地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:31484    回应:105
敢说亮话

茶餐厅乱话(546)连侬墙背后的意思

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2019年7月15日

  我每朝跑步完都会去茶餐厅食早餐,原因是茶餐厅内有很多高手,随时可以给我新的灵感。星期日早上跑完步去到茶餐厅,老板话大件事,茶餐厅的门口在一夜间变了连侬墙,整幅墙贴了不少贴纸。不过,对生意就没有影响我话如果冇影响就唔好理,因为「连侬」也是一个答案。

  老板问我连侬是不是披头四的约翰连侬,有没有在香港开过演唱会。老板问得好,披头四的确来过香港做演唱会,不过只得3个人到来,鼓手灵哥没有随行,但有替代鼓手。当日,那支从英国工业城市利物浦崛起的乐队,所作所唱的歌非常贴地,例如一个星期做足8日,做到好似只狗。成了名,又搵到钱。队员各自追求喜欢的事物,约翰连侬同大野洋子去印度取经,得闲食下大麻,做下冥想,竟然被佢写了一首我认为披头四最好歌曲「Let it be」,内容的确很有意思。

  连侬墙今日大热,但我相信约翰连侬本身都唔知道无端端做了社运的传播媒介。其实又何只今日,当日在文革时代,中国各地区有不少壁报板让市民贴大字报,那些也是连侬墙。当时贴大字报的人与今日的社运人士有多少相似,他们用了某省市的少年先锋队作为贴大字报的人,真正身份冇人知道。这令到人人自危,连说话都唔敢讲。同样地,今日的社运人士就带了口罩,市民都唔知道他们真正的身份,有多少德国盖世太保的味道。所以,现在朋友之间都唔会谈及政治,因为唔知道对方是不是激进份子。

  老板问如何处理门口的连侬墙?很简单,就是「Let it be」,唔好理佢。如果没有社运人士打理,麻烦水吧安哥得闲清理一下,千祈唔好清洗,否则有可能激怒社运人士,呼吁社会杯葛茶餐厅。现在风头火势,社运人士遇神弑神,遇佛弑佛,TVB都被杯葛,千祈唔好得罪。隔得几个月,一系解放军出动,一系大家都唔记得现在发生什么事,到那时才清洗也不迟。如果在清洗时受到阻止,千祈要停止工作,更加唔好出手打人,因为一定是出手打人的不对。水吧安哥话谨记,离开时听到社运份子叫老板帮手睇住幅连侬墙,唔好俾人搞,他们要去第二区做嘢。我没有考虑到这个问题,今次老板大镬。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. MT 2019-07-15 09:50:15
围炉取暖
2. 十一哥 2019-07-15 09:53:55
乸型一哥…仲要系度幽幽怨怨…8婆咁罗罗唆唆… 、 今朝睇法国差佬配备辘棍成米长…一路行一路拚、对比香港班捕快就派咗辘矮瓜…仲要跟指引…扫空气 ! 阿爷看在眼里…就任你班前朝9官玩!玩到真系失控…香港人就要出声呓老表平乱嘞 ! 美帝红毛最叻出口点人去放火…够胆搭手就发梦冇咁早 !
3. 真真薯片 2019-07-15 10:03:15
Let it be的确系对付示威人士最好既方法,你唔理佢,佢贴野又好,占路又好,游行又好,你唔搞佢,佢就冇藉口出手,当年689就系咁样解决占中

但系林郑正苦唔系咁谂,佢要以暴制暴,逼人打交,目的似乎系要锁定激进示威者,每次都冲,每次拉几十个,行十次拉几百个,从而瓦解激进份子

咁样做有两个问题,一就系激进份子都底系会惊左比人拉,定还是会越拉越多?另一个问题就系双方系不断既冲突中累积仇恨,出手越黎越重,几时会搞出人命,又系边一方会有人死先?到时局势又会点?

林郑摆个局出黎要人互打,真系差到冇得再差既特首,远远差过689
4. 向泛民说不 2019-07-15 10:04:22
十一哥,政府现在的策略是正确的,虽然大家都急,但是急唔来,香港独特位置,让政府很难硬起来。而且现在反政府势力太强,背后有假发人,老师,社工等支持。还有台毒,美国法轮功。
博士讲的就是持久战,大家消耗对方的意志,等几个月之后,在做处理。
反对派的目的好像是要逼解放军出来,问题是中美科技战还刚开始,阿爷只会当香港是病毒,占时隔离。
5. 8婆咁罗罗唆唆 2019-07-15 10:20:19
文官就系咁, 你想点? 
6. 向泛民说不 2019-07-15 10:23:38
十一哥,你可以见到真真那个饭民打手,颠倒是非,指鹿为马的本领吧,基督教极端分子势力太大啦。

政府现在想是冷处理,差佬都打份工,都吾想和暴徒冲突。但是暴徒想搞大件事,这才是真相。

所以不要中饭民狗的计。虽然本人都觉得应该强硬对付,不过不是时机。
7. 明镜止水 2019-07-15 10:55:33
1. 先系污名化批斗警察(黑五类)
2. 再来民主有理,违法达义(造反有理,革命无罪)
3. 连侬墙贴小字报(大鸣大放贴大字报)
4. 凡是民主就是正义,凡是港共就是邪恶(两个凡是)
火红年代再临

