地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:25967    回應:58
文亮言

沒有參與強姦的人便是好人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年10月9日

  特朗普第二輪2,000億關稅計劃並未令到中國就範,出謀獻策者當然十分心急,副總統彭斯發表長達40分鐘,類似邱吉爾的「鐵幕宣言」演說,我覺得彭斯太睇得起自己,當日,邱吉爾本來亦沒有資格發表「鐵幕宣言」,不過當時羅斯福逝世,副總統杜魯門接任,公信力不足,所以才由邱吉爾發表,彭斯演說的內容我不一一反駁,有一點值得大家注意,就是彭斯話當時列強瓜分中國,美國沒有參與,中國人應該心存感激,彭斯這樣說就好似一個男人見到一大堆男人強姦一個女人,那人沒有參與,他便是好人,彭斯不知道這樣說其實得罪了美國的盟友,直言他們昔日打算瓜分中國,其實,彭斯是失言了。

  在特朗普話中國干預美國中期選舉之後,香港入境事務處不發出簽證給曾經邀請陳浩天講港獨的FCC馬凱,美國不敢發出嚴厲譴責,否則就自打嘴巴,只是話此舉違反基本法,而事實上港獨議題屬於國家事務,好似不准美軍艦到港一樣,香港政府無權過問,如果不想中央政府插手,最佳辦法就是由入境事務處拒絕發簽證給主辦人,英國政府叫香港解釋,有什麼好解釋,入境處有絕對權力拒絕任何人入境而毋須解釋,而我相信中英早有默契,不發給簽證給馬凱已經是最低要求,唔通要香港政府收回FCC租用的物業,我認為事件將不了了之。

  香港有人不明白,認為香港政府干預新聞自由,其實,所有報章都有報導陳浩天在FCC講港獨,這便是新聞自由,不過,港獨牽涉分裂國家主權,這並不是新聞自由,任何國家都不會容許,不要說港獨,就算有巴斯克人士在香港公開討論巴斯克地區獨立,香港亦不會容許,分裂國家絕對不是新聞自由,看來香港部分傳媒要了解多一些什麼是新聞自由。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 蔡粉 2018-10-09 09:59:58
博士會唔會再講吓股市
2. 十一哥 2018-10-09 10:05:33
美帝埋牙怕痛…唯有小學鷄咁揼地標童嚇鬼、成個8婆咁…走嚟門口泣泣漾漾、一要硬碰軍艦狹路相逢…就閃比你睇。

英癈仲過癮…問點L解唔可以老奉留低玩嘢 ?  不如問下點L解唔收留果班留喺香港嘅BNO孤兒仔啦!
3. 向泛民说不 2018-10-09 10:55:03
其实好多打手特别是引刀都经常这样说彭當時列強瓜分中國,美國沒有參與,仲帮中国打日本,仲帮中国建清华大学。中國人應該心存感激。
有段时间我也被洗脑了,不过觉醒了,老美玩的是国家种姓制度。他们不需要殖民地,但是需要培养中介来管理奴隶。老美要中国做奴隶国。办大学是需要自己人去管理这些奴隶。
4. 全力備戰 2018-10-09 11:04:45
中國明年應該集中火力發展軍事力量。又可以備戰,而又可以刺激經濟,一舉兩得
5. 引刀一快 2018-10-09 12:11:31
問題重點,點解個個都係男人,而中國係女人?

