地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:27327    回應:17
文亮言

葉劉發火,打亂我的投資計劃

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2017年12月8日

  今次真的是葉劉發火,非同小可,除了令領展高層,獅子山學會頭痕之外,還打亂了我的投資計劃,本來我打算購入領展,但現在要考慮多一會,不過,在直覺上我仍然認為領展是值得投資。

  在上星期日我與小兒小女晚飯時特別提醒他們,手上的股票如果是長線投資的就不用理會,如果是短線的就應該沽出,畢竟股市由今年初由恒指22,000點開始炒上,不少大藍籌已經有三成以上升幅,匯豐則超過五成,基金或者投資者變現是絕不出奇,但這不是理由,而是以走勢論股市,在上星期有幾日股市下跌之後回升,而成交量則處於高位,明顯是大戶散貨,散戶入市,股市很快就會調整,他們收到訊息之後亦知道如何處理,我只是提供意見而已。

  有人問我除了港交所,匯豐之外,還有什麼股票值得投資,老實說,有很多,不過我唔識,但我最近認為領展是值得投資,領展美其名是信託基金股,其實是收租股,市場上的收租股有一個特色,就是有很大折讓,升又唔升得去邊,跌又唔會跌死,但領展就不同,可以不時出售資產,無形中會為股票增值,每一次成功出售,股價自然會上升,根本不需要理會大市走勢,前日出現小股災,但領展紋風不動,換而言之,買領展的人其實是贏了,不過唔知點解,或者有人強出頭,要求葉劉不要批評領展,唔通那個人不明白葉劉曾經是保安局局長,怎可以接受這樣的要求,況且言論自由是香港的底線,掂也掂不得,於是葉劉發火,但她表示唔會報警,不會擺警方上枱,但在立法會場外對著記者公開講這件事,與報警沒有分別,而警方亦立刻表示會主動調查,無論結果是怎樣,我相信領展以後要出售其他的公屋商場將會很困難,以後領展與其他收租股沒有分別,這與我的理想有出入,領展將會變成一隻前進力不足,但相當保險股票。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 孟波 2017-12-08 09:45:53
商家佬上腦以為自己真係惡晒,呢次遇上對手了。
2. 真真薯片 2017-12-08 10:04:20
葉劉碌大對眼話 “佢要郁我”, 真係好好笑

不過我認為領展之後有需要又有岩價仍然會照賣資產, 佢既態度係“你吹啊?” 正苦當年成立領展係改善商場管理, 領展改善完就將商場高價賣走, 正苦又唔敢郁佢, 正苦反而夠膽郁議員, 真係好野, 領展高層擺明唔覺得自己有問題, 又點會停止賣資產, 正苦有種就告領展, 領展大把錢請晒名牌律師團, 正苦有種就放馬過黎
3. 自我陶醉 2017-12-08 10:31:53
博士所言甚是,反彈減磅,或做定防風措施,開心過新年,乃人生一大快事。
5. 十郎 2017-12-08 11:08:20


      這個世界越來越亂 ! 

      我有一個迷思 , 就是肥仔金所做的事 , 究竟為乜。金氏三父子以毛澤東為師 , " 不要褲子 , 只要核子 " 。但是中國是有需要擁有核子 , 因為中國有野比人搶 , 有人來欺負中國 , 連日本小民都把中國看貶。反觀北韓 , 一窮二白  , 又沒有外人指手劃腳 , 那麼擁核子作什 ? 擁導彈作什 ?  研發核武 , 所費非輕  ,北韓因此有出冇入 , 智者不為 , 令人廢解 , 我諗肥仔金最終都是要錢。我一直認為美國不會攻韓 , 因為有大靠山 , 但是如今不知收手 , 真是有可能擦鎗走火 , 中國在東北已經作部署中。又如十一哥話齋 , 姓侵為轉移通俄門事件, 又攪出耶路撒冷首都事件。加息收水 , 一件接一件 , 小心駛得萬年船。


9. 十郎 2017-12-08 15:25:10


      HIBOR-------1.06000%

10. Hongkong People 2017-12-08 15:25:37
但北韓位处中国東北大門,是中国的屏障,美國當然想收之,形同緊握中国要塞。

金仔吸收中東強人的教訓,誰無核誰就被巔覆及死於非命; 核彈乃保命金丹,可放棄嗎?
11. 十郎 2017-12-08 15:51:10


      北韓連中國大佬都威脅 , 中國現在東北宣傳核戰應對措施 , 建築緊難民營。

      中東老友沒有核武 , 又沒有大佬保護 , 死得咁慘。北韓有兩個大佬 , 人民加軍隊都肚餓 , 唔知佢攪乜鬼 ?