8. 向黄尸说不 2019-07-15 10:56:31
警方唔开枪, 已经非常克制 (好大可能系警队高层指示唔可以再开枪, 以免引起民意反弹。不过无得开枪,变相同推前线警务人员去死无乜分别)
睇下美国警察点对付黑人, 就会觉得香港警察太善良,净系用支警棍扑下扑下真系笑死人。
9. 借桥名 2019-07-15 11:06:34
连侬墙是政治搞手想颠覆香港的借桥名称……示威者以朦面头盔大批支援物资架饏工具铁剪铁,拆铁栏做码, 成个顾佣兵兵团部署模式……
10. 已经非常克制, 睇下美国警察点对付 2019-07-15 11:15:01
This is Hong Kong, 甚么都超乎常理, 冇人想孭镬, 你敢开枪, 咪要俾个一哥你做? 上面又话要做野, 净系俾套够做野嘅衫同条棍你叫你睇餸食饭。最有效嘅方法, 其实系一个差人都唔出现, 由得啲游行人士同暴徒乱咁行。
11. 十一哥 2019-07-15 11:32:42
一哥婆乸但系够毒、如果通街唔见一个捕快…佢就解唔到签、点点当就最稳阵…头排又冇洗一哥企、前线受多少皮肉之苦……事后医院蒲头又可以做下稣。

12. 自我陶醉 2019-07-15 11:37:24
薯片兄

其实呢个三煞位,边个做都会死,只系佢死得难睇啲啫!

现时嘅制度可能令佢出现角色混淆,佢唔太明白咩叫得民心者得天下,只知道得选委心者得天下。 佢当咗自己系父母官,做阿妈系唔可以种坏个仔,佢打你都系为你好,佢唔记得自己身份其实系市民公仆,其实连我都开始怀疑特首仲算唔算系市民公仆!

13. 亚Q 2019-07-15 11:41:52
连侬墙味即系大字报墙,古老当时兴啫贴得上去一定系偏埋一方,否则贴者实俾人打死 !
14. 向泛民说不 2019-07-15 11:47:39
楼上,特区政府玩的应该是持久战啦。有人叫林郑出来谈判,但是暴徒已经话过要林郑无条件投降,先开始谈判。问题是阿爷吾会比林郑投降咯。仲有目前狗罩暴徒太多势力,你可以和边个谈判。就像64时,政府和王丹谈,吾尔开希不开心,和吾尔开希谈,柴玲又不接受。目前反对派并没有一个可以谈判的对象。所以谈判只会没完没了。

如果政府强硬对付,就可能需要出紧急状态令。或者宵禁,但是这会影响中美争霸战,所以阿爷吾比事态失控。

所以唯有持久战。消耗对方的意志。
15. 仲算唔算系市民公仆 2019-07-15 11:54:42
中国传统伦理系父严母慈子孝, 至少书系咁读, 高分精英优为之, 掉转头黎讲啫系只要个仔听话咁老豆就可以做其严父老母也可以做其严母, 唔驶问点解, 但个仔唔听话, 或者分唔云争身家咁点好呢? 书上面冇讲果时又冇东华三院, 所以唔知点算。其实呢个系三煞音乐位, 是为现代鸦片战争, 一食上瘾, 睇吓转到边个转唔到落去。
16. 向民主自由说不 2019-07-15 12:21:34
如果唔系香港咁多外国势力, 阿爷一早实施左宵禁啦, 仲同你玩怀柔政策咩
留意下武汉反对起焚化炉示威, 只要阿爷钟意, 要封销消息再武力镇压有几难? 
迟D装埋人脸识别技术同埋社会评分系统, 睇下班暴徒仲敢唔敢批评政府。
17. 阿爷一早实施左宵禁啦 2019-07-15 12:33:04
可能阿爷对哩个地方的一切都摸不著头脑。
18. 自我陶醉 2019-07-15 12:33:51
向饭

用持久战当然系必须,9月就放完暑假,到时就自然少了一班人,以暴易暴根本唔可以解决问题。 好似昨晚嘅情况,示威者被赶入商场,冇在里面作任何破坏,搵班警察入去作困兽斗,大家都以死相博,点会唔失常性? 系咪有必要困兽斗? 这样只会令两败俱伤,加深双方敌意。 现在只希望冇人死,否则一发不可收拾,到时真系要等解放军镇压了。

其实是否对话已经唔重要,班青年人连泛民都拉佢唔住,以林郑现时嘅情况,除咗换人,重新讨论政改,认真解决贫富悬殊问题,根本冇其他方法。

19. 根本冇其他方法 2019-07-15 12:42:29
醉哥, 问题又返番到起点了。
20. 真真薯片 2019-07-15 12:46:35
醉兄,警察岩岩升左个英国警司做副处长,而佢又不断用呢重高压手段清场,好明显主动撩交打造成冲突,从中尽量拉人同指责示威者暴力,呢个就系政府既大策略,林郑钟意玩火,佢想全面翻盘,或者佢真系可以成功拉晒大部份激进派从而瓦解暴力,另一个可能系激嬲更多人变成激进派,咁既策略最终必有一方大胜一方大败,林郑正苦手握权力,佢地已经决定左咁做,都冇办法,我地只可以等,同埋希望有心水清又有地位既人将林郑既策略如实向阿爷汇报,作为普通人,我地乜都做唔到
21. 成功拉晒大部份激进派从而瓦解暴力 2019-07-15 12:54:44
片哥, 这是不行的, 你睇个部署唔系为左拉人而做。
22. X 2019-07-15 13:25:07
较文明的方法,一埋牙即除去为首者口罩,多角度摄映,即时失去几成战斗力,跟住聚焦喷萤光不退色染料,标靶癌细胞,只针对真暴徒。


