地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:30330    回應:109
敢說亮話

茶餐廳亂話(544)明朝是如何滅亡的

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年7月11日

       今早去到茶餐廳,見到有熟客教仔。佢個仔話,學校的通識課話明朝滅亡的原因是沒有民主選舉,熟客話通識搞錯,明朝滅亡的原因是吳三桂引清兵入關,仲話現在香港有很多吳三桂,仲問我係唔係。

       我不評論現在香港是否有很多吳三桂,但明朝滅亡的原因是輸給由民主暴力選舉出來的李自成,勉強可以說通識課講得啱。不過,李自成的江山亦守唔到幾耐,吳三桂衝冠一怒為紅顏,為了陳圓圓引清兵入關。換句話說,由民主選舉產生出來的李自成是很短暫,結果仍然是輸給不是由民主選舉產生的清努爾哈赤。如果教通識,一定要將來龍去脈說出來,不能斷章取義曲解明朝滅亡的原因是因為崇禎皇帝不是由民主選舉產生出來。至於香港現在是否有很多吳三桂,這是政治問題,我不會作答。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 這是政治問題 2019-07-11 13:17:41
民主波吹完一輪之後, 餅仔照例分唔云, 結果又係講拳頭。
2. 占士 2019-07-11 14:03:39
3. xx 2019-07-11 14:06:04
基本上,全部嘅民主派議員都是吳三桂. 這很明顯。 即使博士醫生不想說出這個事實。
4. xx 2019-07-11 14:08:20
基本上,全部嘅民主派議員都是吳三桂. 這很明顯。 即使博士不想說出這個事實。
5. HOng Kong daily 2019-07-11 14:13:24
根據香港所謂民主派和黃絲的質素, 如果有民主選舉的話,香港會立即死亡。
6. onclerkclerk 2019-07-11 14:28:05
立法會也有幾個內奸議员,引领.xdy8暴民入立法會破壞。
7. onclerkclerk 2019-07-11 14:28:33
立法會也有幾個內奸議员,引领暴民入立法會破壞。
8. 路過 2019-07-11 14:49:16
To 5樓 你講得無錯,香港人根本未準備好,起碼大多數港人係,美國點解要堆民主,希望大家由英國人變美國人依段時間既歷史睇起,唔同既經歷就會演變出唔同既體制,唔同既地方亦都只合適唔同既制度,我意思唔係話中國永遠都唔可以用美國既民主制度,但要時間慢慢演化,唔係你今日講要,聽日就俾你,咁同小朋友扭玩具無分別,如果連睇歷史都斷章取義的話,咁我諗依個人都唔適合講民主
9. Hong Kong Daily 2019-07-11 16:54:54
 路過兄, 完全同意你的意見。基於這次騷亂事件,太多的香港人太天真,別有用心人可以太容易控制這樣一群人了! 即使理由太荒謬,黃絲仍然會相信這樣一群小人並反對政府。很難理解為什麼這些人如此愚蠢。
10. To: OnClerkClerk 2019-07-11 17:06:22
不僅是幾個內奸議员,所有民主派議員都是內奸議员。 那些沒有在7月1日出現的內奸議员,他們只是在後面計劃和控制。 他們想要製造一個血腥事件。他們很驚訝在立法會內找不到警察,這超出了他們的期望。 因此他們繼續抱怨並攻擊警察。
11. 現代漢奸 2019-07-11 17:22:50
嘥氣,現代漢奸明顯是孫中山引日本入關,推翻滿清,
而蔣中正引蘇俄,美資,亦是,
老毛也是引入俄資,美資,
三者都是現代漢奸,仲可以講什麼.
改革開放的也是因入外資,剝削國人,也是現代漢奸,之前的內地網站(烏有之鄉)一直咁罵
12. HK people 2019-07-11 17:56:57
越民主的地方,經濟和民生越差,大家可以看看台灣、西方國家,他們的經濟越來越差,不見得他們生活愉快,只日日生活在爭權之中,
13. 真的好多 2019-07-11 18:43:38
吳三桂,多就冇作用了,通了天,執政者便有心理準備,怎會這麼容易給你引清兵入關,只是正邪對決,最後勝者為王敗者為寇。
14. 路過 2019-07-11 19:45:06
民主本質係由人民作主,即係每個人都有權利,亦即係若果大多數人認同既事視之為合理,依家既情況係人數唔夠人多個邊不定用懷柔,脅逼,色誘,同情,去令中間小數派站係佢地個邊,依種情況係咪似曾相識?係咩政權會用依啲手段?担白講若果到咁明顯都未睇得既話,香港人係唔應該講民主
15. 道德高地肚內的蟲 2019-07-11 20:31:03

立法會警察退守,義士有幾小時在立法會內完全民主自由,
結果完美演譯,結出民主自由的果實,把立法會掃平,遍地開花.
最後不是出現理想天堂,而是所有人撒手離開,剩下爛攤子,無人負責任.破壞用一小時,重建要一年.

這就是各顏色革命受害國家的小縮影.



