地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:30502    回應:29
文亮言

曹操的銀河艦隊

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年12月9日

  最近接受一間世界級評級機構訪問,對方問我們點解只買物業,唔做發展商,如果做發展商,成就應該比現在好得多,我話我們不但未夠實力做發展商,而且時間亦不夠,如果發展一幅土地,從收地到賣樓,隨時可以用上十年時間,而且有一段長時間是只有支出,沒有收入,要在十多年就做到有成績,投地發展實在太慢,不過,我們亦不做炒賣,因為短炒能夠賺取的利潤實在不多,更何況會被人冠以炒家名義,實在不值得,我們決定買樓收租,但亦要有一些特別方法才可以令公司成功快速增長。

  對方話,有人認為買樓收租根本沒有難度,只要有合理租金收入,長揸不放,一定會成功,她最近睇到一篇針對我的評論文章,大致話我們在合適時間買了一些物業,靠那些物業升值而賺取到財富,現在更撰文教人買樓賣樓,那人建議不用睇樓評,因為地產投資者都沒有真才實學,唔似得股票評論員咁有深度,所有預測都有數據支持,我話如果靠以往數據來預測未來走勢,所有結論都是一樣,點解現在同一隻股票,有人叫買,有人叫賣。

  在三國時代,大多數諸候都會用很多時間資源訓練新人,不過,新人能夠出人頭地就不多,曹操從不浪費時間訓練新人,大部分的猛將都是失意於其他諸候,覺得沒有發展而來投,例如曹仁,夏候淵等,或者是曹操在擊敗某一個諸候之後,接收他的大將,例如擊敗呂布之後,收取了張遼,官渡之戰之後,張郃投降,曹操這種做法與現代皇家馬德里打做銀河艦隊一樣,我亦只不過向他們偷師,在適當時候將一些不適用物業賣走,在適合時間買入一些優質物業,這才可以令公司快速增長之餘,物業質素愈來愈好,我用曹操和皇馬做比喻,對方稍為明白,不過,睇這篇文章不明白,認為外國人怎會了解曹操,我只是亂作,對方唔能夠講是外國人,她是台灣人,而台灣人的文學水平比我們高,了解我的比喻又有什麼出奇。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Desmond 2016-12-09 11:11:20
我又不覺得股票評論員好有深度,很多人看了一個評論員的文章買了一隻股票,過二天看另一個評論員的看淡文章就將該股票買了。
2. Desmond 2016-12-09 11:14:03
改正錯字:

我又不覺得股票評論員好有深度,很多人看了一個評論員的文章買了一隻股票,過二天看另一個評論員的看淡文章就將該股票賣了。
3. 引刀一快 2016-12-09 13:15:56
講嘅就係眼光,曹操破呂布,老細都唔留,呂布八健將死剩五員,逢三退一,先清理宋憲、魏續,侯成臧霸投閒置散,精選張遼長揸。
張遼為曹操所做戰功,超過呂布在生時整個團隊為呂布所做。可以講,曹操借呂布失敗經歷篩選出最佳投資對象,不必以自身資產作嘗試。而且得張遼不費重金,一句欣賞話就收買人心,甚似白武士。
4. Tony lam 2016-12-09 13:23:39
合適時間一箸夾中、正正係最高深嘅真材實學、呢個係天份、讀多多書都未必得、搬弄文字技巧、引經據典鋪排理據果D衹係匠巧之技、難成大家。
5. 浪子心聲 2016-12-09 16:05:54

【最新消息】梁振英宣佈不爭連任 稱要照顧家人

香港回歸安寧的日子終於來臨!!
6. 引刀一快 2016-12-09 16:09:52
!!!,樓市要上火星喇,gogogo!
7. Tony lam 2016-12-09 16:18:36
除咗佢自己唔撈、不幸言中、反民唔好高興住、習大大肯定會更加辣手治港、更加冇空間比班搗亂份子玩嘢、投資方面可以更加放心、但先要經歴陣痛、座穩車縛安全帶啦!黎明之後就天光。
8. 自我陶醉 2016-12-09 17:25:09
其實股評人呢個話題好有趣,唔知有冇人會覺得馬評人好有料,買親都中呢? 其實如果投資股市掂就唔洗做評論員喇,收錢幫大戶做嘢就有唔少。

CY 唔玩,葉劉參選good 呀,我支持葉劉。

9. Tony lam 2016-12-09 17:40:27
醉哥   好有機會出位女特首、林鄭都可能突然肯出閘都唔奇、早早話唔撈一姐可能係做特首伏筆。

阿爺肯定佢但一定冇挽留佢、而家借勢出隻大2結埋局牌。

禍不及妻兒、班反民真係好卑鄙、香港班反民絕非追求民主、佢地沾污咗民主  !
11. Tony lam 2016-12-09 18:07:50
浪兄   講得好啱、揾個再梗D嘅揸莊、挾到死死實G都冇得G、點會唔安寧呢?好多香港人等緊中央派出特區書記、成個政府為皮即時輕好多、但真係要小心地產市場呀!外行好易會攪出事㗎。
12. 自我陶醉 2016-12-09 18:29:37
林兄,