23. 向泛民说不 2019-07-15 13:33:50
16楼,鬼唔知阿妈系女人,但是外部势力已经好明显,你盲的吗?
啊爷升cup,因为中美争霸只是开始,而香港只是其中一个战场。阿爷唔想见到流血和宵禁,然后让西方国家团结起来制裁中国。

24. 向泛民说不 2019-07-15 13:45:04
自醉,班狗罩暴徒进入商城,你可以保证他们不搞破坏吗?警察跟着入去,也是很正常的,如果狗罩暴徒和平散去,当然没有问题啦。不过狗罩暴徒会这样吗?
这已经是过去式了,狗罩暴徒正计划这个星期金钟的攻击方案,上下连登,狗罩暴徒的指挥中心。你就会更加了解暴徒策略。
仲有差佬放任,只会令狗罩暴徒更加极端。狗罩暴徒现在打心里战,叫差佬唔好执法。
所以现在是狗罩暴徒每香港玩一次,差佬也需要在适当时间驱散,这是原则性问题。

25. 自我陶醉 2019-07-15 13:45:57
薯片兄


借用英藉指挥官之手有两个目的:
1. 同示威者讲就算你崇拜嘅英国人揸旗,你一样唔会有好日子过
2. 大英子民出手镇压,英国佬当堂收声,摆明一国两制嘛!

26. 真真薯片 2019-07-15 14:00:47
种族呢样野非常敏感,有如美国黑人问题,好易擦枪走火,林郑就系钟意玩火,斗气,冇眼睇
27. 自我陶醉 2019-07-15 14:14:22
玩火嘅应该唔系系林郑,睇嚟好快会有警方暴力镇压,林郑相信系留番嚟镇压失败后用嘅!  

除非完全失控,否则解放军唔会咁易出手。
28. 70 2019-07-15 14:15:46
向反,今次学生,后生佢地不是暴徒.

第一,人地已经散去,只是入商场。点解要仲要入去驱赶?
示威完入商埸有罪咩?

第二,day one开始系警方故意冇number,故意不挂证件冲入示威人群挑起打人在先。
故意逃避比人POP,已经不止一次。

你得闲上YouTube 睇下la

咩叫做警察执法不须挂证件先?
点解冇number 先?
警察高层故意甘做,意欲为何先?点解一哥,不须付责任?


你系条街,比人查ID,人地冇pass 证件,你点?

人地示威完,发泄完无野搞自己会走la,点解要不停驱赶清埸。。。

示威完集体温书,得5得?

Day one 警方已经做错。




29. 向泛民说不 2019-07-15 14:37:15
自醉,看一下以下连登仔的言论。
升级主动权是在暴徒手中
https://lihkg.com/thread/1319154/page/1
30. 学生,后生佢地不是暴徒 2019-07-15 14:52:49
咁都得嘅?
31. 通街唔见一个捕快…佢就解唔到签 2019-07-15 14:57:28
有咩解唔到签, 唔发通知书, 就唔需要派人黎维持秩序, 又话和平示威, 等杨戆桥理佢地罗。
32. al70 2019-07-15 14:58:22
更正
掟砖或所有,冇挂证件,冇pass ,冲去打人既个D都系暴徒。



33. qq 2019-07-15 15:05:52
哦,暴民啱晒,林郑错哂?
34. 70 2019-07-15 15:07:02
公道讲句,
冇pass冲入去打人 ,点知系未古惑仔冒警?

香港警察执行任务不须要展示证件?
做卧底吗?








35. 向泛民说不 2019-07-15 15:27:10
28楼,吾L好颠倒是非啦,学生入了商场,差佬原本以为会和平散去,所以先派了几个去监察,这些都很正常,点不知道比班暴徒围。真系有图有真相,跟住先有大批警察增援。

仲有本人相信,最近几次示威,金主肯定都要求有暴力冲突,先会磅水。

所以暴徒先搞和平示威,聚集大批傻西,跟住几百个所谓敢死队冲击差佬防线。
36. 向泛民说不 2019-07-15 15:28:53
34楼,你要求你主人英国防暴警察出pass得唔得啊。香港的警察制度都是来至你主人。
37. 向泛民说不 2019-07-15 15:38:51
34楼,有图有真相,主动攻击的是暴徒。

感谢TVB摄影记者勇救被围殴警察


38. 你要求你主人英国防暴警察出pass得唔得啊 2019-07-15 15:42:02
唔系唔得, 你可以去英国试吓嘅, 俾人勾一棍唔知去边度投诉。
39. Yau 2019-07-15 15:55:31
回28楼,你要留意,那些施袭者已经干犯了以下法例:

1) 游行完结后堵堵塞道路,干犯非法集结
2) 拆下街道上的橍杆做路障,干犯破坏公物,怀疑盗窃罪行
3) 袭警
4) 拒补


游行已於5时完结,之后在乡事会路上的集结已经是非法的,警方用了三个钟时间叫你地快D走,点解一早唔走? 系要到晚上九时清场前先冲,究竟意欲为何? 之前时段的游行,香港市民都欢迎,毕竟香港是自由表达意见的地方。但之后的非法集结,和暴力行为,就麻烦不要再洗了,全港市民都看得很清楚。他们不是示威者,他们是暴民