16. 樓市中哥 2019-07-11 22:37:15
唔明……
如果香港人質素都唔夠普選,我諗世界無咩地方夠。

其實基本法已經說明香港人有權普選特首。得罪講句,大家或中國現在怎樣演譯,只不過是骗徒的行為。
17. 路過 2019-07-12 00:59:36
To 16 我估你應該都係中年人,我想問下你有無胆量講你已經接觸過香港咁多階層既人?我諗如果你接觸既人都係相對收入高既一批,我相信你就已經係屬於香港小數,香港之所以唔可以未能夠講民主,絕對係因為香港教育出左問題,你如果有留意下德國既教育,幼稚園開始教小朋友規劃人生,反觀香港?我相信不言而喻,如果有一種觀念,係從小學已經開始灌輸的話,我相信小朋友長大肯定會覺得個樣野係正確,如果你係管理層級別,我相信你都會曾經遇到有啲人做錯野,夠膽同你講老師話點點點,其實大家一路講緊既民主,只係想得到更大度既自由,但並唔希望付出任何義務,我地既低稅制,無強制服兵役已比好多地方好好多,大家爭取民主以後想得到啲咩?我都好想知,如果你話得到民主後政府會無咁腐敗?請你認真研究美國政府
18. 路過 2019-07-12 01:01:47
另外,如果香港真係有普選,老實講我覺得會係周潤發做特首
19. 睡魔 2019-07-12 01:27:43
香港漢奸多的是,沒人打擊,只會越嚟越多
20. 蔡大頭 2019-07-12 05:57:22
@16樓, 建議精讀"中英聯合聲明"和"基本法", 好似有說明在一國框架下, 如何建立兩制, 除"港人高度自治", "50年基本不變", 也有提到香港選舉方法和過程的, 因而, 當日"袋住先", 可以說是朝普選同一方向的一步, 而且是一大步. 
講到民主, 不是少數服從多數而避免"多數的暴政"嗎? 如何今日以"少數的暴政"而將整個香港拖垮? 當然, 放到國際關係層面, 以種種手段 -- 打仗不為輸贏, 是為了明天有更多仗打, 以癱瘓香港政府施政, 四分五裂中國為終極目標, ..............明白了,  十分感慨. 
21. 自我陶醉 2019-07-12 08:36:10
通識教育目的就係要訓練學生有批判性思維,唔係人講咩就信咩,自己聽到嘅資料要從唔同角度思考,就好似呢句:
“學校的通識課話明朝滅亡的原因是沒有民主選舉”

通識課話,即係咩? 係課本話? 係老師話? 係同學自己話? 資料從邊度傳出嚟? 是否可信? 是否有代表性? 

通識科係引導學生自己思考,你估中史死背咩? 就算係中史,所有朝代衰亡都有十個八個理由, 千祈唔好人云亦云,當香港啲學生白痴。 就算係老師講出嚟亦唔代表一定啱,要自己去搜集資料、印證、分析,呢啲先叫做批判性思維。

可能讀完通識之後,有了獨立思考,唔容易被人洗腦先係呢科最大問題。

建議大家評論前,先了解通識教育實際是什麼,教學方法如何,再聽下我哋嘅尖子點評價,好過只曉得道聽途說,以訛傳訛。

http://news.now.com/home/local/player?newsId=354939

22. 路人XX 2019-07-12 09:27:46
買股票最自由,咁多選擇,無人迫你買,每個買股票嘅人都肯定經過獨立思考,辛苦錢冇人想輸喎。

最後,十個人咪有有九個輸錢囉。

有時候好老練嘅投資者都會中招,如果有初出茅廬嘅細路走去買股票,死梗!

大眾唔輸,大鱷又點贏?

我睇唔到依家香港嘅情況,同股票嘅大時代有咩分別。

23. 真真薯片 2019-07-12 09:34:10
香港如果行完全民主普選的確無死路一條,因為反對派既人實在太過唔惦,佢叫你支持普選,只係想借你枱橋枱佢上去做特首,反對派一上左去,肯定巧取豪奪,吃相難看,同今日既建制派完全冇分別

但完全冇得選特首,又會出現今日特首完全唔需要向市民負責,無論幾多市民上街叫到聲嘶力竭,特首都可以當耳邊風,然後施展權力的傲慢,動用正苦機器打壓市民,就好似依家咁既情況

香港民主既第一部應該係彈劾權,推舉權反而唔重要,即係邊個上去做特首冇乜所謂,可以由北京揀邊個做特首,但係呢個阿爺指定既特首上任一段時間,或社會出現重大問題時,需要接受全民投票考驗支持度,例如佢做夠五年投一次票,支持度不足50%就必須下台,阿爺搵過另一個做,又如果社會出現重大爭霸,有超過70萬人(十份一人口)聯署要求彈劾,就可以立即發動全民彈劾公投,如果有超過一半票數要求下台,則特首必須下台

香港係中國一部份,中國同香港人都有份,所以政權由中央指定,但要接受民眾規管,做得唔好民眾可以踢佢走,咁既安排比較合理,不過示威者淨係要一步登天雙普選,唉,其實雙普選除左幫反對派發達,一d用都冇,不過d人唔會聽
24. 路人XX 2019-07-12 09:35:47
未夠18歲唔俾買龍虎豹,點解呢?
細路仔心智未成熟,驚睇壞囉⋯⋯
有咩衰得過龍虎豹呢?
NED支助嘅政治課教材囉⋯⋯

25. To 22 2019-07-12 09:43:19
真哥, 如果唔係有條深圳河, 就唔會有修例事變啦係唔係? 而家淨返廿幾年, 啫係四屆多一啲, 胡應湘話齋, 搞得黎都登訃文啦。
醉哥, 狀元得十二個喳。
27. 真真薯片 2019-07-12 11:07:50
咁又係,搞得黎都夠鐘
28. 自我陶醉 2019-07-12 11:17:08
25樓

最民主都係你,你係咪想同年青人做個普查呢? 如果有人話學校老師教明朝滅亡只因冇民主,可唔可以講得出邊間學校,邊個老師? 點解唔直接去投訴佢?

警隊有一個徐步高,係咪代表警察個個都係黑警? 係咪代表警隊制度一定有問題?  我唔反對老師應該通過品格審查,確保他們有一定的道德標準,但做政治審查是否有必要? 香港人到底仲有冇權選擇自己政治取向?

