地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:23161    回應:15
文亮言

兩個蔡翁的故事

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2017年9月19日

  有一個蔡翁,讀完塞翁失馬這個故事,立刻走去馬廄,叫弼馬溫提高馬匹膳食質素,隔了一段時間,將馬匹全部放走,他的家人話佢太瘋癲,佢話别人看不穿,誰不知隔了一段時間,被他放走的馬匹帶了另一些馬匹回來,他無端端多了很多馬匹,他的家人不明白,那人說,被放走的馬匹到了野外搵伴侶容易,搵食艱難,於是便帶同伴侶一起回舊主人家裡,他的家人那時候才明白塞翁失馬,焉知非福的意思原來是這樣。

  另外一位蔡翁刻薄成性,對家人已經很差,對馬匹更差,一日,突然間多了一些馬匹,雖然是福從天降,他不但沒有改善馬匹的待遇,而且更加勞役馬匹,有一日,他發覺所有馬匹失了蹤,原來,他原本擁有的馬匹都跟隨了新來的馬匹回到牠們的舊主人那裡,他知道之後當然後悔莫及,他雖然有讀過塞翁失馬的故事,但今次是得馬,所以不以為意,原來得即是失。

  有年輕朋友跟我說,現在買樓沒有難度,所以,即使搵地小組努力搵地,但仍然敵不過需求,而他所說的沒有難度意思就是地產商願意提供超額按揭給買他們新樓盤的人,我明知故問有沒有其他條件,原來,地產商是要求使用超額按揭的人的父母簽私人擔保,這是一個相當合理但又非常危險要求,合理之處就是買樓的人父母如果都不相信他們,地產商又憑什麼相信,危險之處就是買新樓的人未能依期還款,承造超額按揭的財務機構不但有權沒收那個單位,而且還可以沒收那些人的父母的物業,因為他們是擔保人,現在有人會覺得很奇怪,地產商點解會咁傻,借錢俾人買自己所建的新樓,將來,又會有人話點解那些買新樓的人咁傻,買樓自己事,點解要連累老父老母,令到他們的自住單位都變成銀主盤,其實,他們並不需要問當事人,了解塞翁的故事便一清二楚。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 真真薯片 2017-09-19 09:41:24
在下冇用過包按, 都唔知包按要有擔保人, 不過包按計劃對擔保人既要求係點, 有冇人可以分享下? 

銀行按揭既擔保人係要一齊過壓測, 擔保人會上埋TU, 非常認真, 唔知地霸包按既擔保人係點玩法?
2. 香港土著 2017-09-19 09:55:03
從來超按都需要有樓人士擔保... 哩個世界就算有免費午餐都絕對唔會係香港發展商提供.
3. 真真薯片 2017-09-19 10:08:31
包按有左業主擔保, 可以名正言順提高評級, 第時想將債務轉手變現, 更加輕鬆
4. 博士粉絲 2017-09-19 10:41:31
咁如果老豆老母無資產,但肯簽personal guarantees,我覺得地霸一樣來者不拒😂😂😂
5. 真真薯片 2017-09-19 10:48:58
話時話, 包按計劃一般有3, 5年兩個大限, 但係如果買家選建築期付款+包按, 即係比底兩成首期, 到入伙先用包按上會, 假如樓花期長兩年, 兩年後先包按開始供, 頭3年超低息/淨係供息, 咁咪可以拖到5年後先真正面對高息供樓?
6. 首置注定失敗 2017-09-19 13:12:03
首置計劃浪費香港社會寶貴的土地資源。排公屋條龍已經增加到20幾萬,低收入家庭上樓遙遙無期。政府應該集中火力起公屋,解決居住問題。而那些月收入高逹7萬元的家庭,為什麼要迫他們買不會升值的首置?如果個所謂首置上車盤不可以升值,將來如何轉上私樓?概念上已經有好大問題。

政府的主要責任是解决居住问题。置業是投資理财範圍,提供充足的土地俾私樓巿場才是政府要做的事情。而且現在已有居屋,依家又搞出一個不倫不類,浪費行政及管理資源的首置上車,不知所謂。揾到土地的話不如分配去起公屋及居屋。

長遠計樓價一定是上升的,而設計上這些首置盤必大大跑輸大市,買了的家庭換樓無期,置業階梯爬不上去,必怨氣沖天。
7. 十一哥 2017-09-19 14:30:12
爬險峰…一條繩隻nun隻…冇打錨定…一個失足…成串跟尾…



