地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19572    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(534)老闆娘捉蟲記

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年6月26日

  今早跑完步去到茶餐廳,老闆話俾佢老婆搞到很煩。原來早幾日,有一對父母與子女在茶餐廳有爭駁,老闆娘覺得父母不對,於是出言指責那一對父母。最後,他們亦認了錯,但子女們覺得不夠,父母應該書面認錯。父母不肯,子女們於是叫埋一班人去茶餐廳,要求老闆出面要求他們的父母書面認錯,否則就唔做那對父母生意。老闆話今次真的是捉蟲。其實,家家有本難念的經,佢老婆做錯好人,誰不知子女們竟然要求書面道歉,問我有冇計。我話冇,就算美國政府都冇計。今日有很多人去美國領事館示威,要求美國叫林鄭道歉。老闆話今次真的是煩惱皆因強出頭。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 佢老婆做錯好人 2019-06-26 13:26:07
按陳智士的講法, 老闆娘不是政客, 所以沒有計謀, 按葉國歉的講法, 老闆娘應該用身體語言來表達一下糊弄過去, 之後白熱化是戲肉, 有一位蟻員出黎同老闆娘講果啲子女們響佢面前講粗口, 內容是 xyz, 現在蟻員在老闆娘面前覆述一次, 內容也是 xyz, 再之後又有搣柴樞機同啲好耐冇野做仲想發光發熱嘅舊電池加入, 一時間茶記熱鬧得不可開交。
2. 十一哥 2019-06-26 13:29:50
以為贏到開巷、冇洗再避忌、真接去敲~沉底大佬~門、大佬心中叫苦…棹忌…邊個組織指使爆哂出嚟啦!阿爺收網關門打狗…民族情緒可用嘞!

3. 丁x 2019-06-27 11:38:18
丁蟹  一個充滿了自信、滿口仁義道德其實極端自私、自以為是,同時又極端神經、偏執、不可理喻的人。和黃屍一樣的特性。