29. TO: 自我陶醉 2019-07-12 11:34:27
香港政府讓香港人有權選擇自己政治取向. 不過,黃絲不讓你這樣做。你只能聽他們的話,嚴格按照他們的指示去做。這些人只是一群瘋子。就像人入邪教.
30. To 28 2019-07-12 11:42:32
醉哥, 明朝覆亡響我個年代係中二嘅中史內容, 當時絕對唔係教因為吳三桂, 到 CE 再讀, 也不是因為吳三桂, 基本上吳三桂係冇乜角色, 入場冇前傳, 吳三桂嘅角色係用黎講之後漢人同綠營被重用同三藩之亂再講曾國藩. 我唔明嘅係(如果、啫係如果真係)點解而家課程會將兩者拉上關係? 定係冇關係又話有關係然後等大家去發現原來冇關係. 如果人人讀到狀元咁當然係可喜可賀.
31. 自我陶醉 2019-07-12 11:43:06
“仲有廿幾年,搞得黎都登訃文啦" 呢句本身已經係政治不正確。

是未日論嗎? 點解要假定2047就係一個未日? 50年不變,50年後變得更加好可以嗎?
32. To 自我陶醉 2019-07-12 11:46:04
50年不變,50年後變得更加好可以嗎?


可以,不過要問下引刀同唔同意先。
33. 乜春 2019-07-12 12:17:05
民主係好野黎架。自從菲律賓同印尼有咗民主之後,香港就滿街都係菲傭同印傭。哈哈
34. 向泛民说不 2019-07-12 12:25:50
自醉,经过今次之后,本人唔信2047,本人相信在过10年,阿爷和老美在科技上决胜负之后,就会顺便清理香港的耶教极端分子。中央不可能比邪教继续乱洗脑。
阿爷在新疆的训练营是用来管理伊斯兰极端分子。伊斯兰国家包括土耳其no complain。但是耶教国家却反对。,其实证明训练营是最人道和人性化的解决邪教问题。
35. 50年後變得更加好可以嗎? 2019-07-12 12:38:59
哩個問題, 在同質化之下真係唔敢講, 到時都唔知仲有冇特衰護照, 因為中國公民中的香港特別行政區永久性居民如果仲有分別嘅話在果個時境都唔知係咩概念?
36. 自我陶醉 2019-07-12 12:59:29
30樓

咪係囉! 中學先讀歷史,點解小學會講明朝滅亡原因? 你知唔知邊間學校講?邊個老師講? 講法係點? 不如你講嚟聽下。


33樓

民主係咪好嘢我唔知,我只知一枝槍落在唔同人手上,結果都可以好唔同。

極權又係咪一定好? 不如你去北韓睇睇。 最有遠見其實係秦始皇,一早就知道知識分子唔係好嘢,一早就焚書坑儒,咁佢可唔可以阻止秦國滅亡?

一個國家,要面對國民,要與時並進,小病是福,六四給領導人反思機會,之後越來越開放,越來越進步,中國先會有今天成就。固步自封只會令國家步向滅亡,絕對唔會令佢更繁榮!

37. 引刀一快 2019-07-12 13:08:24
To 32樓

有大灣區,50年當然可以更好喇,如果飛埋地,咁就係必然更好喇。
38. 引刀一快 2019-07-12 13:11:01
自我陶醉兄

既然係小學,咁消息來源就好可能係小學生輾轉傳番出嚟嘅。
39. 路過 2019-07-12 13:38:05
To 36樓 所以我係第二個博士post已經講過,香港係由個底爛開走,即係教育,人地用左幾十年時間慢慢滲透你既教育糸統,你就知有幾恐怖,唔好話睇戲咩,其實電影只係避重就輕唔寫到肉,現實世界所發生既暗戰係仲可怕,各位有小朋友既家長,唔好成日話工作忙,睇緊啲個小朋友啦,唔係好快會係家族聚會裏面,普選過個老豆老母架啦
40. 自我陶醉 2019-07-12 14:17:49
39樓

我係你就即刻帶子女離開呢個咁危險嘅地獄。 哈哈哈!
41. 乜春 2019-07-12 14:23:49
原來民主只係一枝槍?啊,明白哂!不過如果你有飛彈,咁你要槍做乜呢?

木宰羊
42. 自我陶醉 2019-07-12 14:45:16
向飯

曾幾何時,我好似聽過中國宣佈已經關閉所有勞改營,原來是改名做“訓練營”先真, 你小心會洩露國家機密啊!

話時話,你識邊個邪教會像39樓講提倡普選爸媽? 我活到幾十歲,都只聽過這一句:“不愛爸爸,不愛媽媽,只愛國家。”  從冇聽過要普選爸媽啊!

43. 乜春 2019-07-12 15:15:59
黑警徐步高係畀洗咗腦,所以咁暴力。報紙登過佢2003年遊行時,手舉民主標語。

無端端講秦始皇焚書坑儒?不如講下美國政府立國後,爲咗搶印地安人土地,幾十年間用騎兵同機槍屠殺超過一千萬原住民;又或者講下1962年,美軍在越南美利村大屠殺,殺死幾百個手無寸鐵婦孺;更可以講下美軍用原子彈殺死幾十萬日本平民,時間上都近d呀!下話?

木宰羊
44. 自我陶醉 2019-07-12 15:16:13
38樓 引刀兄

咁俾唔俾有人老作或者個學生根本未完整講晒成段對話先? 網上嘅資訊,十居其九都係老作,有校名,有老師名,有說話內容,先有討論價值,否則大家都是道聽途說。 謠言止於智者,不值一提。

45. 自我陶醉 2019-07-12 15:22:50
41樓

我都明白哂! 以你嘅水平,我都相信民主對你真的毫無意義。唔阻你繼續宰羊! 哈哈哈!

