地產博客 > 資深會員專欄 返回
瀏覽人次:36000    回應:16
資深會員專欄

有否把握DSD給你的禮物

 

工商舖百厭星

2015年7月6日

2013年2月22日,政府公佈實施雙倍印花稅(DSD),此刻風聲鶴涙,打亂了很多炒家/投資者的部署,未有DSD前,炒家入工商舖大多要求半年成交期,目標係成交期前摩出對本對利,但DSD後已冇這歌仔唱,所以當時「市亂」,但小弟話「心不亂」,還記得當時太多傳媒報導撻訂個案,工廈已冇投資價值...

但小弟就提到DSD係一個黃金機遇,在DSD後半年開始入貨應係另一次黃金機會,由於半年成交期的撻訂貨會陸續出現,換句話說九月比二月的價格會更低,小弟為何唔擔心個市會繼續尋底呢?因為DSD可阻止成交量,但不能阻止租金繼續向上,租金升,價格始終會反映,我亦勸告DSD前入貨的朋友不應沽出,繼續收租,以戰養戰,長線持有,回頭再看全港工廈在DSD下平均呎價跌了20%後再重上升軌,如在2013年底入屯門工業大廈到現在,呎價應升了30-50%不等,有些人認為呎價係炒出黎,但租金冇得炒,兩年租金平均升了50-60%,所以非常健康,朋友問現在還可入貨嗎?我都係老土嗰句「量力而為」,但若我再入工廈,首選一定係屯門區 。

前兩天收到一位朋友的短信,原來他剛沽出屯門工廈賺了約50%,我第一個反應係唔高興,因不贊成沽空屯工,點知原來他做到高沽低揸,咁我亦無話可說,經他同意後把原文post出嚟分享下:


原來工廈頂層可以比商廈同住宅頂層更值錢 !?

話説有位高人前輩係13年11月再吹屯門工廈有幾好幾有「錢」途,當時小弟冒死入去掃下場。點知見到目標工廈的平野已經比人掃鬼晒,唯有過隔離幢睇下有冇好野食得落下。

點知個Agent介紹左個單位連天台、而同層都幾兇嘅單位比我。兇嘅原因係同層有個單位做龕堂,而且又有另一單位叫「X法寺」好可能放左個D野,你都咪話唔擔心 !

我心諗呢個單位有兩面L窗,係成個屯門工業區長方形範圍嘅其中一個角,又有廣闊景觀,而當時價錢比高位平1成有多又比隔離座平,回報有成4厘以上,所以係有D疑問之下都去馬。

當收左樓出租後幾個月,奇妙嘅事情就發生。隔離單位嘅法寺竟然搬走左而且重新裝修兼租出咗,心諗呢次真係好好采,我呢層掂咗一半啦!

又過多幾個月,股市突然大旺,有買家出價想買我嘅單位連天台。據知買家為designer,佢好鐘意個天台。為買得心頭好,佢願意比溢價個天台同埋高過市價接貨。以投資角度,多個天台又租唔到多D錢,有人願意比溢價買我就放手,同時間我可以入返一兩件低水盤,將來賺價又賺面積。

呢次奇幻經歷,埋單計返條數,單位持有一年零五個月,當時買入平一成,同期升值十幾個%,賣出就高市價幾個%,天台溢價就賺約2成,禁就升值左近5成

補充:提下以上物業的租金變幅:

13年1月簽舊約,約1000呎,$4800

14年11月換客簽新約,$9600

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 亮劍 2015-07-06 18:02:45
星爺……識咗你咁多年,如果講對金融投資的技巧同實戰,你係我的老師,由其你對工商舖股債……各方面都好有心得又肯無私分享呢下先難得。

在下留名學嘢!!
2. 山高雲低 2015-07-06 18:16:51
真正的良師益友。更難得的是無私分享。
3. 支持百C兄 2015-07-06 18:27:49
恭賀C兄出新文
樓市新高齊搵銀
懶理路遠入屯門
投資賺錢一高人

4. 黃漢成 2015-07-06 18:52:26

希債未解決或對本港投資者有利

目前全球最多人討論的經濟問題必然是希臘債務問題,該國已經實施資本管制政策,可見問題非常嚴重。有報道指出,該國希望可能因此脫離歐羅區,可能影響到全球經濟環境,再因此冷卻投資者購買本港工商舖的入市意欲。

世上沒有一個國家能夠長期透支,不可能更換一個總理,欠下的債務就毋須償還。筆者回想某電影一句對白:「出得嚟行,預咗要還」。過去欠下的債務總有償還的一天,「時辰未到」而已。平心而論,如希臘真的脫離歐羅區,所謂「塞翁失馬焉知非福」,對整個歐洲長遠而言更有好處。