換個角度,强奸完冇比人分屍,已經執到喇。

如果當年俾人瓜分咗,今日就係幾個膚色相似而互相歧視嘅地區。

最得益就係俄羅斯,沙俄開始就不斷侵吞中國土地,若果中國散咗,咁一塊一塊吞咗中國實在係自然而然嘅事。



6. 真真薯片 2018-10-09 12:22:57
強國出力影響美國選舉,美國都有出力影響他國選舉,大家都冇問題,最緊要達到目的

不過阿爺每次想去影響他國選舉,結果往往係幫對家大力助選,彭斯講既野唔係講比中國聽,侵侵同彭斯依家全力爭取下個月選舉大勝,阿爺係美國登報講農民受害,正中侵侵下懷,侵侵立即乘機大唱特唱,團結美國人投共和黨,阿爺係正宗選舉毒藥,我依家等睇美國版周子瑜事件,然後侵侵選舉贏到開巷
7. 向泛民说不 2018-10-09 12:30:04
引刀甘春爱国,点解对美爹玩的港毒,藏毒,疆毒和台毒视而不见。
中国失去土地不是中共失去的,而是满清和蒋介石失去的包括钓鱼岛。中共现在是尊重45年签的条约,但是美爹正在分裂中国。这又怎么算。
刚刚看新闻,马来西亚的选民结构马来人是44%, 华人是33%, 也就是说如果新加波加入马来联邦,所以马来西亚一定要踢走新加波,华人占比可能超过5成。华人为什么被歧视,被又懒又蠢的马来人压着,就是因为华人歧视自己人。用下脑啦,黄人。不要出卖华人利益。
8. 向泛民说不 2018-10-09 12:34:06
真真,玩选举制度,你美爹玩了几十年,玩选举,多数是你美爹支持的政客胜出。号称公平的彭博社也可以无中生有,出fake news抹黑中国。估计你也帮他说话,你应该也有可能。fake news 就是fake news。
9. 就閃比你睇 2018-10-09 13:15:14
外國影響人地選舉, 黎黎去去離唔開賄賂、陰謀、暗殺, 何志平從事一樣已經搞成咁, 個遊戲都唔 fair 嘅, 所以阿爺應該好清白。
12. 十一哥 2018-10-09 14:35:12
真傻又天真、中哂計啦!阿爺就係特登要茅老襯做美帝阿一、夠茅夠無瀬咁先趕客嘛!D面就㘭完都就範、其實底就仲攞多咗着數先妥協、美帝自己啞子食黃蓮、不過癲癲凸凸、跟着呢個大佬好惡頂、牆腳唔幫佢拆都自己鬆。

13. 真真薯片 2018-10-09 14:55:08
政治鬥爭,選舉,或者可以話所有鬥爭,都係唔公平,大家各有各做,勝者為皇

所以阿爺去干涉美國選舉,或者美國干涉他國選舉,都冇問題,最緊要贏,我係想講阿爺干涉他國選舉既技巧低劣,成日幫倒幫,幫對家大力助選,做完仲衰過唔做,阿爺呢方面有好大改進空間
14. 香港土著 2018-10-09 14:57:52
列強瓜分中國,美國沒有參與...... 這是基本事實。是否要心存感激就另當別論。

面對事實,不要任何形式的自圓其說,更不要扭曲自欺,是為人生智慧。

過去幾十年偉大祖國富國強兵係事實。同時,貪腐嚴重人民普遍質素低位徘徊亦係事實。
15. 向泛民说不 2018-10-09 15:24:29
土著,美国是没有瓜分中国,仲有无真系玩殖民地。无计,当美国崛起时,大部分殖民地已经被折叠英国和法国控制。美国人要玩殖民地,就需要抢英法殖民地。美国人的确聪明,颠覆了殖民地制度,建立了国家种姓制度,在美金霸权,科技的垄断下,其他国家都要臣服他。而当老美玩种姓知道下,第一必须瓦解英国和法国的殖民地,所以2战后,原来殖民地都独立了。第二,必须分裂中国和俄罗斯。苏联已经被分裂一次了。现在俄罗斯还很强,所以要继续分裂。而美国同时帮助港毒台独,疆毒和藏毒。目的就是他的种姓制度不被挑战。
殖民地独立以后,人民生活好了吗?事实是贪污,贫富悬殊更加严重,这样符合美国利益。

16. 向泛民说不 2018-10-09 15:30:09
真真终于承认了,选择制度最重要是赢,所以政客需要黑心,无耻。台湾民进党就是这样,不做实事,只玩选举,专门无中生有,抹黑和打击对手。国民党比较传统中国文化,比较君子,所以经常被抹黑到不怎么反应。
其实基督徒在台湾和香港占的比例很低,但是为什么政坛都被他们垄断。
17. 真真薯片 2018-10-09 15:30:47
如果侵侵做總統對中國有利,咁做中國人就唔好鬧侵侵啦,要大力贊好先係政治正確
18. 十郎 2018-10-09 15:31:35