46. 路過 2019-07-12 15:29:16
To 42 普選爸媽只係個比喻,我意思係當教育教你人天生都有自由既權利卻無公民義務既時候,就等同你叫小朋友洗碗做家務小朋友會問你點解一樣,屋企咪有工人囉,凡事唔駛講到咁實質既,潛移默化係改變你思維方向,唔係叫你點做
47. 真真薯片 2019-07-12 16:00:17
醉兄,算啦,好多人想香港取消一國兩制,全面回歸中國,覺得咁先係愛國,我都希望大家最後可以求仁得仁,全中國包括香港用同一本護照,得一種貨幣,參加奧運世界杯只有一隊,咁就天下太平
48. 路過 2019-07-12 16:22:48
唉,又分群分類
49. 自我陶醉 2019-07-12 16:29:19
薯片兄

如果取消一國兩制,有人可以領導香港發展到同深圳、上海一樣咁繁榮,我唔介意。 最怕係搞到唔湯唔水,捉咗100萬人去訓練,其他年青人進行洗腦教育,再換番200萬其他人落嚟,然後繼續實施所謂的港人治港,繼續讓那一少撮人隻手遮天,吸盡香港最後一滴血,咁就真係玩完了。

50. 咁就天下太平 2019-07-12 16:44:43
十幾年前小弟同內地同事講, 禾上黎你又係跨省黎, 大家都要租屋食飯, 但我有你冇嘅優惠同扣稅, 你仲幫我執食飯發票, 哩種超國民待遇, 你覺唔覺得國家對你好唔公平? 佢諗左一陣, 話嘩我真係冇咁諗過呀。
51. 乜春 2019-07-12 17:38:16
我係唔愛國嘅,愛國就唔會揸住外國護照啦!只係唔抵得有無知者連外國都未住過,連民主係乜都唔知,只係人云亦云。係咪好好笑呀?哈哈
52. 十一哥 2019-07-12 17:39:14
50樓  衹要5%老表有陀地心態…香港早早百佳!

53. 乜春 2019-07-12 17:43:04
民主只係一枝槍都講得出,證明完全唔知民主係乜。真係土!哈哈
54. Hongkong People 2019-07-12 18:10:17
自醉兄,

你又唔好講到香港好似有好多血俾人吸咁,睇返香港回歸之後,面對亞洲金融風暴;樓價跌足8成,失業率高躆8.5%, 股票市場每日成交不足百億,如果唔係04年嘅大陸自由行同 CEPA嘅輸血行動,香港都唔知幾時可回魂,大陸到而家都唔和吸過香港咩血; 你話人哋吸盡香港最後一滴血嘅講法,有D反骨,似吃碗面反碗底囉!
55. 昂卵狗狗 2019-07-12 19:00:00
醉猫本性就是這樣 !
56. 自我陶醉 2019-07-12 19:23:58
Hongkong People 姐

我幾時講過大陸人吸我哋血? 你睇呢個世界,只係用自己嘅主觀想法,一切都係基於自己假設,根本唔會了解到現時嘅社會狀況。 

現在連大陸都係俾香港吸緊血,我講嘅呢一少撮人,抬高地價,殺鷄取卵,破壞香港競爭力,造成民怨四起,社會分化,不但無能力帶領香港,亦幫唔到國家發展,仲會拖慢全國發展步伐。

57. aa+ 2019-07-12 21:52:53
醉哥,

如果你周围的环境不是很好的话, Critical thinking 出来的结论以是有问题的。

学校, 香港周围的报纸, TV, 学校里的参考书有多少是说共产党好, 大陆好的?  学生找到的, 看到的, 听到的都是负面。

结论当然是负面的。这就是西方洗脑的高明之处。

当你说critical thinking 怎么好时, 要把我上面几段加上去。

不然, 你的言论也是一种洗脑!!
58. 路過 2019-07-12 22:08:07
總之我認識既香港人係好總明啦,香港人唔係政治冷感,而係知香港依個彈丸之地,只有經濟好,施政暢通,百業興盛先係香港人能夠幸褔既,若果大家真係有幸爭取到所謂既民主,但係好多行業係香港消失,大家又無辦法唔去其他地方先做到自己喜歡既工作係咪又係大家想要既野呢?
59. 乜春 2019-07-12 23:39:33
"無辦法唔去其他地方先做到自己喜歡既工作"

係好似民主國家如菲律賓、印尼、泰國等,佢地嘅公民無辦法唔去其他地方先做到自己“唔”喜歡既低薪劳力工作呀,陰功!
60. Hongkong People 2019-07-13 00:05:10
自醉兄,

Sorry, 我理解錯你嘅意思.

不過,我之前都講過,樓價升到咁高,主因係美國長期低息同QE印銀紙,次因係供應不足; 香港咁低稅率,髙地價其實係間接稅,填補咗低稅率嘅稅收不足問題; 睇返97-03年樓價下跌嘅時候,賣地收益劇減,政府財政赤字,當期時,阿松做財爺講緊香港財政儲備只可捱5年,要考慮開徵消費稅,好彩04年有自由行同CEPA,經濟同樓市都反彈,政府嘅財政收入先改善,無再提開徵消費稅.

其實,上次都同你討論過,無乜嘢地產霸權,政府同地產商都無法左右市場走勢,政府都只可以行政手段moderate走勢,但無法扭轉趨勢;  大家要同意兩個原則, 1. 負責任嘅政府唔應該賤賣香港資源,香港土地資源缺乏,可以賣得貴,冇理由去平賣,地賣得平都唔代表第日地產商會賣平,一般佢地都因應市場定價  2. 商人逐利唔係錯

你上次都講咗一堆你覺得官商鈎結嘅情況,我都回應過嗰D只係政策漏洞,好少事,亦左右唔倒樓市走勢;你冇再同我繼續討論,以為你同意我嘅講法添;今日見你又係咁講,似乎都係同一思維,又係一堆官商鈎結, 吸盡人血甚麼的...
61. 引刀一快 2019-07-13 00:27:26
同意自我陶醉兄嘅睇法,香港就係俾地價玩死,買乜都貴過人,質量又未夠日本仔,細路冇咗上進路徑。
62. 真真薯片 2019-07-13 01:49:18
工作關係我接觸奶多大陸人,有做官亦有打工,普遍算中上產,一線城市請中心有兩三套學區房果種

佢地都受過高等教育,識同你講邏輯,吱係果種郁d叫人衝解放軍軍營既腦殘,但同佢地傾多兩句,發展佢地真心覺得共產黨政府好,香港反共產黨係錯,原因非常簡單,比你係大陸搵份4萬人仔既工,住靚樓揸靚車有仔女,過去十幾二十年冇親身受過任何迫害,將心比己,你會覺得共產黨對你好唔好?

