地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:21368    回應:5
敢說亮話

茶餐廳亂話(566)酒賤常嫌客少

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年9月13日

  今早去到茶餐廳,老闆話在網上有50首關於中秋節的詩詞推介,但有48首佢唔識,只識得蘇東坡的「水調歌頭」以及李白的床前明月光。我睇一遍,發覺差不多全部都不是與中秋節有關係,如果俾我揀,有一首一定入圍,就是蘇東坡的「西江月」,這首詞是寫在「水調歌頭」之後。當時,蘇東坡已經被貶到唔知是潮州抑或是瓊州(海南島),中秋節收到太多酒,冇人陪佢飲,除了寫了酒賤常嫌客少之外,還做了東坡肉。雖然有人話應該是「酒賤常愁客少」,但我認為蘇東坡不是做生意,愁什麼,他只不過嫌冇人陪佢飲酒。

蘇東坡「西江月」

世事一場大夢,人生幾度秋涼。

夜來風葉已鳴廊。

看取眉頭鬢上。

酒賤常賺客少,月明多被雲妨。

中秋誰與共孤光。

把盞淒然北望。

  政府突然強攻新樓空置稅,在現時環境下,有錢都唔敢買樓,地產商好快就會話酒賤常愁客少。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2019-09-13 11:28:41
正苦又玩side track嘞 ! 將收地起公營嘅焦點…轉帶去空置稅、有銀買樓使乜你關心…掘低地腳·比佢地上車…係唔係單保埋買咗實升先…跌就又多一班上街嘅義士、收番滿足千零個貴族…嘅遊樂地…起公屋啦!幾十萬基層排緊隊…等到夭荒地老…先至要關心 !

2. 望東樓 2019-09-13 15:06:56
你班地產哥連警察都唔俾進入旗下商場,咁點解同你哋客氣?
3. 乜春 2019-09-13 15:33:01
「新樓空置稅」同動用「收回土地條例」係因爲有地產商累街坊。佢唔支持「止暴制亂」,仲發聲支持「黑衣」。求仁得仁啦。哈哈
4. 乜春 2019-09-13 15:56:27
人民日報叫香港班地產商,唔好囤地炒高樓價令港人水深火熱,先至係對年輕人「網開一面」。精警!哈哈
5. 我有一計 2019-09-13 19:09:08
我有一計:凡是市民買酒,都可以憑單到稅局申請退款,這樣一定可以酒貴兼且客多,我的這一計非常有效,希望考慮考慮。