      大家5好天真 , 俗語說 " 有食5食 , 罪大惡極 " 。美國佬5係好心 , 而係食5落。

      瓜分中國的時候係幾時 ? 係清末呀。當時美國仲係細路仔黎 , 怎能跟列強比拚 , 佢最多分到d豬頭骨 , 美國冒起係一 , 二戰之後 , 戰事在歐洲進行 , 坐收漁利 , 尤其二戰後才成為霸主。他當時應該攪破壞就真 , 如果給列強取盡好野 , 相形之下就人強我弱 。即係宋朝聯蒙古抗金 , 蠢人所為。而且距離又遠 , 所以非不欲為也 , 是不能為也。

19. 列強瓜分中國,美國沒有參與...... 這是基本事實 2018-10-09 16:22:39
這是偽命題, 美帝仲響度侵略印第安同內戰, 果時又邊有能力橫渡太平洋或越過阿拉斯加侵略中國?
21. 向泛民说不 2018-10-09 17:46:20
十郎,都話美國鬼玩的是種姓制度,他是第一層,是制度建立者。而歐洲,日本是第二層,而其他國家只能是被剝削的了。所以他連菲律賓也讓他獨立。在這種種姓制度,90%人口都會被美國剝削,其實比殖民地剝削的更嚴重。還有一個最大的不同,殖民者會希望殖民地社會安定,治安好。所以殖民地的治安一般差不到哪裡去。但是種姓制度第三層,被剝削的一層。這些國家治安和安定并不重要,最重要的是不能倒向對手。所以普遍治安差。你看南美洲,菲律賓,台灣的治安就明白。台灣還經常出現黑社會仇殺。

香港人只看到第二層的歐洲,和日本,卻看不到第三層的,菲律賓,南美洲。美國會訓練一批政客來管理這些國家。這些政客在這些國家會像貴族一樣。剝削最窮的一群了。所以第三層的貧富不均非常嚴重,貪污也非常嚴重。當年古巴就是因為這樣原因才不做美國的走狗,大部分人民雖然窮,但是也好過做美國的種姓制度第三層的平民百姓。

目前支持美國的那些港獨,非常自私而無恥。沒有錯,如果香港和中國被美國控制,這些走狗泛民估計可以做領導層,但是大部分中國人就會非常貧窮。比現在更貧窮,而且可以肯定是治安差。這些無恥黃人就會高高在上。

利申,本人在一間非常保守的寄宿基督學校讀了兩年,雖然不信上帝,但是也曾經被洗腦。現在終於覺醒。
23. 引刀一快 2018-10-09 20:15:17
大家5好天真 , 俗語說 " 有食5食 , 罪大惡極 " 。美國佬5係好心 , 而係食5落。


點解要人地好心?憑咩要人地好心?老奉要做好心?國與國之間本來就係講利益,若然當時美國咁“弱”,點解列强會囌佢?

總之,得咗好處,無論心裏面點諗,起碼口裏要講句多謝。

今時今日就係太多人講抵觸性說話,甚至911當日係美國本土當衆對住電視機歡呼,依傢人地總統壓你,自然一呼百應。

當年冇兩粒原子彈,或者人地吊下先至擲,今日向飯就叫做花京丸向飯,咁中國幾時最神勇?韓戰越戰囉!尤其韓戰,幚蘇聯狗做擋箭牌,總之打美國就最出彩,咁人地當然大把籍口郁你。

點解當年搵中國做廉價工廠,又唔益下印度、泰國、印尼、菲律賓?我都唔知,不過我知道,當時嘅中國好恨囉,香港都連帶著數埋囉。

好做唔做黐蘇聯,依傢俄國狗走去親美暗通,就係睇住中國嚟食。

世界杯主題曲,三個歌手兩個美國嘅,仲特登搵Will Smith呢D咁美國icon嘅人,俄羅斯樂壇咁多歌手,用意不言而喻。
24. 真真薯片 2018-10-09 21:40:12
刀兄,本來我唔想講貿易戰既野,不過見師兄咁起勁,我又黎吹兩咀