40. 真真薯片 2019-07-15 16:01:00
689虽然心地比林郑更邪恶,但无可否认,689既政治手碗同处理冲突既方法好过林郑100倍

最低限度,占中占旺果阵你感受到事情系慢慢降温,依家林郑既策略系每日帮件事升温,打得越劲越好,咁先可以尽量拉人/遣责,帮佢全面翻盘,真系无话可说,咁既策略到底work唔work,真系放长双眼睇,最紧要系唔好参与
41. 向泛民说不 2019-07-15 16:20:19
真真,你地饭民的策略已经改变,今次是要做老美和中国争霸的马前卒,而你地饭民要香港站边美国。但是你主人随时出卖香港。所以吾可以和689比,当时中美争霸仲未确认。

仲有你地饭民已经无在叫手无寸铁,和平示威啦。
42. 70 2019-07-15 16:22:57
几好笑。。而家不是show pass
表明警察身份问题,系佢地自己冲入去揸棍入去。
你冇挂住pass ..

人地点知你系米傻?自衞得5得先?人地制服傻佬,得5得?

你地成日讲美国警察点样利害,
你甘崇拜美国警察,你去做law
美国警察点样打示威者,
系米人地暴力打示威者,你要学?


43. 70 2019-07-15 16:35:17
39
就当班学生犯法。

如果系警察冇pass ,执行任务,揸棍打人,有冇犯警例?

警方自己有冇表示会内部调查?


著住背心,印住警察,就糸警察?
你5系甘单纯呀?
44. 70 2019-07-15 16:39:05
如果警察够胆扑头,
我稔,最少有过百万人上街示威。
政,有冇咩原因中学生,得15*16岁,都走去示威,游行?
45. 70 2019-07-15 16:43:36
以后警察5洗跟警例做野,
喜欢就是任性。

大家以暴亦暴。

46. 70 2019-07-15 16:45:36
甘样搞法,香港要法例仲乜!?
47. 路过 2019-07-15 16:55:52
To 28 你依啲叫打横黎讲,香港港系法治社会,如果你可以因为人地唔arm就可以无视法律,依种就系你最唔钟意既人治
48. 向泛民说不 2019-07-15 17:02:01
70楼,犯法就要拉啦,咩吾系法治咩。用下脑啦。
49. 人地点知你系米傻 2019-07-15 17:08:43
我净系知你傻得云循过香饭。
50. 70 2019-07-15 17:09:02
即系点?香港警察著制服不挂number.?便服不带pass?可以滥用私刑?
甘即是人治,不是法治社会!
甘样清埸搞法,18区,
大家都预左埋身肉博,清得几多次?
51. 向泛民说不 2019-07-15 17:13:20
"港独暴徒们,终於不满足於对警察的一般性的袭击、殴打,不满足於对警察及其家人的白色恐怖了,现在升级为对警察的惨无人道的伤害甚至是杀害。



其意更加具体,就是追求在了短的时间内瓦解香港警队的意志,让香港警察不再敢处置港独暴徒们的暴行,以让港独暴徒们彻底掌控香港,以实现香港独立。



用钳子剪断手指,这要多残忍才能干得出来?如果警察的鲜血依旧浇不醒沉默的大多数,唤不醒这座城市的良知,那香港真的就完蛋了。一个社会,多数人居然能容忍少数暴徒无法无天,为所欲为。正气不彰,邪气不祛,此时冷漠便是纵容,为虎作伥等同於帮凶。"
52. 大家都预左埋身肉博,清得几多次? 2019-07-15 17:23:53
你唔行出黎赤身露体, 咪冇人同你肉搏罗, 其实你瓜瓜嘈反乜鬼野唧
53. 70 2019-07-15 17:52:51
人地学生到而家都冇提过要求香港独立,
4个字。

为虎作张,4个字。
比较适合高层从容下属。

做保险不须要考牌的。
著西装就糸保险从业员。

司机揸车不须带车牌的。
因为识揸车。

出街不用带身份证的。
因为我系香港人。

以后取消的士牌,小巴牌。
冇分白牌车。 

买卖楼契,租约,5洗签la
喜欢就是任性。

口讲米得law
54. 70 2019-07-15 17:59:52
47
你都识讲,法治社会?

甘仲乜不跟警例?
不是一次半次,不带pass 
制服冇number..

当佢真系警察,合理执法去驱散示威,

甘点解冇pass系身?.制服冇number释黎听下?
55. 十一哥 2019-07-15 18:00:17
70   应该咁讲…稣咗扒士/戴咗老冧…都唔可以贪得意拚人嘅。
点解15/16都上街呢…咁就要请教~本土马非亚~为乜自己唔亲身上阵冲锋、要感召D15/16为~本土马非亚~嘅理想献身嘞 !
56. 70 2019-07-15 18:03:04
47
低层冇pass?制服冇number?
高层,上司不出声。默许?
甘即是咩治?