12. 十一哥 2017-12-08 16:17:02
放心 ! 美佬洽人幾時洗擇日、但儍侵就唔敢喺阿爺門口掹鷄、已經唔係打拳頭交嘅年代、Little Rocket Man夠膽寸到咁盡、就係知道阿爺冇得行開、事實阿爺亦都想有隻癲9同儍侵玩、呢鑊令我諗起以前屋企隻狗仔、見親我返屋企就竄去我老豆腳底…吠到鬼殺咁嘈…明寸我、老豆唔喺屋企就9到冇朋友、生物其實係有共通嘅。


13. 十一哥 2017-12-08 16:22:37
美佬點會忌 Little Rocket Man  D炮仗吖、阿爺如果真要收佢…呼吸都有困難啦…重邊有氣咁大聲。


15. 自作孽 2017-12-08 18:50:59
【本報訊】香港上車難,但「落錯車」更悲哀。花旗銀行調查發現,過去10年有61萬人曾經賣出住宅物業,當中19.5萬人(32%)落錯車後未有再上車,慘成無殼蝸牛。
16. 自我陶醉 2017-12-09 08:08:07
我就話唔係自作孽,係自作聰明就真。

到底咩係落錯車? 俾唔俾人落車後轉車?俾唔俾人哋其實係要去搭飛機,上車只為駁腳?或者人哋嫌架車太慢要轉的士、又或者唔想同啲無謂人迫轉搭其他交通工具、又可能只是貪玩坐程順風車遊車河、或者覺得個司機技術差太危險唔想攞條命博、或者為健康落車行一陣當做運動。唔係人人成世都想坐同一架車㗎! 我細個好容易暈車浪,家人會同我落車行一陣再上車,雖然要俾多些少或者慢咗些少,但最緊要自己覺得舒服。錢係搵嚟洗㗎,千祈唔好令自己變成錢嘅奴隸,咩都要用錢去衡量,限制咗自己嘅選擇。

個個人坐車目的唔同,目的地又唔同,咁多可能性,你又點肯定人地落車一定係錯? 唔信下次坐車問下落車嘅人喇傻仔! 哈哈哈!

17. 十一哥 2017-12-09 10:55:00
老湯咁大舊錢…使乜去買D搏命股、買領展呢類…收息都唔知點使啦…中梗嘅…考慮係邊隻派彩好D、呢度講上車落車班友仔…就要搏命嘞、上車落車本質就係賭、高賣低買係理想、有理想先至會去賭…得失自己荷包…贏唔好寸…輸唔好賴。


18. 十郎 2017-12-09 11:25:24


      其實在香港最緊要有錢 , 其次最緊要夠窮。向西村上春樹一個故事話主角向個仔講 " 我恨自己唔夠窮 "。落錯車係唔駛死嘅 , 上錯車就🤔🤔🤔🤔。


19. 十一哥 2017-12-09 12:27:13
十哥     見人賭贏咗…唔好恨自己冇落注、當自己落咗注…未開就好驚…開咗多數面青。


20. 回十郎 2017-12-09 13:24:16
落錯車的確係唔駛死嘅,不過戾氣重啲又係真嘅。睇下本論壇就知。班睇准市嘅大好友一早已無見影蹤,長期睇錯市班友卻在成日吹噓自己勁。請細心體會下
21. 十郎 2017-12-09 15:05:21


      統計數字有冇水份 ?
      我不質疑統計數字 , 不過鑊鏟界有言 , 識上車仲要識得落車 , 這樣落車之中有冇廚師 ? 廚師要唔要350蚊賣七零零 , 430蚊去追返 ? 落錯車都渣舊錢 , 食完就訓橋面 , 再完食三公 ,  這就是人生。埋怨什麼 ?

22. EEE 2017-12-11 01:35:41
臨補選,葉劉急抽水,不擇手段!
被錄音,不是李兆富,是袁彌昌!