中國今日既成就,大部份都係由加入世貿得返黎,而推中國入世貿既,係美國

當然美國唔係因為好人而推中國入世貿,中國入世,中美兩國大量貿易,對兩國都有益,一來,中國賺取天量外匯,而美國買到平價貨再賣比全世界,賺得比中國更多

本來呢個係雙贏局面,美國佬以前從來睇唔起亞洲人,覺得我地係sub-standard, 不足為懼,配合強國一直以黎悶聲發大財,蹈光養晦既做法,你好我又好,相安無事

問題係近年強國太過高調,成日發表灣道超車,超英趕美,周街去炫富,搞天價收購,又整航空母艦,美國傳統精英如希拉里仲係度發緊夢,但係市井之徒侵侵就發現唔對路,開始搵人用放大鏡去睇,發現強國一邊賺美元,一邊吸走技術,原來終極目標係要打倒美國!今日既中國尤如iphone2, 美國係nokia, 如果美國仲唔反枱,iphone3一出,美國就玩完了,如果美國總統係希拉里,好可能佢會學正nokia舊ceo咁由佢,但係美國民主選左侵侵出黎,侵侵知道大鑊,所以全力開打貿易戰,真正目的係中斷強國既美元外匯同技術供應,唔可以任由強國一邊賺美元,再用返呢d美元去強身健體打返自己,所以呢鋪侵侵一定去盡,習帝當然明白件事,既然打倒美國既計劃已經敗露(日日講美帝亡我之心不死,唔敗露就有鬼,美國人今日先醒其實係蠢到極點), 習帝當然會全力奉陪,所以中美貿易戰,將會有排打
25. 引刀一快 2018-10-10 04:01:19
真真薯片兄

哈哈哈哈,就係!事實就係我亡美帝之心不死,我喺呢邊住咗咁多年,最初我覺得好奇怪,點解祖國咁Q憎美國,但係成日揾中國做笨嘅國家,比如俄羅斯就咁friend,最後,只有一個玄學上嘅解釋,就係呢幾個世紀中國當衰。
你諗吓,伊拉克入侵科威特,姦淫擄掠,中國主流講法係果D外國嘅事,我地唔可以亦唔應該管,亦即係話美國係為咗霸權去做警察,但係,有一點我當時諗唔明,點解伊拉克做咁多令人髮指嘅事,中國呢邊冇人同情科威特人?心寒。
一部分係長期灌輸對美國仇恨嘅結果,而另一部分,就係重利害勝敗輕道德事實嘅社會理念,兩相結合。
至於中國想打低美國嘅諗法,美國咁多留華人士,對大陸有所了解嘅人都會知,呢樣嘢我穿鑿附會聯想到一件事,就係馬航A370果單嘢,有個講法係飛機上面有D犀利嘢,美國出手劫走,害死一機人。中國攞得到呢D嘢,係因為俾得起錢,而且有動機意圖,好明顯當撈侵同奧巴馬睇法唔一樣。
26. 引刀一快 2018-10-10 04:17:47
向飯

我對你嘅遭遇深表同情,亦開始理解你對基督教嘅怨懟同仇恨。

你係時候錄一段MeToo喇,放YouTube、twitter、Instagram、fb,最好發埋大陸優酷、土豆、愛奇藝。
你仲記唔記得神父個名?
27. 向泛民说不 2018-10-10 09:09:39
再次证明引刀就是西奴,同时证明中央对引刀这类人非常包容,以美国人定义,引刀肯定就是间谍。

今日的证据就是他还是拿当年的CNN作假的新闻抹黑中国。当年CNN拿了中国人对拿到奥运的欢呼场面抹黑中国欢呼911.

引刀,中华文化没有你们西方邪教恶毒,非常包容。所以大陆还有很多像你那样的间谍。
28. 正 2018-10-10 09:10:54
24,25樓!今次我like你
29. 香港土著 2018-10-10 10:12:53
何解大家焦點全都放在強姦疑犯身上呢?我個人比較喜歡想想如何避免再被姦機會......
30. 香港土著 2018-10-10 10:20:23
19樓理解力有問題。

我是指出事實 - "美國沒有參與xyz..."

不是一個討論題目 - "美國有沒有參與xyz?"

何來僞命題?醒神少少好嘛?
31. 向泛民说不 2018-10-10 10:55:38
土著,十字邪教根本就是以抹黑,恐吓,制造是非起家。抹黑手段已经到达了极致。

就如最近彭博的芯片门,还有引刀quote的CNN抹黑中国欢呼911事件。

其实用十字邪教的手法,随时可以没有引刀,薯片和土著搞3P。吾需要证据。
32. 向泛民说不 2018-10-10 11:08:08
引刀,你话打低美國嘅諗法,是什么概念。中国肯定不会想在军事打低美國,中国文化是爱好和平的,这也是天主教牧师结论。中国人建城池,建长城,都是自卫。

至于在科技上,商业上要追上美国,这很正常啊,难道好像西奴一样,甘心做美国的奴隶?有没有病?

