地產博客 > 陸振球文章 返回
瀏覽人次:11739    回應:4
陸振球文章

樓巿如航運 周期分析威力大

 

陸振球

2017年6月22日

  去年11月23日筆者在明報財經網新設的視象節目「淘寶圖」指出:

  「周期股的投資最好時機,是在行業周期時撈低,然後靜待行業復蘇。2007年金融海嘯前,因全球經濟好和貿易興盛,不少航運公司簽訂大量新船合約,而金融海嘯之後,新船陸續登場,但貿易增長放緩,以至行業經營困難,今年8月底全球第七大航運公司韓進海運更要宣布破產。

  不過近年新造船合約已大減,今年更少於拆船量,而全球貨櫃運力增長與吞吐量增長差距由去年達高峰後開始收窄,其中乾貨貨櫃運力與吞吐量需求更預料可在明年開始達到平衡。

  大家可留意東方海外(0316)這隻航運股,今年這隻股票跌至2009、2011及2014年三次周期低位以下橫行,似在築底,周線圖技術指標RSI明顯背馳,現在可能是趁低慢慢吸納的好時機。」(重看節目 : https://www.youtube.com/watch?v=4dthZz2ih4Q&t=4s)

  節目播出當日,東方海外股價約為3.1元,而該股本周最高曾見5.6元以上,升幅約80%,而今日《明報》報道,東方海外近日頻頻獲北水吸納,而更傳出中遠計劃以逾300億元洽購東方海外的子公司!

  筆者去年尾開始看好航運股並向同事好友及讀者極力推介,主要從周期分析出發,看好航運業正處低周期低位,相關股份也跌至極低殘而吸引水平,尤如2003年時筆者也能在樓巿在低潮時吸納物業。其實,最近香港巿變得瘋狂,從周期分析正處極高位,並不適宜瞓身投資!

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大淡友 2017-06-22 23:05:03
陸生看淡樓市十年啦!2008年已经开始睇淡。😀
2. 好人 2017-06-23 19:46:46
陸生投資部署長遠而穩陣。
3. MK 2017-06-25 23:26:17

新特首上場後樓市即再爆升之"香江樓價無限輪迴"


最近個市比較靜,因為而家大家唔動手,睇定林鄭有冇動作先再後動,其實好多餘,因為佢根本完全冇辨法、冇權力、無能力、無膽量、亦無心:

1.無招可出: 仲有乜想像空間?難道出限購令?100%額外印花稅? 市場已完全睇穿林鄭冇招再出!
2.土地供應: 換班子換特首根本無助土地供應,唔通新特首有特異功能,會生地?

3.官商"合作": 佢係邊個選出來? 難道是由廣大市民普選出來? 知唔知有幾多地產選委投票比佢? 大家懂的.....
4.國家政策: 那些不計賺蝕的投地方式,又話做員工宿舍,稍為動動腦筋都知所事.....尼啲新特首根本完全冇話語權。

喺地產商夾住CY偉大治港之下,香港可以分享的"成功"故事,是某某食住個市炒樓炒到唔駛番工,而不是年青人辛勞創業成功建立品牌;"勵志"Headline故事係16歲抽到居屋前籌,揾到父母幫手比錢做"孝順"女,而不是仔女怎樣回饋父母;未來香港將會越來越多"成功"及"勵志"故事,炒樓千秋萬世,什麼科技初創簡直係垃圾不值一提。


總結林鄭上場之後冇任何即時動作 (就算有都好快被人睇死!),樓市立刻報復性上升兩成(年底前),延續CY成為另一個樓市功臣。建議現在趁低息一注獨贏,未來林鄭任期樓價保守上50%以上,預料到時佢又賴三賴四,好似CY甘不斷loop"供應黎緊啦",see? 而家冇屋住嗰啲,去搵CY算賬,佢話我升Lv啦,我從來無叫您唔買樓噃,我只係叫您"小心謹慎"地買樓,傻仔,唔駛驚,林鄭完左任期供應都應該係"黎緊啦",而家買起碼仲有五成水位,我係主席,放多幾十萬大6人落黎幾多供應都唔夠啦,understood??

強烈建議大家現在趁低吸納。

歡迎熱烈討論,謝謝。
4. 史路比 2017-06-26 11:09:44
仲以為咁筍,跌到02-03年價添,東方海外是報31跟56吖。