目前也不是所有歐洲國家也使用歐羅作法定貨幣,可見希臘脫歐也不是沒有可能發生。反而如這個經濟實力不足的國家留在歐羅區,可能拖垮運用這種國際貨幣國家的整體經濟。其實,歐羅成員國數目毋須太多,只要有十個八個有強勁經濟實力的國家加入,歐羅已經能夠與美元這種全球最強貨幣作一日之長短。

目前全球已進入「地球村」的時代,希臘經濟出現問題,首先會傷害到歐洲的貿易、銀行體系等經濟環境,隨後影響力更會如幅射般擴散至全世界,自然也會對香港帶來一定影響。大家從近期A股、美股和歐股等接連出現很大的波幅已看出,全世界沒有國家可以在此時獨善其身。

近期美國經濟、非農業職位、平均工資水平等皆持續好轉,反映加息日期慢慢迫近。但隨着希臘經濟問題未有改善,同時也會影響到美國的經濟發展,今後加息的時間可能因此減慢,從市場預期的今年第三季拖延至最遲的一至兩年後也並非沒可能。本港持續處於低息環境,早前借貸金額甚大的投資者也自然能「鬆一口氣」,與此同時,也能拖慢工商舖市場的資產泡沫的爆破時間。

不過,「有人歡喜有人愁」,希臘問題對經營工商舖市場的地產代理而言,卻是惡夢的開始。回顧1997年金融風暴時,當年本港住宅市場樓價下跌約四成,但商廈市場樓價卻有逾八成的跌幅。由此可見,全世界任何地方的經濟環境出現問題,這個眾多物業市場中敏感度最高的類別也會有所反映。

目前工廈及商廈市場成交量已有所回升,舖位市場只是受本港零售市道不景氣而未見突出。但外圍經濟因素存在一定的未知數,可能影響投資者的入市信心。由此得知,希臘經濟問題未能改善,成交量減少,對地產代理而言也絕非好事。


5. 肥婆四 2015-07-06 20:22:30
有識、有謀、有運!神乎其技的投資經曆,十分吸引的個案,有幸分享,萬分感謝!
6. 蜕变中嘅懒人 2015-07-06 20:32:32
懶人好開心見到工商舖百厭星師兄出文章,亦好開心珍惜香港兄努力嘅心血有咗初步成果,以後希望陸續有師兄出文壯大本欄陣容,百花齊放。
7. Oscar Lam 2015-07-06 21:21:23
多謝百厭星師兄经驗分享!

工厦确實是住宅以外的另外一個選擇,特別是其投資金額和住宅相近。如果有機會,請師兄多介紹一下投資工厦的主要須考慮因素,以及哪些地區的工厦較有投資价值。

謝謝!
8. 元朗人 2015-07-06 22:11:40
曾經亦看過Peter Parker兄寫過工厦文章,也一樣令人眼界大開,獲益良多。謝謝百厭星和PP兩位師兄的分享。
9. 引刀一快 2015-07-06 22:52:47
To 4樓 黃漢城兄

美國1997-2000好好,大陸好差,今次大陸未必輸,不過,若果經濟差出面祗係兩三年,已經算萬幸。
10. 2011年開始 2015-07-06 23:02:42
多謝百師兄分享
11. 珍惜香港 2015-07-07 05:02:39
珍惜香港

呢個專欄,終於出現第一篇文章啦!

工商舖投資,我完全喺外行,一竅不通。不過,作者嘅個案,又一次引證,一個成功嘅投資者,喺唔會為政策同環境所局限,只要順勢而行,定必搵到投資機會。

多謝工商舖百厭星,呢位實戰工商舖投資者嘅支持同分享。據我所知,除咗工商舖之外,佢响其他地產及金融項目方面,都有唔少實戰嘅長線投資經驗。希望將來多作分享,另大家再開眼界!
12. piperace 2015-07-07 09:07:46
多謝百厭星師無私分享投資經歷!
13. 活在當下 2015-07-07 17:18:00
期待的第二篇文終於出現了,多謝珍惜兄和百厭星!讓我們學下嘢!
14. sun moon 2015-07-08 14:34:05
恭喜百百厭星大師出文章, 同大家無私的分享. 讀者有褔了.
15. Eric Wong 2015-07-09 19:18:13

Yip Sang and Antony,

In Tuen Mun ind zone, just common and common, no big deal.

16. 小小業主 2015-07-11 12:40:32
小弟自知無料,唔敢發言。好彩仲有師兄出文,珍港兄的序沒有白寫……支持百師兄!