仲有就是你所说的阴毛论是真的,美国人也没有理由杀害MH370的平民百姓。怎么你们西奴会将这件事合理化,有没有人性?阴谋论是不是真的不知道,但是美国肯定知道当时MH370去了哪里,因为马六甲是美国的军事上重中之重。那么大的飞机不可能避开雷达追踪。当然老美一样可以修改GPS的参数,让MH370消失。

真正的平等,民主,自由其实是来自中国的传统文法。人之初,性本善,民为贵,社稷次之,君为轻。在西方文化复兴之前,欧洲人根本没有这样的文化。是在蒙古人西征之后,中国的这些文法传了过去之后,西方的文化复兴山寨了中国文化。

西方国家虽然山寨了中国的文化,但是他们的DNA还是嗜血。视人命如草芥。所以还会以为合理化杀死平民百姓。

西方国家的所谓人权奖,和平奖,根本就是妓女也要立贞节牌坊。
33. 引刀一快 2018-10-10 11:19:39
香港土著兄

中國有一班人,對俄羅斯情有獨鐘,成日以為同緊佢通姦。

中國咁大個國,若果唔想再俾人強姦,首要就係喺文化入手,可以話易亦可以話極難,中國就係文化唔好,國際社會睇低中國人,自然好多政策取捨都傾向虧待我地。
所謂人必自侮而後人侮之,五千年文明居然禮義廉恥冇L曬,今次應該痛定思痛,檢視自身問題。

不過今次貿易戰,我覺得祖國已經有好大進步


34. 引刀一快 2018-10-10 11:30:32
向飯

你咪諗住蝦D香港人廿年前唔熟悉大陸,長期浸喺大陸嘅人唔少,911果時,大陸本土舉國歡騰,起碼慶祝咗三四年,有人喺美國失態完全係情理之內。
咁多美國佬駐喺中國,人地點會唔知中國嘅態度。
35. 向泛民说不 2018-10-10 11:58:10
引刀这累西奴又系度造谣,中国人有恻隐之心,没有你们被西方文化洗脑到西奴没有人性。

这间台湾motherboard公司比假新闻玩死啦。
Supermicro, based in San Jose, California, gave this statement: “The security of our customers and the integrity of our products are core to our business and our company values. We take care to secure the integrity of our products throughout the manufacturing process, and supply chain security is an important topic of discussion for our industry. We still have no knowledge of any unauthorized components and have not been informed by any customer that such components have been found. We are dismayed that Bloomberg would give us only limited information, no documentation, and half a day to respond to these new allegations.”
36. 醒神少少好嘛? 2018-10-10 12:03:16
應該係醒神少少好嗎?老美果時根本性無能,只係一隻塘邊鶴,何來資格爭議有沒有參與強姦人?你真係有理解性能力障礙。
37. 香港土著 2018-10-10 12:55:58
有冇參與係事實,有就有冇就冇,幾時有人同你討論"參與資格"?

智障一樣
38. 智障一樣 2018-10-10 13:34:11
你講曾俊華攞入息中位數黎供樓一樣。
39. 香港土著 2018-10-10 14:56:07
既然閣下如此有自知之明,自稱"智障一樣",你父親應該都好恩惠。

嘛/嗎之分你都有興趣;人講一件事有冇發生咁簡單,你就腦麻痺講左去件事有冇條件發生;腦麻痺後冇野講,突然腦跳制講左去什麼曾俊華。閣下精神狀態如此迷糊,應該病向淺中醫。

保重。
40. 引刀一快 2018-10-10 16:57:06
哈哈哈哈,引刀一快,又嚟一位智障一樣,哈哈哈哈

當年美國冇瓜分中國係事實,出手阻撓瓜分都係事實,俾咗個方案出嚟,列強就停咗手冇分餅。

智障兄,不如你又講下,點解列強瓜分中國呢個project會停咗嘅?
咪話俾我聽,集體良心發現喎。
41. 引刀一快 2018-10-10 17:02:43
香港土著兄