大陸入世20年,類似既幸福中產階級應該最少有3000-5000萬人,你唔好理佢民唔民主定點,生活過得好唔好係非常明顯,人呢生活好就自然支持政府,道理一字咁淺

香港搞成咁,問題在於香港好多政策都係侵犯本地人利益,大陸一線城市同新加坡都有大量外來移民,但係人地主要通過房屋將外來人帶黎既財富轉移比本地人,例如大量外省人湧入廣州深圳,拉高經濟同樓價,本地人有樓,就從樓價/收地分享到經濟利益,收左錢自然就收聲,新加坡情況類似,平賣組屋比本地人,本地人放租比外勞,有租收自然收聲

香港大量本地人住公屋,外來人湧入拉高經濟樓價對大部份住公屋既本地人完全冇作用,一蚊都分唔到仲要承受通漲之苦,淨係得地主贏晒,然後貧窮繼承落下一代,再見到劉嗚偉做青年委員會主席,仲唔佛都有火?年輕人依家先反枱,其實已經非常仁慈和理非
63. 引刀一快 2019-07-13 02:19:55
真真薯片兄

呢D人係你接觸過,還是係你長期相處過?

我敢講,對著你呢個香港人,講覺得現況好,好滿意,根本就係條件反射,條件來自兩個因素,第一,口口聲聲話香港人係中國人,實質佢地認為香港人係有外國背景嘅,要裝槓,除非佢好信任你,由細到大都防人,點解要講心底話你聽?第二,就係自尊,絕大部分大陸人都覺得香港人自恃身份特殊,而又暗暗認同香港人有多少優勢,自尊要取得平衡,當然講好話保門面。

唔同地方,對外地人態度都好唔同,廣州算包容,深圳本地人少,上海排外但唔排老外,同收錢關係,未必如你所講咁密切。
64. 自我陶醉 2019-07-13 09:21:47
aa+ 兄

我自小就跟家父回鄉探親,而且近十幾年的工作和投資都離不開國內,親眼目睹這數十年的巨大變化,從小時吃個饅頭是啡黃色的,住的房是破舊的,至今日所有大城市都比香港先進,感受特別深。 

個人認為,他們的資訊不全面,並非反對培養critical thinking 的理由,相反,我哋應該主動提供更多機會和渠道讓更多人可以親身了解祖國,擴闊他們的眼界,令他們有更全面認知,讓他們自己客觀判斷,這才是正道。

我身邊嘅朋友,有很多愛國份子,但亦有不少一提起大陸就會破口大駡的人,就是你說的那些只從書本上、網上或其他人口中得知中國是什麼的香港人。 我一般會叫他們先放下幾十年前的仇恨和恐懼,回國看看,自己感受一下,我甚至會邀請一些朋友到國內走走,到我國內的家小住。 如果每個認識中國的港人都能這樣做,他們慢慢就會發現,國內很多城市一點都不亞於香港,今日的中國,其實已經不是他們心中的中國了。

香港現在的問題是政治被一少撮既得利益者操控,他們只圖私利,不顧社會整體的長遠發展,利用國家對香港的關顧,將國內資金大量引進房地產市場炒作,房價、租金高得令市民難以負擔,令社會發展失衡,貧富懸殊加劇,怨氣不斷積聚。經過佔中一役,還不懂收斂,社會政策繼續傾斜,政府不願面對問題,以大辯論為煙幕,用明日大愚這遠水來敷衍公衆,市民豈會不將責任都算到這回歸後的特區政府頭上呢? 

中央為了全面掌控政治局面,把更多的國內青年送到香港進行同化,令房屋問題進一步加劇,造成惡性循環,直接加深年青人對中國的怨氣,才造成今日的亂局。

只有通過溝通和政制改革,讓政府政策以社會整體利益為依歸,解決房地產獨大的問題,社會才能回復平靜,才會有均衡發展的機會。 家和萬事興,家衰口不停,以往有強權無公理的一套,就算短期內奏效,長遠也解不開香港現時的困局,繼續下去香港很快就連二線城市都不是了。


65. 高登友 2019-07-13 09:32:39
自醉講來講去都係高登仔口中地產霸權、溝淡哩套,咁嘅認知,好難上進喔。
66. 自我陶醉 2019-07-13 10:57:41
Hongkong People 姐

我只是將自己所見所想說出來,其實每個人都是獨立個體,永遠都不會見解完全相同,各有自己看法一啲都唔出奇,若要人似我,除非兩個我。 

會釣魚的人,懂得自己找合適地點垂釣,根本唔會被地域局限,只有不懂釣魚的人,才會怕今日釣魚的地方明天會消失,這是我們的共通點。 大家各自表述,求同存異,發揮香港多元包容嘅特性,不一定是壞事啊!

67. 路人xx 2019-07-13 11:51:10
自醉兄,呢度最無資格投訴地霸、政府的應該係你。唔好忘記你一直睇跌呢,唔好怪别人。
68. 真真薯片 2019-07-13 11:53:23
刀兄,我同d大陸朋友一齊入一間公司度做,一齊由細做到中層,識左十幾年,屋企都上過幾次,熟到爛嫁啦

大陸的確係出現左一大班有錢既中上階級,你去貴商場入面最貴果幾間餐廳睇下,幾本上都滿坐,就係裡面果d人,深圳人口2000萬,當中有大約500萬人(尤其是享受到樓價升既本地人)滿意生活唔奇,咁全國有3000-5000萬人滿意都唔奇,另外,國內資訊極度唔對稱,佢地睇唔到612港警開槍暴打夏確道既和平示威者既場面,再加上大量中間有心人將事件講成係港獨(官方媒體基本上冇提港獨,但係大陸民間流傳消息80%話係搞港獨),所以大陸人對香港依家既事普遍反感,係合理既反應
69. 向泛民说不 2019-07-13 11:54:37
真真,比公屋你又鬧,唔比公屋你鬧,究竟你想點呢?要公屋or唔要公屋呢?