解释下。

57. 路过 2019-07-15 18:11:23
To 50 咁不如只抽,赢左个个话事啦,警察无no,系佢地有问题,但唔代表你可以用非合法手段解决问题,我讲过好多次,诉求唔好东一忽西一忽,明明反紧送中,无啦啦就反黑警,依样野叫宣泄情绪,我再重申,香港既问题系行益倾斜
58. 70 2019-07-15 18:14:31
向反,
有份掟専既一定5岩,5觉意可以死人。你可以拉。
但不代表全部示威游行人士,
都系掟専。

女学生或后生女都够胆企系前排,对住枝棍,随时比人抠。

你有冇谂过问题系边?



59. 请看清暴徒真面目 2019-07-15 18:29:27
60. j 2019-07-15 18:54:11
点解警察咁难做,因有假发,悚尸,耳猿,辰腐,全霉五鬼拍门打助攻。
61. 自我陶醉 2019-07-15 20:30:17
24楼 向饭

就我所见,由在平台向警察扔砖、伞那一刻,呢班已经算系暴徒,如果呢班人系暴徒,一哥就犯咗三大错误:
1. 部署错误: 行动前冇了解地形,唔先在平台抢夺制高点,就派警员在下面驱赶示威者,将下面的同袍处於险地,任暴徒用砖头袭击

2. 战略错误: 呢班人既然系犯法嘅暴徒,你派5、6个警察入去几百暴徒里面捉贼,妄顾其手下嘅安危,系咪想收买人命? 

3. 判断错误,死不认错: 佢自己都话呢班系暴徒,你捉佢佢会唔会反抗? 派几个人入去对住百几人,明显系判断错误,仲扮无知话唔知点解班人失晒常性?! 如果有常性,唔反抗任你捉,呢班就唔系暴徒喇。

62. 向泛民说不 2019-07-15 21:19:34
自醉,成件事部署的确有问题,但是差佬不是军队,今次的确是犯了孤军深入,但是其实无人想到极端分子丧心病狂,想致差佬于死地,暴徒已经被洗脑到失去了人性的本能。我相信大家都无想到。
当然警方暂时都会克制,暴徒的极端行为背后一定有势力的指挥,为什么暴徒仲唔停止,大家都知道暴徒根本无可能成功,因为背后有解放军,所以可以相信这些背后势力想搞乱香港。
所以暂时差佬克制是正确,当然部署要以对方为恐怖分子级别部署,需知道一神教极端分子都一样恐怖。比如那个废青跳天桥,如果不是被及时比差佬拉返,唔死都残废,同中东恐怖分子接近。

63. Yau 2019-07-15 21:39:50
回58楼,问题在於,在原定游行路綫游行并申请了不反对通知书,是合法。

但游行后,却在乡事会路堵塞街道,这样就是犯了非法集结,唔好成日以为无掟砖就无犯法,就是你这种认为这些事情不是犯法才令到暴徒们越来越嚣张
64. 真真薯片 2019-07-15 21:57:36
成日讲要出解放军震压示威既人,实在太睇少香港警察

香港警察有飞虎队,机场特警,两队加埋几百人,全部都有自动步枪,假如警察真勇武,出实弹步枪射击,要一个钟内屠杀几千人系易如反掌,警察仲有榴弹炮,手榴弹,装甲车等大量装备未出,示威者有咩本事可以打赢警察逼到老解出场?

唔通你认为人地扔砖,你就要老解出直20,15式坦克,纤20,同东风导弹先够打?咁就唔止睇少警察,直头系睇少老解,岂有此理!香港老解系精锐部队,对住果班示威者,香港老解出100人,唔洗任何装备,赤手空拳,够做有余啦!
65. 70 2019-07-15 22:20:37

佢地系on dog两个字。
执行任务?目标系边个呢?完全冇的。有D学生基本不想郁手,但自己同学冇厘头比no pass 或 no number人打,更系帮手la,呢个帮下,个个帮下,话知你真定假,点搞?
边个搞到甘先?

57
而家米讲紧何谓暴徒law..
你岩牙,警察冇no,no pass 系佢地问题,都系普通人一个,
不代表可以使用非法手段。
点解佢拿住枝棍追人打,呢个咩手段先?系米暴徒手段?学生觉得生命受到危险,人地当你傻佬发颠,米成班揼你law.

点确认佢是否真警察?

呢个亦都系高层问题law。
推下层去死。

所以班学生叫佢开个第三方独立调查委员会。

肯开甘就大家冇事冇干law。




66. 亚Q 2019-07-15 22:27:24
TVB电视即场播出沙田暴动现场 , 见到一男一女站在最前线向警方防线掟砖 ! 所以TVB 记者俾人打 !
67. 70 2019-07-15 22:43:29
非法集结?
点解一定当佢地非法集结?
一定要赶佢走?砵兰街周不时十几个系街口非法集结。
点解冇人清埸?

如果佢地未想走住,亦不是搞事既。
迫佢走仲乜呢?
赶佢走,点解仲要包义佢?
几仟人,搞到人地次次冇路走,走5到既,5同比你抠咩,自然反抗好正常qor。
次次去到甘强硬手段清埸,
双方积夗越深。点收科?

如果真系要执行任务拉人,游行完全散晒之后基本大把时间拉。

68. 十一哥 2019-07-15 23:03:39
70    差佬冇扒屎冇老冧就揼佢Law、班友都冇稣学生证冇稣身份证冇稣议员证、咁下次就斗拚唔好留手Law、好一於系咁玩…70唔好缩埋斋噏…一齐上…见过高下。

69. 70 2019-07-15 23:15:13
班学生由理性变部份激进!
基本上,一向讲紧day one 个日。

点解个人企系度,仲有6-7个所谓防暴警察冲去打佢?