呢位智障兄做咗年幾兩年選舉啦啦隊,仲未知道特首已經上任。
包容一下。
42. 引刀一快 2018-10-10 17:14:28
向飯

惻隱?我今日喺D地區性微信群,就係今日,睇見兩單嘢,第一單,有條友話巴西龜養得耐,都好正,我睇落去,原來條友劏咗養十幾年嘅巴西龜煲湯。第二單,另一條友,叫住得近嘅人去飲湯,燉貓,佢頭像仲係自己養嘅貓,我問佢,你唔係中意養喵咩?佢答:“冇用賣唔出果D咪煲咗佢囉”。
十幾年嘅龜,日日對自己miumiu叫嘅貓,殺得落手,又食得入口。

惻隱?
43. 真真薯片 2018-10-10 23:20:48
惻隱,愛好和平………咁都講得出

文革呢個人類史上最大規模非戰爭互相殘殺事件,只有中國可以發生,呢件事唔可以怪晒中共,因為只有民族基因同文化深層有呢個潛意識種子,老毛先可以一呼百應,侵侵試下搞文革睇下有冇人彩佢?

港英同北京至少有樣野係一致,就係唔教香港人讀中國歷史
44. 樓市中哥 2018-10-11 08:01:04
惻隱,愛好和平是傳統中國文化,現在有没有就不敢講

文革式互相殘殺除了在中國也在柬甫寨發生。德國也有holocaust雖然是Jewish. 

根據史丹佛監獄實驗,個人的性情並不像我們想像得那般重要,善惡之間並非不可逾越,環境的壓力會讓好人做出可怕的事情。

問題係中國人好像没有走出這個實驗,變好的只是實體經濟。

btw 在這裏討論中國的言論經常被消除
45. 十郎 2018-10-11 08:31:00


      太監怎樣參與強姦呢 ?

      副總講左40分鐘 , 扮好心 , 扮 friend 話當年冇強姦你呀。中國5駛美狗好心 , 我係想指出 , 請問太監怎樣犯強姦罪呀 ?


46. 向泛民说不 2018-10-11 09:33:32
引刀,你是不是素食者,否者不要说什么猫猫狗狗。
老毛的文革其实知道心理上的压迫,真正逼死人的很小。而且有需要清除潜伏在中国的间谍。
恻隐之心怎么会没有。中国人对文革有反省。西方文化呢?对其他民族屠杀,十字军东征,洗劫同是兄弟的基督徒呢?有无反省。读历史,当基督徒在南美屠杀原居民,非洲买卖黑奴时,也想征服中国。幸亏中国强大。
西方文化没有反省,反正赢了。
47. 引刀一快 2018-10-11 10:00:59
原來中國俾個太監救咗,咁唔知呢個太監係咪身懷絕世武功呢?成班有柄嘅,聽佢支笛噃。
48. 引刀一快 2018-10-11 10:09:53
向飯

原來劏貓劏狗都叫做唔殘忍,咁香港咁多虐殺個案,係咪你諗起“親愛的神父”果時,為洩憤而做架?

我食肉,但係唔食同人有親嘅動物,亦唔食瀕危動物,屠宰過程唔利索亦唔食。

成日講十字軍,咁恨十字架,小心諗到傻咗要坐十字車去青山。
49. 引刀一快 2018-10-11 10:15:57
不過講開又講,太監的確可以強姦,據說發育成人之後先至接受閹割嘅人,有機會保存勃起能力,只係無法傳宗接代。
50. 引刀一快 2018-10-11 10:19:25
順帶一提,北韓、越南,今時今日都係認為中國過去只係將戰場放喺佢地國土而已,唔知有冇人話越南人朝鮮人係反骨仔呢?
51. 向泛民说不 2018-10-11 10:25:35
引刀,所以话你虚伪啦。只是针对猫猫狗狗。不过平常心d啦,猫猫狗狗不是家禽,你地爱护猫猫狗狗的人会赢,大陆人有钱了,有其他食物,到时更加多的人爱护猫猫狗狗,自然会禁止啦,香港都是用了30年啦。

至于文革和柬甫寨血腥文化,其实也是来自西方文化,共产党的手法师承基督教。传统接受中国文化是爱好和平,当然你可以说像朱元璋,李自成---这些都是农民,没有受中国文化洗礼。
52. 十郎 2018-10-11 10:31:09


      吊 , 太監行埋兩邊喇 , 企埋後面斟茶遞水喇 , 救中國 ?

