地产博客 > 楼市散打王 返回
浏览人次:10814    回应:8
楼市散打王

香港对业主最友善

 

方卓如

2017年11月4日 (信报)

  公屋是否封顶80万间?以后政府目标就系帮人买楼?唔理系绿置居,白居二,还是首置上车盘,政府就系想香港人买楼,这是否政府学新加坡嘅香港版?对於政府嚟讲,愈多市民系业主,社会愈稳定,因为供紧楼嘅人系最逆来顺受,人生最惊就系冇咗份工。营营役役嘅人,最唔会搞搞震。有冇睇《逆权司机》同《逆权大状》?本来为钱生活嘅人,最后钱都唔要,一心求公义,豁出去,系天不怕地不怕。而家嘅年代,好少人穷到冇饭开,一般人唔会怕冇钱开饭。唯一会惊嘅,就系买咗层楼,一身债,咁就会惊冇钱。人人做业主,最好就系年轻人个个打工供楼,咁就好似每个人都植入咗个微型炸弹,想唔乖乖地听话都唔得。

  虽然政府要人买楼可能别有用心,但弊在响香港要保护财富,冇嘢比买楼更安全同老定,全世界只有香港楼最能够保护财富。虽然其他地方例如温哥华都系年年睇住楼价上升,但全世界只有香港系最锡住业主,直情等同受保护动物。温哥华有物业空置税,香港冇。澳洲唔淮外国人买二手楼,买就买新楼。新加坡,外国发展商起完楼要响时限内卖晒,否则罚钱。

  至於租金管制,德国奥地利都有,唔容许你任意加租。台湾,租金回报一厘都冇。全世界只有香港系对业主最友善,就算冇得炒楼,买楼储存财富,羡慕死唔少外国业主。

  只要香港仲系嚟住嘅人多过真正离开唔住嘅人,买楼几时都系啱嘅机会大过买错。记住,系真正离开唔住,并唔系谂起想走嘅人。想走嘅人大把,个个都话香港变咗,唔住得人,但系有资格走同真系坐言起行嘅人又有几多?唔好话要走都唔容易,实际上你就算有钱,世界上唔多地方畀你走去住得happy。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 陈伯 2017-11-04 06:50:49
陈伯劳碌一生,退休了,勤俭节约,年年交税,有一千多万的储蓄及退休金,他不想依靠政府食综援,选择自己买一个单位收租作为养老计划。

他选择购买的是一个600尺单位,价值1千万。
地价(政府收入)占了一半,约500万。
由於陈伯已经有自住物业,他要付150万的印花税项。
一个1千万的物业,陈伯共要付出650万税比政府,占65%,还未计算日后要交的差饷。

政府收了这650万之后,部分派给黄伯作综援金,黄伯一生住公屋,无储蓄,未交过税,知道越穷越上等的理论之后,直头唔返工拿综援连租都唔洗交,个个月伸手问政府攞钱,轻松愉快一辈子。

香港真的对业主很友善吗?

2. Johnny 2017-11-04 08:03:13
政府为市民著想帮佢地上车分享资产增值既好处,可惜社会上太多好似笔者咁既所谓砖家同政棍厄厄tum tum将一切政府既好政策妖魔化,令到香港既房屋问题越来越严峻,社会越来越分化,到头来只是苦了市民。
3. Johnny 2017-11-04 08:03:46
政府为市民著想帮佢地上车分享资产增值既好处,可惜社会上太多好似笔者咁既所谓砖家同政棍厄厄tum tum将一切政府既好政策妖魔化,令到香港既房屋问题越来越严峻,社会越来越分化,到头来只是苦了市民。
4. 一个小小小小业主 2017-11-04 15:00:24
是否要捉晒全港业主去坐监先合理? 业主冇交税冇任何贡献?
定系作者红眼症发作?痕买楼痕到傻左。
不如简单d改做共产啦,最好同诚哥分身家就最合作者要求,咁先公义吗。
5. Bos Fan 2017-11-04 16:11:19
老板咁低税率,要加。打工仔税也要加税。公务员也要减薪。
6. FrancisCF 2017-11-04 18:22:05
作者,你这篇文章意义系咩?
前文后理冇咩关系。





7. gklj 2017-11-05 07:15:27

   乜唔系对弱势社羣 , 基层 , 公务员和示威者最友善咩?
8. gklj 2017-11-05 07:19:57
 
  差D漏咗议员 同 毒传媒