當然公屋的問題就是令香港人失去了進取心。證明了你們泛民鼓勵福利根本就是糖衣毒藥。

97年到現在,其實居住公屋很容易就存首期。跟著買樓。除了到了最近這幾年之外,因為樓價開始高。為什麼香港班廢佬公屋佬唔肯存錢去買樓,現在樓價升了,先來妒忌,有沒有病啊。
70. 向泛民说不 2019-07-13 12:03:06
真真,唔L好自欺欺人,現在那批人追求的不但是獨立,不過他們追求比獨立更加高的,要獨立權利,要啊爺政治傾斜,可以做反共基地。又要阿爺保護。你當阿爺傻的嗎?阿爺不定性班暴徒是港獨,因為還不是時機。但是時機一到,一定會清除香港這個病毒。
你地班廢材仲活在過去,完全不知道時代在改變。

【反送中】黎智英:香港人需要知道美國站在他們身後|蘋果新聞網|蘋果日報

71. 向泛民说不 2019-07-13 12:18:57

什麼叫港奸,賣港賊。泛民狗將香港變成了中美貿易戰中的美國佬的馬前卒。


黎智英: 美國人已經知道香港願意為美國而戰鬥



72. 認同自醉 2019-07-13 12:54:56
認同自醉兄。宜家社會上戾氣重的主要原因來自房屋問題,這個原因也同樣適用於自醉。因為提子係酸嘅。
73. 自我陶醉 2019-07-13 13:24:36
67樓

任何香港人,見到香港今日搞成咁都有權出聲。最冇權出聲嘅人,係對社會沉淪視若無睹,對社會分化無動於衷,依然只顧炒個不亦樂乎嘅人。 你有冇見過以前睇好日軍,甘願墮落做漢奸助紂為虐嘅人會抨擊日軍侵華? 呢啲咪叫狗瓦坑有條路囉!哈哈哈!

74. 路人xx 2019-07-13 14:01:29
所以有人話你嘅認知同高登仔水平一樣,到宜家仲把樓市上升責任推俾政府地霸,無視供應需求低息環境,時唔時玩下不倫不類嘅比喻,仲以為自己醒,係咁上下啦。
75. 自我陶醉 2019-07-13 14:59:06
74樓

快啲吠多兩聲喇! 再唔吠冇機會喇! 又睇下低息可以救你幾多次。 

你以為全世界淨係香港先有低息環境咩,傻仔! 唔係我唔想睇好,不過咁嘅管治質素,咁嘅水位,梗係留俾啲唔識釣魚嘅人喇! 哈哈哈!
76. 路過 2019-07-13 15:49:46
To 74 如果你話政府無利益傾斜,未免係企左係利益立場個邊講,衣食住係人既根本,好明顯樓價可以咁高完全源自供應不足,情況好似以前貪心既商人屯米一樣,當時依種情況係可以判重罪,今日亦好多人係屯單位,你可以話俾我聽無,但政府絕對有責任維持社會平衡,如果你話政府實施一啲政策係會令既得利益者受損而唔推行,就好肯定係錯的,你所講既市埸定律明顯有人為成份係裏面,唔同農作物失收導致供應短缺,係人為地導致貨源不足,打過比如發展商投得地皮後拖慢起樓,連大陸你曬地皮都會重罰,香港係任得你擺,縱容發展商用不同手段去得到不同利益,我諗大家有眼睇到,但唔好會錯意,我唔係反政府既人,我重申我既立場,我認為政府架構絕對出現左好大問題,我舉過例子,依幾年鼠患問題嚴重,我公司係荔枝角附近,平時行過啲巷無野,依幾日行過一大浸死老鼠味,即係證明依幾日滅鼠成功,原來每次政府內部都要將啲野暴光哂先肯做,所以我覺得最應該係有一個獨立小組係監察政府房屋方面既問題,唔係個啲什麼土地小組,研究完兩年講左句香港無地就算,如果咁講都完話無利益傾斜,我無話可說
77. 路過 2019-07-13 16:38:45
另外低息我唔講,供應需求就絕度係需要政府把關,如果把關得唔好,係唔係又關政府相關部門事?如果你話唔應該將民用房既市場同投資房既市場分開,咁就即係利益傾斜囉,同強積金無分別架
78. 唔係我唔想睇好 2019-07-13 16:54:34
自醉兄,你千祈咪睇好,睇好時才真正大鑊。哈哈哈
79. 路人xx 2019-07-13 17:01:47
路過兄,小弟唔識政治,如果認為政府利益傾斜,冇問題,做買賣決定時考慮這因素就是了。睇唔過眼象自醉呢種多年睇錯市,分析來分析去結果總是大跌。而家跳出罵政府罵地霸,呢種象小醜一樣嘅行為。
80. 路過 2019-07-13 17:40:38
其實我亦明白政府唔可以亂施政令到樓市波動,仿佛樓市下滑香港就冧,需然都係現實,但再咁落去香港就會好似澳門只容得下賭業一樣,唔會再有其他野可以發展到, 人才係流動既,但都會去搵就業好宜居既地方,再咁落去香港競爭力係邊呢?
81. 路過 2019-07-13 17:52:58
To 79 我覺得依家有種現像,就係對唔到焦,當大家都知所有市民同年青人講黎講去所謂既無前景,無非都係無非點都無可能自己有一個安樂窩,唔係大家唔願意供,以係個價錢已經去到一個你要放棄所有生活質量先可以換到既地步,絕望點係依度,但就有人出黎要打倒暴政,我想講你就算打倒一個政權都好,都有另一個貪婪既人出現,因人本性如此,可不趁政府弱勢,逼政府硬下心腸解決依個問題呢?依啲先係實質可以改變香港未來既事情,我真係唔希望見到樓市去到一個大到不能倒既地步,然後任由佢自動爆破,情2況就同當年雷曼一樣,無有有勇氣同打得去篤爆依個泡
82. To 79 2019-07-13 18:19:11
呢種行為叫輸打贏要。哈哈哈
83. 真真薯片 2019-07-13 22:43:40
路過兄,

