有人肯用1億買個景,都唔肯用同等價錢買Location?證明Location係英文,中文「位置」就唔同含意。唔係中環返工嘅,中半山位置一啲都唔好,又迫又吊腳,仲坐南向北,食正西北風。西九係運輸重鎮,將來仲係行國內法律,底氣夠,呢啲先係地利。 

  傳統豪宅,你睇過嘅話,嚇死你。樓底矮、大堂舊、會所殘、車位冇蓋,外牆可以維修,但30年水渠冇得搞。好多業主住千幾二千呎,內櫳同公屋冇分別,露台對住對面分體式冷氣機。新晉豪宅,大堂已經搞到人哋台慶一樣金碧輝煌,管理員企响酒店式櫃台後面,變身禮賓員,朝朝乜生前乜太後,好不親切。裝修一律歐洲式,指定配件Miele 或者 Gaggenau,唔煮飯都可以當裝飾品。最緊要係會所夠靚,你買完層樓都冇乜錢剩,放假去會所做吓運動,夜晚煮吓飯仔又一日。況且室雅何需大,有部手機上網就天下我有,世界盡在我手。香港地咁細又塞車,南昌站搭車去ifc,可能仲快過你响MOUNT NICHOLSON司機車你經花園道落山。咁你話,你住location還是住真豪宅? 

  不過,Location另一個含意,係neighbourhood。而家300呎嘅劏房樓同3000呎嘅頂樓放响同一幢大廈賣,相同Location但不一樣嘅neighbourhood。山頂是一種neighbourhood,西九是另一種。傳統智慧買地段,今天嘅環境買鄰居。要住,梗係住响啲可以問隔籬借鹽,出入會講聲早晨,入電梯會等埋嘅鄰舍旁邊。 

  要控制樓價,其實好容易,我有絕橋。澳洲唔准外國人買二手樓,全部要買新樓,目的係唔想外國人買走啲現存精品,要佢哋通通俾當地發展商鋸。香港要反轉嚟行,應該唔准非本地出生人士買新樓,通通要佢哋買二手樓。這樣,現行業主可以賣舊樓畀非本地出生人士,大賺一筆,夠晒首期買新樓,仲可以享受發展商二按。有咗大批非本地出生嘅購買力,二手轉旺,成交活躍,樓市自然唔會乾升,發展商亦唔可以瘋狂開價。到時樓價受控,市況活躍,香港人又可以upgrade住豪宅,絕對係一大政績。只可惜政府首要服務嘅唔係本地出生人士,目標係將資源調配畀冇响香港長時間交稅嘅人士享用,所以你只可以停留响伯爺年代嘅思維,等抽房協資助房屋。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 靜 2017-12-09 11:07:23
唔准外來人士買新樓,東莞今年初已開始左
2. 我要說: 2017-12-09 11:54:38
《笨小子》啊!非香港出世人士只能買二手樓而不能買一手新樓後果如何呢?假設问题唔答!老錢若有所失地說:如果香港政府真的實施又如何?老錢不用政府教授他們都已經在買二手老房子#不只是個人連不是香港出生的地產公司都買#它們買入是一幢幢啊!你說呢?我想要說的應該禁止他們買入二手老房子#要買新楼可以#才对!
3. 我要說: 2017-12-09 14:52:49
老股啊!這小子是否在暗示騰訊是來自第三度空間呢!老房问:不是暗示而是明說#那麼《比空》也真是第四度空間的怪物?你說呢?我要說的《騰老三》已經這麼历害#笨小子還說《比空老四》再要推高價格比《騰老三》大一倍才能成事!老股你說呢?真/假有何関係呢?如果星真的所有市場又多了好幾萬億的美元流動#股市/樓價想不升都困難!老錢你說呢?我想问拿着這麼多大块的找誰要錢去《霍金他老人家》幫幫忙!第四度空间在那裹?
4. 孟波 2017-12-09 16:38:09
真係睇唔唔明樓上噏乜春!
5. 我要說: 2017-12-09 18:03:53
小波你水平低!難怪!不怪#你是在第一度空間生活#我說的是第三/第四度空間!有空找《霍金他老人家》#如他肯點化你!你受益不淺!你說呢?做人要虚心!不懂就问不失禮!
6. 我要說: 2017-12-09 18:14:14
孟波啊!我想问:你那個不明白呢?你說呢?
7. 我要說: 2017-12-10 10:06:32
孟波啊!我要說的是#無中生有#你能明白嗎?你說呢?這也是《比空》的历害#鬼子佬叫它《Bitcoin》
8. 我要說: 2017-12-10 11:05:48
《笨小子》啊!甚麼#無中生有#急死人啊!老錢啊!我知道你有很多大块的#還說些没用#你小子快點给我出個主意好嗎?有啥好處?以後我俩同生共死对付老股跟老房如何!你說呢?我要說的是你老人家不用太担心#祖國已經禁止它們搬運出來#然而鬼子佬還有很多美元要搬回老家#不是說可以減税嗎?你說呢?不用交稅比甚麼都好!我老錢只有把握這最後的機會!果然是《好兄弟》!謝謝啦!
9. 孟波 2017-12-10 13:04:40
老火星啊!難得你不怪,火星文我讀書時没有學的啦,尤其是那#不知是什麼標點符號啊。
第四空間的火星大哥啊,地球人的水平當然及不上你們,麻煩你用地球語言和大家溝通吧。