8. 首置 2017-09-19 14:30:26
我反而覺得計劃非常好,最好就不設薪金上限。曾經就有人話,有一公屋,就是人生贏家。如果如湯博士所講,可半價買入。給了錢,變公屋,正!
我就第一個去買了
只怕太少,難抽


9. 首置 2017-09-19 16:45:55
想講多少少首置。
其實反而我唔明首置點解會失敗。
1: 如果買到首置,就唔駛交租比包租公,就算第時要原價賣比政府,都唔會好似租咁一去不返,可取回一定程度上的成本。
2: 買左首置後,如果已經滿足,可結婚,生仔,安享晚年。如果要換私樓,由於首置本身便,有能力再慢慢儲錢,慢慢進行換樓大計,不用急於硬上車。
3: 明顯首置基本合資格的條件係香港永久居民,從未買過任何樓宇,即係丁權。而非首置印花稅係迫出黎的產物,丁權冇可能會改條件,印花税就有可能會取消,咁點解會用左起有機會取消的印花税上呢?
首置最緊要夠快夠多,就真係德政了,加油,林鄭!

10. 回9樓 2017-09-19 18:14:15
首置注定失敗。2003沙士病毒橫行,港人對改善居住的剛需度當時應該是最高的。結果太古城三房跌到2百幾萬都冇人吼。老董想做人民英雄,推出8萬5及夾屋(第一代首置),結果佢成了人人(包括阿爺)喊打的狗熊。

樓在香港是用來炒的,大家面對現實,何苦自欺!


11. 真真薯片 2017-09-19 23:03:18
首置慨念係好, 不過在下一直認為, 正苦對地霸既態度係明抗暗幫, 辣招出左7年, 依家邊個最賺錢? 正苦其實唔需要求地霸補地價, 可以用傳統新地鎮既方式格硬向地霸收地, 但係正苦唔做, 正苦可以出招規管包按, 唔做, 正苦可以收足一手樓貨尾差響, 同樣唔做…………根本正苦同地霸係扯貓尾, 係地霸賺爆既同時, 整色整水搞下桌頭比大家消消氣, 轉過頭有錢齊齊搵, 全港市民賣單

林鄭係典型傳統讀書精英, 呢類人係學校入面最出名就係乖, 聽話, 勤力, 老師最鍾意, 而呢類人最唔會挑戰制度, 香港由貪憎建立既地霸治港制度連689都無法打破, 靠林鄭? 在下勸大家最好唔好有咩期誰
12. 浪子心聲 2017-09-20 01:53:43
林太你聽到「真真薯片」兄的聲音嗎?

他認為你不是真心為香港人,我相信香港不只一個「真真薯片」,還有千千萬萬個。

請林太在下月的施政報告中,讓大眾市民有所改觀。

 請林太加油,我浪子認為你是真心,還有能力的。

13. 引刀一快 2017-09-20 02:55:21
我呢排都唔hardsell大灣區咯,等月娥姐講完點首置法先。

真真薯片兄

你覺得地產商霸權得過阿爺?睇埋十九大就會有路向。
14. 真真薯片 2017-09-20 08:38:46
唔好信正苦, 係根據正苦過去7年既言行成績得出既合理推論, 正如闆下個仔年年冧班冧足7年, 佢今年同你講要發奮圖強讀書, 但係佢過去7年都係咁講, 你信唔信佢會突然間成績突飛猛進?

地霸當然驚阿爺, 仲驚到鼻哥lone都冇肉, 所以耍晒冧又捐地又捐舊樓又盛, 不過都係賺一萬蚊捐一蚊用黎做樣果種, 地霸驚既係阿爺, 唔係驚林鄭, 而就算阿爺要清除本土地霸, 結果都係換血做內房地霸, 內房會減價賣樓益街坊? 大家可以參考龍頭內房既港人港地賣緊咩價, 中資油站入油又係咩價
15. 首置 2017-09-20 09:16:38
10樓的大哥,2003年,和董伯伯時期,市況大跌,失敗收場。
如果套入現在的情況,如果又係因為經濟轉差而失敗,又冇壞喎。
相反,如果市況繼續,樓市繼續只升不跌,咁又不同了。
此乃此時不同彼時也!