地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:23043    回應:7
敢說亮話

茶餐廳之世界杯亂話(29)巴爾幹半島不愧為歐洲火藥庫,克羅地亞勁

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年7月13日

  英格蘭輸波,不少香港人輸錢。香港人買英格蘭贏波只是情意結,賠率很多時都不合比例,就算是贏都贏少很多錢。如果有睇克羅地亞對英格蘭這場波,就知道雖然雙方都是有贏波機會。整體來說,克羅地亞表現較狠,一股打不死精神。不愧是巴爾幹半島地區人物,英格蘭輸波亦無話可說。

  英格蘭雖然輸波,但亦可以說超額完成。如果不是在分組賽有意無意之間輸給比利時,編排在上線的話,8強賽早已輸了給巴西。由於世界杯的晉級過程一早編定,所以有很多教練都會選擇走線。過往以德國為甚,所以我認為世界杯應該效法歐聯,到了淘汰賽階段就要抽籤,每晉一級都要抽籤,令到教練不能夠走線。不過這麼做就要這要解決球迷預早購票的難題。我認為世界杯既然引入VAR,目的是令到球賽更加公平公正,淘汰賽抽籤應該有更好效果,最低限度教練不用為走線而頭痛。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2018-07-13 21:08:25
多少係鋤強扶弱嘅心理、硬係要賭法國做阿二、有底質加決心打高兩班。

2. 自我陶醉 2018-07-13 21:35:11
這些球賽的利益牽涉太廣,球證執法水平參差,係賽果最難預測嘅因素。上半場輸波後,克羅地亞直頭變咗一群野獸,打人多過打波,如果執正些少已經有紅牌,下半場球證吹多咗,俾多咗黃牌,情況先有所改變。英國輸波係因為佢太老定,頭5分鐘入咗一球,就當自己贏咗咁款,唔知克羅地亞最善長打逆境波,今仗法國要贏,一係守到下半場中段先入球,避免同班野獸正面衝突,一係狂攻趙佢3球打殘佢士氣。

3. 自己唔爭氣 2018-07-13 22:19:40
我反而覺得球證下半場針對多左英格蘭,有幾球都唔吹罰克羅地亞,禁區附近踢到唔吹,明明係角球又吹龍門球...但講到底都係英格蘭唔爭氣,上半場大好形勢太老定唔爭取入多球,下半瑒踢左一陣就知會出事....
4. 自我陶醉 2018-07-14 09:37:17
回三樓

兩邊都吹多咗都可以有選擇性的,一邊近禁區就唔吹,一邊係咪都吹,就冇咁礙眼呢!十賭九騙,總之唔好傻到以為靠賭波可以搵食。 認叻嘅就大把,邊會有人場場贏,“幕後黑手”咩!  有時就算黑手都會輸,有場德國落後一球,加時六分鐘,打到98分都唔願吹鷄完場呢!

5. 向引刀‧土著‧自醉‧浪子‧阿井 說不 2018-07-15 18:32:03
克羅地亞在世界盃奪冠,因為總統都係好波之人。




6. 自我陶醉 2018-07-16 09:06:08
說不仔,

啲咁傷腦筋嘅遊戲唔啱你嘅,得閒玩下估價機先啱你水平嘛!哈哈哈!

7. 引刀一快 2018-07-17 09:04:56
克羅地亞呢鋪俾說不女害死。