今年上半年一手樓共售出11500個單短,局長話今年全年推地目標係13000個單位

點睇?
84. 路過 2019-07-14 04:37:31
To 83 其實佢公佈有幾多單位義意係邊呢?到時發展商話延後政府都無計,重點係根本政府係無用,所有政策都係發展商話係就係,咁就算話十万又如何?今年推十万,出年推一萬可以嘛,重點係政府無能為力
87. 向泛民说不 2019-07-14 11:02:14
真真,有你地犯民拖後腿,供應量肯定會不斷下跌。

沒有了明日大嶼,發展商肯定和你班暴徒,慢慢磨,唔到價唔賣。

做業主真係多謝你。
88. 向泛民说不 2019-07-14 11:07:46
76樓路過,香港行聯繫匯率,也就是老美幾多美金入香港,香港要印幾多美金*7.8的港元。老美QE之後,估計數千億美金park在香港,所以香港必須印數萬億的港幣。這就是現在樓價大幅上升的原因。香港人面對的是美金海嘯。香港政府要壓抑樓價上升,唯一的做法就是大量建屋,但是你地泛民向地產商傾斜,唔比政府發展土地,所有樓價急升。

你要多謝泛民。


89. 向泛民说不 2019-07-14 11:09:09
84樓,政府已經被200萬暴徒打殘啦,已經進入加急病房,你仲想點呢?
90. 自我陶醉 2019-07-14 11:33:49
88樓 向飯

請問係咪老美迫你要掛美元? 人哋大印銀紙你香港死㗎?  任總六年前已經話要重新檢討聯匯制度,唔好咩都賴美國,賴泛民。你坐架順風車要跳崖,你跳唔跳車? 

連我呢啲政治冷感嘅人上年都識同你講再咁落去香港一定有動亂,香港政府係咪死㗎? 自己檢討下係邊個造成今日嘅局面喇。
 
91. Hongkong People 2019-07-14 13:00:57
自醉兄,

你所講都啱,每個人都有不同意見,本來百花齊放,供給不同觀點俾人多角度思考,誠然是好事.

只是,從根本我不同意你嘅邏輯,而你嘅講法正正係我認為係呢十幾年不斷推升社會戾氣同反政府嘅歪理(我相信你本意唔係想達至呢個效果),所以我不厭其煩地去發表我嘅睇法,樓價升主因係長低息期及美國QE引發嘅資產上漲,政府及地產係無法即時左右樓價走勢.

至於你話港元毋需同美元掛鈎,我想政府同中央一定有檢討,定論係,係呢個時候不變為最佳; 你諗下,港元唔掛美元,可以掛乜嘢幣呢?當年港元由自由浮動為何又要掛鈎美元呢?今時今日為樓價倉促脫鈎,香港經濟又會點呢?740萬人揾食同生活嘅地方呀,負責任嘅政府真係應該𧫴慎D. 
92. 邏輯 2019-07-14 13:37:03
一個係 winner 嘅邏輯,一個係 loser 個邏輯,當然不同。呢個不同正正是當今社會撒裂嘅原因。所以有人反對,有人同情,有人支持。我并未指出邊個係winner, 邊個係 loser,歡迎對號入座。
93. 自我陶醉 2019-07-14 13:57:03
Hongkong People姐,

我五年前已在此留言支持匯改,唔想再重重複複,星加坡、人民幣一樣有掛鈎制度,但全部都係用一籃子貨幣,要做決定嘅人比我更知道應該點做,咩人有咁嘅能力叫任總收聲我亦心中有數。唔改都唔緊要,最多同美國佬攬炒,但千祈唔好有咩事就賴晒聯滙,唔好下下都叫人去美國領事館抗議,人哋冇迫你要同美元掛鈎嘅! 閣下有興趣的話可以自己參詳:

****

67. 自我陶醉
2014-05-17 12:04

一般聯滙與什麼貨幣掛鈎, 有以下考慮:

1. 有那些主要貿易伙伴
2. 該國之貨幣流通量與國際認受性
3. 該國之政經穩定性等因素

按工貿處2013數據, 中國佔香港貿易總額51.1%, 美國7.2%, 日本5.5%, 台灣4.5%, 新加坡 4%, 其他都少於3%。 

94. 路過 2019-07-14 15:14:32
To92 時勢做英雄,勝者為王,敗者為寇,從現實覺度你係皇者我係寇,但我自問對得起社會,對得起家庭,對生命充滿熱情,做緊我喜愛既工作,從事我由細到大都想做既事業,你呢?我介紹一個傳奇王者人物俾你參考一下,佢個名叫神童輝,希望你引以為鑑
95. 自我陶醉 2019-07-14 16:39:06
94樓

唔洗太介意呢度嘅人講嘅說話,可能你唔知,呢度好多winners 都係負責企街派樓書㗎咋! 你無論在人工同對社會嘅貢獻肯定比呢班winners多。  哈哈哈!

