地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:26272    回應:6
文亮言

千祈唔好踩著別人上位

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年8月17日

  有評論員話他不是湯文亮,不會估樓市在三個月內爆煲,所以他在三年前估樓市在三年內爆煲,以近日樓市走勢,雖不中亦不遠矣,有老友睇完那篇分析文章之後,認為那位評論員借我上位,我叫老友不要太認真,別人借我上位好過我借人上位,不過,怎樣上位也可以,千祈不要踩著別人上位。

  我三年前寫「細價樓爆煲論」的目的,並不是提醒買樓的人要量力而為,而是提醒有一層細價樓的小業主,一定要盡心盡力守住他們擁有的物業,不過,大家都沒有理會我的苦心,我不時被人問細價樓幾時爆煲,其實,我已經擺了認輸宴,仲要我怎樣做,老實說,細價樓爆煲論已經發表了超過三年,現在仍然被人當話題,我反而覺得是誇獎。

  我上星期去了一個講座,與我同場的是一個年青有為的投資者兼評論員,他第一句說話就問我所寫的文章是不是出自我的手筆,或者我叫人替我寫,果然是年輕有為,主持都不知道怎樣回答,我簡單講一句,任何人替我寫文章,今日一定會成為炙手可熱的評論員,但很可惜,沒有人替我寫文章,每一隻字每一句都是我自己寫,如果我預測不準確,後果由我自己承擔,那位年輕有為的評論員可能不習慣其他人以真誠態度寫評論樓市文章,所以才話我的評論文章不是出自我的手筆,老實說,我雖然不會借別人上位,亦不希望別人踩著我上位。

  現在樓市形勢,大家都知道位高勢危,現在才提醒買樓的人要小心根本是太遲,對於今年一直唱好樓市的人,叫他們轉軚的確有多少難度,但亦有不少騎牆派,樓市繼續上升就會質疑我的預測,樓市下跌就會話他們早已提醒大家,其實,那些牆頭草意見基本上不用理會,他們在任何時候都會借別人上人位,這絕對是無可厚非,但唔好踩著別人上位就可以。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 真真薯片 2018-08-17 13:15:00
過去三年樓價升4-6成,估中三年後跌,要跌1/3先返到起點,再加ssd3年,我當我3年前買,升5成跌3成返到起點,但我慳3年租+供左三年低息+甩ssd,你今日終於等到跌3成返到起點先走去買,請問估中有咩用?
4. 湯瑪斯 2018-08-17 15:49:07

其實跌幾多先至叫「爆煲」。香港樓價升成咁,跌三成就回穩,點算係「爆煲」,只算係調整。我諗跌四成,跟住人心遑遑,隨時再跌。咁先至算係「爆煲」!到時就算有錢都唔敢入市。

5. 馬後車 2018-08-17 16:04:03
今時不同九七。有多多已退休手停口停靠間樓唯一資產養老。爆煲, 小小林鄭背得起??
6. 大淡亮 2018-08-17 16:44:23
同意真真,估中冇獎
7. 十郎 2018-08-17 18:07:23


      給別人窒得最多的是引刀大俠 , 佢地都傻傻地 , 猜測同預測都係有中有5中啦。實中果個5係姓湯 , 係姓黃 , 黃大仙呀。

8. 真男人 2018-08-17 19:44:32
三年時間冇咗就係冇咗,畀佢用同價買番同一個物業都已經舊多三年,一個28歲金翡翠變成三張幾野,何況而家話三年跌返原價都仍未發生,輸晒。