点解个女仔,已跌左系地下,仲有6-7个所谓防暴警察冲去打佢?

就当以上上边两个人有份扔专。
系米甘不停抠先?
甘同暗角七红有咩分别?

点解个日或甘多次,拿棍打人所谓警察,都冇number?冇pass ?

点解其它有number,pass 既,不去查下冇no pass查证下?甘即系包庇定点先?

以上,甘多曰,官方完全冇人答过law。

以后呢,
揸的士不须在车上展示证件的。

所有车,不须挂车牌的。

买楼不须经代理la ,代理不须挂证的。
冇牌即是有牌。
个个话自己做紧代理都得la。

佢地一早已谂住揾班学生黎出气。








70. 自我陶醉 2019-07-15 23:18:21
向饭

“撤回”真系咁难讲出口咩? 老实讲,我完全唔明点解特首可以不惜牺牲社会稳定、搵警察做人肉挡箭牌、加深社会矛盾,都要继续玩呢个文字游戏。

71. 70 2019-07-15 23:18:37
十一哥,我冇话班学生岩晒,
如入立法会搞事,已经5岩。

如向反上装扮下美警揸掍抠人个头,我米支持下law。


72. 70 2019-07-16 00:04:44
向反,最大问题,
就系政府:警方标榜呢班全部一定系暴徒。要走入去打,你5打会觉得随时比暴徒打。

班学生就认定你班警察随时冲过黎就会系甘打人。

真系你5死我就死,两边都想先发制人。
咩原因搞到甘先?







73. 真真薯片 2019-07-16 00:09:02
打交既双方都有极大怨气,要为手足报仇,所以打得特别癫,打大交既前因已经具备

睇警察既战术,好明显正苦高层系专登想制造武力冲突,原因好简单,因为林郑觉得冲突对正苦有利

打大架,如果系正常受伤,林郑就可以出黎大声遣责暴力,尤其系示威者想搞18区游行,林郑就想做比大家睇果班激进派会将和理非屋企楼下变成战场,林郑赢民意(佢自己觉得)

如果打出人命,假如死既系警察,咁林郑就发达啦,立即去浩园风光大葬,吹奏英雄牺牲,林郑政治能量立即满血复活,所以林郑最想警察死,不断推前线警察去打

如果打死示威者,民意好可能会爆煲,可能演变成真暴动,周街掟汽油弹,唔紧要,到时再等到有警察比暴徒打死就得

简单讲,林郑想用警察条命去换自己政治前途复活,所以就不断推警察上去打打打,不过,钱佢一定赔足有突既,浩园最靓个位应该已经准备好
74. 引刀一快 2019-07-16 04:56:18
依家最麻烦嘅系,大陆人都几乎全部企一边。
75. 自我陶醉 2019-07-16 08:25:14
薯片兄

我同意你对利用警察嘅睇法,不过我相信林郑已经被架空,呢单嘢搞到一镬粥,现在已经玩到去外交层面,中央冇可能再俾佢自把自为。

76. 真真薯片 2019-07-16 08:26:34
刀兄,呢样真,全部大陆人当呢单野系搞港独,微信上中量流传香港人要围老解军营,搞颜色革命既图,99%既心基本上睇完就信

林郑故意指挥警察爆冲突,除左搏有警察牺牲同指责示威者,仲可以用暴力做理由系法律同行政上将事件升级,用更强法律武器对付
77. 十一哥 2019-07-16 08:34:17
70  自己蒙面担遮…扮嘢要求人地稣扒士/冧把 ? 搅出3长裤短…就有人扮烈士~有人做监、慢慢后悔…思考实在…为乜呢?到时顿唔已太迟…迟…迟…

刀刀今次坚㗎 ! 老表见到有人举英旗美旗…会情绪高涨、上街警醒班9官、但唔好咁笨7…比班人利用咗玩嘢呀 !

78. 自我陶醉 2019-07-16 08:39:05
62楼 向饭

我都觉得你太睇少我哋咁专业嘅警队,今次实在有太多不可能犯嘅错放在一齐,警察嘅判断能力冇可能差到八、九点去清场,赶晒啲人入人来人往嘅商场,我完全同意薯片兄嘅睇法,有人要制造呢啲暴力场面俾其他人睇,为武力镇压铺路,可惜佢哋想睇到班人在商场大肆破坏嘅画面并无出现。

79. 真真薯片 2019-07-16 08:42:15
醉兄,

你细心睇会留意到,612,三场示威后打交,都好明显系有高层刻意安排战术导致冲突,林郑政府惯性利用现场战术达到政治目的,林郑既目的好简单,就系大石责死蟹,用绝对既物理同法制力量去消灭反对佢既人,呢个系佢一直以黎既作风,其实612佢摆明想极速开枪清场然后通过法案,只不过比阿爷叫停,但佢既个性同做野手法冇变

