地產博客 > 絲絲細語 返回
瀏覽人次:14288    回應:0
絲絲細語

搬往港島東

 

左丁山

2018年6月9日

  中環甲級商廈租金日高,古老大律師行、大核數師行、外資證券公司已頂唔住租金壓力,陸續轉移搬往鰂魚涌,益晒太古地產,因為有名你叫,太古坊就是太古地產名下物業。英資大公司之中,置地在香港三十年來,不見有地產投資大動作,自遷冊後,只能緊守祖宗中環地王物業,成為不進則退格局(以地產投資而言);會德豐老早已成為華資控制嘅公司,唯獨太古地產早着先機,八七年間投得金鐘地王,復於糖廠街華蘭路一帶不斷併購舊工廈、舊樓、打造一個鰂魚涌商業大廈帝國,確係有眼光有能力,可成為收租股股王。

  不過經營商場方面,太古地產就差一皮半皮嘞!譬如將九龍塘又一城控制性股權賣咗,便是一個失着;又譬如自重組太古廣場租戶,趕走一啲外國人最有集體回憶有27年歷史嘅Dan Ryan's與Grappa's,就令好多熟客感到莫名其妙。南華早報網站於6月4日有一段報導,Iconic Hong Kong restaurant Dan Ryan's replacement Operetta closes after less than two years.講及Dan Ryan's被逼離開之後,新餐廳Operetta捱咗兩年,要換招牌嘞。連地盤總監惡佬明都嘆息:「Dan Ryan's生意好好,我都有帶兩個仔去食扒,抵食夾大件,都唔知幾多人幫襯,但太古係要佢走,引入新餐廳,口碑麻麻嘅啫!」又聽到消息話太古廣場三樓嘅COVA,好靜局,係飲下午茶嘅好地方,但可能要搬到其他樓層喎,總之新一代嘅商場管理人嘅經營手法確係「新鮮」,譬如將生意極好嘅Domani意大利餐廳趕走,換上一間英國菜式餐廳,現在咪又係水靜鵝飛!或者左丁山一代思維老化咯,唔係幾明白所謂新潮及年輕化嘅意思。

  一日撞到一位分析師,佢話自細(由中學開始)就睇左丁山,現在已成為研究部董事,即將由中環搬去鰂魚涌,交租畀太古地產,公司董事會認為租金要慳喎。公司可以慳租,分析師就嘆息:「我在新界北區買咗樓,返中環還算方便,去到鰂魚涌就幾煩,想話搬去太古城或北角,交易費用太高,先賣(樓)後買吖,還是先買後賣呢,諗吓都煩死人,兼且印花稅高,無端端交幾十萬印花稅,又係好痛苦!」咁就茲事體大,要諗清諗楚先,老中青三代香港人皆為買樓換樓呢件事煩死也。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