地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:24179    回應:3
敢說亮話

茶餐廳日誌(252)男人心態好似買樓的人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年1月10日

一個月Hibor 0.935,繼續下跌

  今日去到茶餐廳,見到老闆被一個師奶纏住,以為佢臨老入花叢,師奶走了之後,老闆同我講,原來師奶問佢男人心態究竟是怎樣,以往日日煲靚湯,蒸魚炆雞炒菜,誰不知佢老公情願去茶餐廳食飯都唔返屋企,近日,她與一班師奶朋友去karaoke,佢老公反而日日問可不可以返屋企煮飯,師奶不明白男人心態,於是問老闆,老闆話會問我,又睇我可不可以將事件牽涉到物業投資方面。

  我叫老闆問師奶有沒有買樓,如果有就容易解釋,任何買家去到新樓售樓部,見到有很多單位任揀,他們反而唔敢落搭,物業代理講多兩句就會走頭,現在就不一樣,要抽籤才有機會買樓,而且抽中的機會不高,他們就會搶住買,因為他們知道,買唔到地產商又會加價,結果每一個新樓盤都非常暢銷,於是,我叫老闆同師奶講,叫師奶話俾佢老公知道,以後每個星期一煮飯,如果唔得閒返屋企食飯,下星期一請早,老闆話好,又多一個長期客戶。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2018-01-10 19:48:20
咁又係,吊高嚟賣係煞食D,每個人身上都有條賤筋,懂得挑撥就十試九靈。


2. 真真薯片 2018-01-10 20:38:26
飢餓營銷, 前題係要冇競爭對手, 小米手機就係飢餓營銷既專家, 一開頭好威, 依家已經冇人理佢

如果男人有另一頭家, 有靚女煮飯, 好食之餘, 食完仲有特殊服務, 咁老婆話一年先煮一次飯都冇用啦
3. 引刀一快 2018-01-12 08:29:08
真真薯片兄

小米嘅飢餓營銷,完全係學蘋果,只要賣點獨特,有冇對手一樣發揮。OPPO、vivo打低小米,係農村包圍城市,打低嘅唔止小米,係幾乎全部。

靚女煮飯加特殊服務,都唔及自己老婆好,因為再靚都會審美疲勞,有感情又何須特殊服務?