有一样野必须留意,千其唔好天真地以为北京必定反对林郑咁做,正常黎讲中央都想清除激进示威者,只要林郑唔好搞到阿爷,唔影响中美关系同台海局势,阿爷应该系放手比林郑做,仲有就系唔排除香港同北京中间有人故意挑动林郑乱黎,目的系帮北京制造麻烦,上次2015金融政变就系咁,依家大陆大量网上文宣将香港事件描绘成港独,证明大陆果边似有黑手搞局
80. 爱国号 2019-07-16 09:41:44
14楼向饭,政府看似打消耗战!但视乎情再恶化的话就不能再拖,要速战速决!警方没理由继续挨打!
81. 爱国号 2019-07-16 09:52:40
暴徒系故意引差佬入去沙田中心,明知差人数唔够佢哋多,到时佢哋就喐手围击。 呢啲全部cia嘅部署。死鬼佬嘅右手在打訉号指挥(可惜video放不上来)。解到码,Base ball signal,意思系……差人已入叠(广埸正中)可以行动郁手。

82. 路过的人 2019-07-16 09:52:59
大家都好似好清楚了解事实和真相。

网路世界已经分不了真假。
84. 70脑袋 2019-07-16 10:04:44
请参看国际民主国家如何平乱? 继续扮盲? 暴狗由街走入商场就唔使拉,(你估入左德国?)即是打劫者走入商场,警方止步?
85. 70脑袋 2019-07-16 10:11:05
平乱手法就不准学美国,民主就挞美国朶? 哈哈!
86. 亚Q 2019-07-16 10:13:40
有组织有部署有资金有外国指挥官助阵 , 如果还有人说是和平抗争 , 肯定是蛇鼠一窝 !
87. 自我陶醉 2019-07-16 10:16:15
81楼

CIA呢个讲法几有趣,现在市民连边个系警察都唔太肯定,何人咁高智慧连冇委任证嘅CIA都可以分辨出来,可否介绍俾大家识?
88. 昂卵狗狗 2019-07-16 10:39:14
成日在醉乡中做人 , 醒吓喇 !
89. 向泛民说不 2019-07-16 10:39:45
自醉对差佬鸡蛋里挑骨头,令人相信是表面撑政府,实际是无间道。

差佬入商场是有需要的,至于孤军进入犯了部署问题。点解不是便衣而是防暴警察,如果是便衣入去更加危险。

仲有暴徒人数太多,差佬没有可能在每个冲突点都有足够的人手,所以真真不要颠倒是非,黑差佬引人犯罪,真系无耻,你地暴徒点解吾控制好自己。难道这世界上属于你地暴徒吗?吾L好做错野就姓赖。

仲有今次又在此证明为什么玩民主可以玩到犯罪率不断提高的原因。今次饭民狗挑战差佬进入商场的权力。大佬如果今次被饭民狗赢,那么以后劫匪在商场里面打劫,是不是要等保安批准先可以入去?

饭民狗真系无耻就是无敌。
90. 向泛民说不 2019-07-16 10:42:17
自醉,美国领事馆在香港有1500个以上的工作人员。根据定义这些都是特工。估计很多CIA。这是明面。至于暗地里,那就更加多。

过去10年的颜色革命,已经证明了CIA扮演的角色。不要扮无知。

当然CIA甘容易比你发现,甘CIA一早就可以收工啦。
91. Zeitgeist 2019-07-16 10:49:06
今日是7月16日星期二,香港又回复短暂的平静,直到下个/每个周末又面临另一个"法国黄背心"式的暴动,盲反派要落全港十八区示威游行,跟住就暴动呢个公式开始有少少暴动疲劳 Battle Fatigue。激情扬昂的黑衣暴徒每次暴动,留下的蝗虫式的灾难手尾,俾当区的师奶留下深刻印象,更加强了自己仔女要睇好管好的决心,这也是中国人的哲理: 祸福相依的深邃道理。
香港的最后铜墙铁壁不是驻港部队,不是飞虎队,而是每个爸爸妈妈爱护自己子女前途的强大决心。
让暴徒打烂每ㄧ区的设施,掘起每ㄧ个街砖吧!只有近距离的强烈感受这班蝗虫的破坏力,大多数的香港人才会醒觉:--

今日教子女抗权威,好爽。
他朝子女忤逆父母,报应。
今日你话共产独裁,要亡。
他朝佢说你一言堂,去死。
由抗权威到逆父母,只是一步之遥,ㄧ纸之隔。
不记得是那一天了,您埋下仇恨的种子,开花结果了。
可能你忘记了那天说的话,但你那咬牙切齿,气愤填膺的样子,令孩子印象太深刻了。
剃人头者亦有人剃其头,最痛是到汝老时,忤逆子女剃你头。
92. 向泛民说不 2019-07-16 10:56:14
爱国号,指挥暴乱的估计是雇佣兵级别的,所以我地香港警察面对的其实是很强的对手,人地可能在中东打了好几年,战斗经验非常丰富。

极端组织为什么还继续挑战政府,挑战底线。好明显就是要逼中央出手。所以作为支持政府的,现在只能忍。不要中基督教极端组织计。
93. 自我陶醉 2019-07-16 11:10:25
向饭

你醒下喇! 连警队都有人出嚟话今次沙田清场安排好有问题,等於送自己同事去死!  我同你唔同,我从来唔会盲撑,边个有道理就撑,泛民只“癫狗”一样俾我X佢!