53. 真真薯片 2018-10-11 10:38:33
44樓,人性中其實潛伏邪惡,所以自互殘殺近萬年後,西方率先醒覺,經過反覆失敗同嘗試,發展出一套起碼唔會自相殘殺自己人既制度,直到戰後50年先算做行順左,西方內部殘殺自己國民既事少之有少

文革真正迫死既人好少都請得出,對歷史盲到呢個程度,完全唔需要再睇或討論落去
54. 向泛民说不 2018-10-11 12:07:26
真真和引刀,果然都是西奴。西方国家叫做觉醒?有没有病?西方国家从来没有停止战争。和平奖和人气奖其实是妓女立贞节牌坊。

中国的文革的根源也是来自基督文化,传统中国文化才是崇尚和平。
55. 向泛民说不 2018-10-11 12:16:12
西方的觉醒根本就是将杀戮合理化。不会去质疑杀戮。因为杀戮是正义的。
56. 引刀一快 2018-10-11 17:59:20
弊喇,乜十十依家都學埋語無倫次嘅?你唔係話當時嘅美國係太監咩?咁事實美國冇參與瓜分,兼提出“門戶開放”“保持中國領土與行政完整”,如果唔係,由得你列強瓜分,咁中國會變成點?點解列強會依從美國嘅動議而冇異議?
57. 十郎 2018-10-11 18:38:58


      我時常告戒小輩們 , 有一些人 , 
 " 識又拗 , 唔識都拗 " 。因為拗是他們的一種娛樂。我有跟他們講怎樣解決 , 這裏不提了。


58. 引刀一快 2018-10-11 18:44:28
真真薯片兄

向飯有乜講唔出?呢種人遠比文革時期紅衛兵可怕,文革當時有生存壓力,唔係你死就係你亡,所以無所不用其極,處於一個瘋狂嘅年代,係可以理解嘅。但係今時今日太平盛世,點解佢依然要無時無刻誣蔑人、扣帽子、貼標籤、辱罵人、批鬥人,喺網絡盡露佢嘅怨懟仇恨,喺佢嘅字裡行間,偶然會見得到一鱗半爪嘅人性,然後瞬間變臉,人鬼之間無縫切換。如果真係喺文革撞到佢,九族都俾佢誅埋。

我有個親戚,文革果時揾外快,每朝去幫人執鴨毛,兩分錢一隻,執屍就五毫子一條,當時廣西每日都有俾人鬥死嘅屍體隨水飄到廣州各個水道,佢話D女人,好多都俾人割咗乳房,有D仲切埋下陰,四四方方將個下陰切咗去,希望唔係監生嘅喇,陰毒邪惡有如林過雲,會為文革掩飾辯護嘅人,一係就乜都唔知,一係就其心可誅。
今日微信裡面成日睇到吃牛歡喜,唔知係咪當年D邪行嘅餘孽。




60. 引刀一快 2018-10-12 05:41:16
冇得反駁就扮世外高人囉。
61. 冇得反駁 2018-10-12 08:23:12
一廂情願相信美帝死錯人真係冇得反駁。
62. 向泛民说不 2018-10-12 11:27:33
引刀其实是双修邪教打手or十字邪教打手啊?点解文革无限loop啊。跟住就是俄罗斯无限loop。

可以肯定跟你说,大部分文革受害者,现在是最拥护中央。因为他们会比较,今天可以安居乐业,肯定是很幸福,相差很大。当年习总被下乡。虽然是高干,有特权,吃饱饭应该没有问题,但是要吃好的,也是困难,要吃鸡蛋和肉,也不容易。生活也不容易。下乡肯定是苦的,但是他现在也没有像你那样的仇恨文革。

当然文革这样的事情不应该再发生,所以更加反对你地饭民狗搞分裂,搞动乱。中国人只有在大一统之下才能安居乐业。
63. 引刀一快 2018-10-12 16:19:54
我係邪教打手?

你係手打淫邪就真,哈哈哈哈

向飯,你就係一神二妖三長老,嘅一神,手淫邪神!

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