96. 路過 2019-07-14 18:21:28
To 95我明白,但依種扭曲左既價值觀亦係香港沉淪既主因之一,吸毒係即刻有快感,但要你付出然後先得到快樂,你願意嘛?
97. Hongkong People 2019-07-14 18:43:48
自醉兄,

其實大家都知港元最終去處,只係等人幣自由浮動,但我亦知跟人幣短期內掛鈎,香港經濟只會死水一潭,因為developed經濟去承受developing 經濟高利率.係呢個過渡時期,又走去掛一籃子(睇外貿超過50%係人幣),睇怕未行順又要改元易徹啦!何必拆騰呢?


98. 邏輯 2019-07-14 22:30:55
哈哈,真有人對號入座,仲又擺出loser慣用招數 - 話人係 AA.
99. 自我陶醉 2019-07-14 23:32:05
96樓 路過兄

你做人做事嘅態度值得敬重,你講嘅問題就係由嗰一班既得利益者製造出嚟嘅現象。呢班管治香港嘅所謂精英,手段卑劣,一方面拒絕優化聯匯,目的是維持人為嘅低息,再利用低息壓低港幣價值,以便從大陸引入大量資金,抬高資產價格,另一方面蒙蔽市民,日日話樓價升係美國問題,係聯匯問題唔關佢事,至令香港年青人要為二百呎捱足一世,呢個就係香港長期低息嘅真相,樓價不斷上升嘅真相,亦係動亂爆發嘅真相,而修例只係引爆市民對政府不滿嘅導火線,所以政府就算取消修例,動亂都依然會繼續。

100. 自我陶醉 2019-07-14 23:37:11
Hongkong People姐,

你唔覺得自己講法好好笑嗎? 中國係世界第二大經濟體,比歐盟還要大,現在連美國都怕咗中國,香港GDP只佔全國不到3%, 到底中國是developing 定香港先係developing?

101. 路過 2019-07-15 00:48:28
To 99樓 依個好耐之前已經知,有曾生個代,個班高官就已經為左政府有糧出無所不用奇整,高地價政策就係好例子
102. 大陽春 2019-07-15 09:18:52
香港土地問題搞成咁地霸同泛民政客負同等責任。超高地價地霸當然得益,但同時也造成社會動盪,有利反對派。

泛民為了選票及造就民怨,凡系有利開發土地的方案(如塡海,減少郊野公園,輪入外勞)必反,只識聚焦在140公頃golf course。而且香港系傑青人人熱愛保育。

所以話超高地價,是香港人的集體共識及成果,不要怨天尤人,香港人自食其果。

大家打殘明日大嶼吧,無埋這二十萬個單位的潜在供應,更加可以確保香港樓價未来二十年只升不跌,大家happy呀。

103. 自我陶醉 2019-07-15 10:40:42
102樓

你太睇得起我哋班泛民了,香港政府要做嘅時候,所有泛民+100萬市民上街都拉佢唔住,嗰一千幾百個反塡海、反開發郊野公園嘅騎呢啡可以攔得住佢嗎? 我哋班年青人個個捱緊貴樓、貴租,有冇人咁得閒出嚟反對你起樓? 如果泛民用啲咁嘅理由叫年青人出嚟遊行你認為有號召力嗎? 講到尾,政府做唔做都係睇佢背後嗰1200個老細咩取態,做場戲話你知班泛民令政府好為難,咁咪一石二鳥囉! 唔洗畫公仔畫出腸下嘛!哈哈哈!

104. Hongkong People 2019-07-15 13:50:30
自醉兄,

你嘅講法更好笑,definition of developed or developing countries 從來都唔關經濟總量事,你不如去check 下definition我哋再討論.
105. 自我陶醉 2019-07-15 14:35:04
我同你講國力,唔係講definition。 如果跟definition, 美國要俾關稅優惠,唔係加關稅。哈哈哈! 

況且,人民幣都係同美歐日英幾隻貨幣釣,港幣直接掛呢幾隻,已經有proxy 效果,呢啲梗留番俾收幾千萬嘅專家諗,我哋又冇權話事,想多無謂。
106. 大陽春 2019-07-15 17:49:27
自醉講到好似真系瞭解香港樓市上升的動力及原因。

自醉咁清醒,就唔會十幾年來都死牛一面頸,認定港樓只跌不升。對樓市認知上的無知,直接導致長期做租租。日日夜夜都盼着樓市崩潰,结果不少淡淡自己先行崩溃,搞到要上街做暴徒。何苦。



107. 自醉粉 2019-07-15 18:40:58
大陽春,我偶像炒股一早發咗大達。哈哈哈
108. 自我陶醉 2019-07-15 18:51:18
大洋蔥,講到好似真係好了解我咁。你識我幾耐呀? 我十幾年前已經睇淡你都知? 你慢慢做下歷史搜集先講喇。 哈哈哈!
109. 引刀一快 2019-07-16 05:00:33
大洋春向來中意替人寫自傳,三實七虛果只,向飯都係。

唔老作唔識開場白。
110. 自我陶醉 2019-07-16 09:50:59
引刀兄

雖然我最憎建制中嘅擦鞋狗,向飯老作得嚟有內涵好多。
111. 引刀一快 2019-07-17 07:29:37
自我陶醉兄

見得多向飯嘅內涵,要飲土茯苓煲鱷魚龜,祛濕解毒。
呢兜友陰濕夾陰毒。
112. 向泛民说不 2019-07-17 09:47:33
引刀,最近俄罗斯发生了一件俄罗斯几个特种部队联合作战。而作战就是和银行职员联合,打败中国商人。拿了1000几万人民币。战斗非常成功。

所以对中国来说,你的基友普京要继续做。最好做多10几20年,他走之后,估计没有人能控制那几支特种部队了,到时他们会出来食大茶饭。

如果今次中美贸易战之后,我相信中国赢,10年之后,俄罗斯分裂,中国就可以趁机拿回失去的土地,你很失望吧。

我buy中国赢,因为我相信你老友日本仔讲的顾客永远是对的,顾客是上帝。