94. 等於送自己同事去死! 2019-07-16 11:16:57
禾比较觉得伤感的是, 执勤的警察被商场途人指骂, 如上水一样, 沙田的居民享受楼价冲升的同时, 内地客也搞到商场不那么亲民, 禾仲记得当年拍拖, 买两件美心西饼坐响喷水池随离食, 而家哩个场禾已经怕左十几年。
95. 自我陶醉 2019-07-16 11:19:24
88楼 狗狗

我养狗养咗十几年,对狗吠早就麻木,你不如悭番啖气! 哈哈哈!
96. 向泛民说不 2019-07-16 11:36:17
自醉终于露出尾巴了,就是玩扮撑政府的无间道。

94楼,吾L好造谣啦。没有自由行,香港人仲有咩春能力赚外汇,我够想赚日本仔,鬼佬钱啦,不过他们穷L咯,无能力来香港咯。用下脑啦。自由行送钱比你使,仲啊之啊左。最近台湾的国民党初选,已经证明了台湾人接受自由行的重要。
97. 向泛民说不 2019-07-16 11:47:58
今日经过流脓墙,见到大量标语矛头指向警队管理层,话管理层失当导致前线警员受伤云云.....香讨亦看到大量相关留言,可见到暴徒文宣部开始吹风,意图分化警队内部。
背后原因除了针对警队高层外,我最最最担心的是暴徒正计划星期日要再伤害警员,甚至要杀警。如果星期日真系有警察严重受伤,甚至死亡的话,毒媒大可说成警方部署失当,导致警员死亡,将责任推落警方高层头上,而杀人犯只系受警察煽动,或是政府迫佢地等等,将视线转移。
所以我认为此计甚毒,警察的人身安全非常受威胁。
98. 毒媒大可说成警方部署失当 2019-07-16 12:25:18
老苹不停转移视线, 唔插哩样插第二样, 如果警察拉 q 晒坏人, 就话坏人受到打压, 拉唔晒就倒果为因话部署失当, 其实都系香港人性格。
99. 路过 2019-07-16 14:00:34
To 70兄,我无讲过学生想表达既行为唔arm, 亦无讲过学生系暴徒,但游行示威一定要小心,如果有心人混入左学生中间,学生就会无辜俾拉落水,如果学生系自发游行去引起公众注意,然后同集气同政府讨论各大社会问题,我相信效果会好过今日好多,依个亦系我觉得大学生应有既智慧同素质,但始终系年轻人,好多因素会令佢地失去正常判断,例如真假难分既网上消息,同理心,同情心,朋辈压力等等,都令佢地认为应该企出黎最前,其实无必要刻意制造对立面,例如故意挑战发律底线,即偏离游行路线,咁样反而效果更好,因大众会慢慢聚系大学生个边,力量就大,亦更能体现文明。

至於有心人好明显系有部署地制造依件事,由第一日制造黄丝依个logo,用意先群分公众, 之后用雨伞做形像,用意令游行时人数睇起黎比实质多,及后统一黑衫口罩,令你更难分清学生与有心人。所有既野都系非常有糸统及计划去推进,学生就惨被压上前途同生命去成就依班人既目的,无论依班人背后既目的系咩都好,依班学生所谓既压上前途系永远都唔会再接触全世界第二大既经济体,中国,无论心理及生理都唔会,起码依十年,到佢地有心想急起直追,恐怕为事已晚,所以依一代年轻人绝对系一个悲剧。

作为一个70后既成年人,我相信我地刚好夹起历史既夹缝,清楚知道英治时代既好坏,同中国治府既好坏,亦应知道教育界当时个定位,英治时代教既历史我谂70后既你一定好清楚,教育界用左咁长时间去教育,年轻人有偏向一方系好正常,但作为一个成年人,我觉得有责任提供多啲角度俾佢地去思考,言语上既冲突一定好过身体上既冲突,讲左依一刻佢地一定唔听,但安静落黎既时候,起码有多一把声音俾佢地思考。

最后话我烦都要讲架啦,社会依家问题系讨论唔聚焦,讨论野东一忽西一忽,如果真系要解决问题,就要死咬住唔放,佢未讨论完一个话题,唔好俾佢模糊焦点,比如沙中线问题,依啲大事大非既野先至真真正正唔可以俾佢不了之
100. 70脑袋 2019-07-16 16:07:11
101. 香港人 2019-07-16 23:55:19
政府不能太软弱,现在好像病毒扩散,主要是坏者完全没事,傻人有样学样,政府要重手打击,打到班暴徒怕才会收手,好像对付恶狗,你要恶过它,它才会怕你。
102. 70 2019-07-17 04:05:35

99
你有冇发觉,
每次点都有古惑仔参与,企系前面带头掟専,但每次即场/事后拉既人,睇Tv暂时仲未有呢类人。



103. 引刀一快 2019-07-17 07:15:03
如果向饭呢条猪大肠做国安,中国不知几多人无啦啦俾人拉去坐监。
向饭,积吓阴德阳德,成日屈人有报应㗎。
104. 自我陶醉 2019-07-17 08:07:25
引刀兄

乜你咁睇得起佢呀? 其实都唔洗惊,佢有本事做,都起唔切咁多监仓。
105. 睡魔 2019-07-17 10:29:11
社运人士?不是暴徒吗?
106. onclerkclerk 2019-07-17 15:03:54
他们都是针对警察,下次对付手无寸铁的示威人仕,可不可出动小童军及民安队维持秩序呢?