地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:24428    回應:4
敢說亮話

茶餐廳日誌(302)加息點解會代表經濟好

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年3月22日

  昨晚美聯儲局宣布加息,我知道今早去到茶餐廳,這一定是一個話題。果然不出所料,去到茶餐廳之後,見到老闆同兩位客人討論。客人話,加息使乜驚。有評論員話,加息0.25%,以借300萬元,分25年還款計算,每月只需要多付378元,飲餐茶都唔夠。如果加多幾次,必要時飲少餐茶,甚至食少餐飯,根本不用擔心。更何況有經濟學家話,加息代表經濟向好。所以,樓價會繼續上升,叫老闆放心買樓。

  老闆今次威水,佢話本來打算買樓,聽完他們的分析後反而唔敢買。因為加息之後,不少人要食少餐飯,飲少餐茶來應付加息。他是做飲食生意,知道未來一段日子,有很多人會食少餐飯,飲少餐茶,茶餐廳的生意一定會受到影響。舉一反三,其他行業亦會有類此情況,加息又怎可以代表經濟好。兩位客人無言以對,他們話,說話不是由他們說,是由經濟學家說,叫老闆去問經濟學家。老闆話要搵食,不同他們癲。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 普通香港人 2018-03-22 13:56:10
我都係認為, 加息係代表經濟好, 不過只係代表美國經濟好, 香港經濟唔好美國一樣可以照加息. 正如美國經濟唔掂要量化寬鬆, 香港經濟一直唔錯都要跟住量化寬鬆. 一句到尾, 美國只會顧自己, 香港係生係死, 佢話知.

2. 寄生蟲阿笨 2018-03-22 16:36:47
炒蛋好正
3. 望東樓 2018-03-23 08:44:47
夠膽講話香港加息係因為(香港)經濟好嘅應該係讀過兩年經濟嘅中學生,唔係經濟學家或者分析師。最令人憂心嘅應該係同發展商借落嗰啲人頭按點收科。對佢哋黎講唔係一厘半厘嘅問題,係幾厘嘅問題。
4. 引刀一快 2018-03-23 17:02:17
大鑊!

https://view.inews.qq.com/a/20180322A0AC3B00?from=timeline&isappinstalled=0

唔通大陸經濟好?