10. 我要說: 2017-12-10 14:20:08
孟波啊!這個#符號是在@$中间/第一個@你都懂怎麼第二個#你不會!你說呢?現在你還懂得謙虛!我要說的是不简單這些是地球中文字!火星文我也不懂!
11. 孟波 2017-12-10 14:39:42
老火星啊!這是逗號(,)用作分隔每段句子。

這是句號(。)是句子的收尾,這些在地球中文科有教,但#怎樣用呢?我不懂便說不懂,倒不是謙虛,只是有碗話碗;有碟話碟。你看(;)分號我也懂啊,地球的中文老師也不賴的哦。
12. 我要說: 2017-12-10 15:13:37
孟波啊!其實這個#符號也没有甚麼意思#只是我個人寫字的習慣跟你用《乜春》的習慣一個意思吧了!你說呢?
13. 孟波 2017-12-10 17:28:17
老火星啊!(乜春)見粤語不是我發明和自我習慣呢。原來你用#來代替正常的(括號),正如你說是你第四空間的個人寫字習慣,第一空間的普通人不明白也是正常吧?和水平有乜關係? 你說呢?
14. 我要說: 2017-12-10 17:57:08
孟波啊!還是水平的问題!不要說些没用的!你說呢?我最後一次說明白#第一度空間是地球#你說的老火星是外太空算第二度空間#《霍金他老人家》的黑洞論是第三空間#至於我所說《比空》是來自第四空間正在進行測試中還未成功!未能定論!我要說的是#無中生有#才是重點#不能明白就算吧!資質所限#再見#不对是不見
15. 孟波 2017-12-10 18:31:14
老火星啊!如果說誰說没用的恐怕是你吧?人家文章討論的是物業位置,但你老火星哥就去左bitcoin,吹到第四空間,俗語說9唔搭8正是這意思。

你我生活在不同空間當然是(不見)的好,你說呢?
16. 我要說: 2017-12-11 06:05:49
小波啊!我想說#再見再見再再見#原來你也是來自天上人间#天人《!笨小子》失禮/失敬!你說呢?
17. 孟波 2017-12-11 08:12:48
老火星啊!既然大家也是來自銀河糸,失敬失敬。
18. 我要說: 2017-12-11 14:00:50
《笨木頭》不对是《笨火炭》啊!老錢叫誰呢?是你這個沒風度#無情無意又無趣#老錢啊!甚麼無情#說走就走是無情#人家好意找你聊天你無意#不解温柔更是無趣!你說呢?我要說的是她不像是壞人#不像壞人就是好人#《笨小子》好字怎麼寫?简單女#子!我的天啊!原來天上人间真的有仙女?想象空間真大?你說呢?
19. 《騰老三》 2017-12-11 16:26:29
《笨小子》啊!剛在第四度空見到《霍金他老人家》及《比空》老死《比你老點》#他們正在找你回青山開枱#不見不散!你說呢?
20. 我要說: 2017-12-11 16:57:13
不对你不是《腾老三》#你應該叫騰訊才对#《腾老三》只是我给岂的代号#又不对你無可能在第四空間見到《霍金他老人家》因為他老人家住在《黑洞》#至於《比空》更不要說都未形!你說呢?我想說的是真的不要老點#請問青山在那裏?没去過#不熟路#你去過嗎?