我覺得葉劉比林鄭硬淨好多,如果林鄭做好易被人吓。
13. LYC 2016-12-09 18:52:29
CY下台,股樓飛升,樓市好消息將會接踵而來!
今鋪發達lu, 樓市GoGoGo,火星GoGoGo,冇樓扑直lu.
14. 引刀一快 2016-12-09 19:06:20
自我陶醉兄

林鄭屬雞,十二生肖最惡係佢。
15. Tony lam 2016-12-09 19:28:40
13樓   壞AA衣食梗係當正CY殺父仇人、但佢有把炮保住樓價高位運行呀、呢D味正正係飢餓營銷嘅精義所在、價咁高如果又量大爆咗好耐啦!

下屆如果娘子軍揸莊、最好一動不如一靜保守D、如果選出個阿爺唔Like嘅、就要契弟走得摩、鬥腳長嘞 ! 阿爺衹要話你咪煩我啦!咁香港就大O樂嘞 !
16. Tony lam 2016-12-09 19:34:03
如果阿爺話直接派個特區書記嚟揸旗、咁就不妨瞓身起個孖寶。
17. 井 2016-12-09 19:59:40
共產黨唔鐘意女人讀下歷史啦大佬
18. 自我陶醉 2016-12-09 20:44:44
引刀兄,

乜唔係老虎“乸”最惡咩? 生肖呢瓣我唔識,要搵神算兄出嚟先掂。

19. 行軍 2016-12-09 21:00:44
投資市場股票似空軍,效應大、來無影去無蹤。高風險,需要完整後勤支援。
買屋投資似陸軍,可以做大會師,也可以小隊作戰打遊擊隊(父親的同學為抗日隊長)。沒有步槍便拿大刀。(豪宅Vs鳥籠)
八年抗戰,空軍幾乎不見了。陸軍最後勝利。



20. 引刀一快 2016-12-09 21:10:04
自我陶醉兄

仲話冇研究?葉劉確係屬虎嘅,同CY夾架。


21. 引刀一快 2016-12-09 21:17:33
神算兄好耐冇出現,見字請賞面蒲下頭喇。
23. 小人物 2016-12-09 23:01:58
博士你好,謝謝你稱呼我成為你的老友之一,在下感到非常榮幸之至。

曹仁,夏侯淵系曹操同族,一開始已跟住曹操起兵。

講返果位不具名蘋果專欄作家一文,我覺得他的言論才是on居。股評人有料?有哪位股評人由零開始炒股炒到身家過億?唔好同我講同d莊家,大股東熟絡的圍內人士。炒股高手唔係無,系好少。

物業投資者無料?物業投資者經歷過多次經濟起伏,98年打大鱷挾爆隔夜拆息,03年SARS香港就像世界末日,仲夠膽出擊投資物業的勇氣,不錯可以說是僥倖,但經歷過多少浪潮,而屹立到今時今日者有幾何?如果物業投資者無料,其他智冠天下的股評人怎麼視若無睹這條資產升值的致富之道?過百億級別的物業投資者大有人在。恕我孤陋寡聞,不知道哪位有真材實料的股評人去到這個境界
24. 引刀一快 2016-12-10 02:04:54
To 19樓 行軍

八年抗戰,多得有“空軍”,否則中國已經亡國。

投原子彈之時,中國剩番重慶咋。
25. 引刀一快 2016-12-10 03:36:31
曾鈺成係豬年生,葉劉係老虎乸,咁就係“扮豬食老虎格”,呵呵。
26. 無奈 2016-12-10 06:56:21
刀兄,意有所指,莫非英雄所見略同?
27. 無奈 2016-12-10 07:03:12
阿爺會選港英舊部?

香港撕裂如斯,誰可促成和諧又為中央接受,不是很明顯嗎?
28. 引刀一快 2016-12-10 07:16:29
無奈兄

呢個豬兄啱我心水架,唯獨是相格唔夠威嚴,不過坐鎮立法局咁耐,都有主席聲望喇。
29. 自我陶醉 2016-12-10 08:13:29
咩係港英舊部? 曾蔭權算唔算係港英舊部?
30. 無奈 2016-12-10 13:51:56
醉兄,你說得對。

但今時不同往日,回歸20年,傳統左派日趨成熟,需要一個能緩和社會矛盾,又可信賴的人,因為國際環境未來更加多變,雖然具備這樣條件的人不多,只要過多5年,一切盡在中央掌握中,那時可挑選的人就多了。
31. 自我陶醉 2016-12-10 15:13:12
無奈兄,

我相信林鄭係CY 屬意嘅接班人,亦會係中央最支持嘅人選,不過她是能幹的聰明人,佢比任何人都清楚特首係三殺位,明顯要作出好大犧牲,而之前亦冇一個特首有好下場,相信佢嘅決定唔一定會得到家人支持,這個就是變數。